תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אטרקציות באיי סיישל

איי סיישל הקסומים, הזוהרים עם חופים לבנים עוצרי נשימה, צמחייה שופעת והרים מדהימים – זה באמת אחד היעדים היפים בעולם. איי גן עדן במלוא מובן המילה, איי סיישל פופולריים במיוחד בקרב יוצאי ירח דבש המחפשים מפלט בלתי נשכח מלא רגיעה ורומנטיקה. איי סיישל מורכבים מלא פחות מ-115 איים זעירים המשתרעים על האוקיינוס ​​ההודי העצום ולכל אחד מהם יש להציע מגוון ענק של אטרקציות מהנות. אם אתם ברי מזל ועומדים לצאת לחופשה באיי הסיישל, שמרו את הכתבה הזו – כי ריכזנו לכם כאן את האטרקציות הכי מומלצות!  

רוב הישראלים שמגיעים לאיי סיישל מתמקדים בעיקר באיים הגדולים – מאהה ופרסלין. בעוד שהאי מאהה הוא האי הגדול והמרכזי יותר (שם נמצאת הבירה ויקטוריה הצבעונית ורוב תושבי המדינה גרים שם) בפרסלין תוכלו ליהנות יותר משקט ובטן גב ולצאת משם גם לאיים השכנים, כמו האי לה דיג. איי סיישל מציעים מבחר גדול של אטרקציות שיוכלו להעשיר את החופשה שלכם בחוויות בלי נשכחות! שימו לב שהאיים כולם עם אקלים טרופי, מזג האוויר נוח ברוב השנה אבל יש פעילויות ואטרקציות עונתיות, כמ לדוגמה צלילה וצפייה בציפורים. הזמן הטוב ביותר לנסוע לחופשה בסיישל זה באזור פסח – סביב חודש אפריל או בחגים – סביבות חודש אוקטובר.

7 אטרקציות מומלצות באיי הסיישל

#1 שוק ויקטוריה – קבלו מקומית תוססת

השוק המפורסם ביותר של סיישל נמצא בבירתה, ויקטוריה, הידוע כשוק סר סלווין קלארק, אבל השם  הנפוץ יותר הוא שוק ויקטוריה. השוק פתוח בימי שני עד שבת,  מהשעה 4:00 עד 17:00. תוכלו למצוא שם דוכני אוכל עמוסים בכל הטוב – במיוחד אוכל ושתייה טרופית שאתם חייבים לנסות, דוכני מזכרות, שמנים בטעמים, דוכני בגדים, אמנות מקומית ועוד.

#2 שמורת טבע DE MAI בפראסלין  – יער עתיק מלא בדקלי קוקו דה מר

Vallée de Mai היא שמורת טבע מדהימה ואתר מורשת עולמית של אונסק”ו הממוקמת באי פראסלין. שם תוכלו לראות למעלה מ4000 עצים של קוקו דה מר. השמורה הזו מתוארת על ידי מבקרים רבים כגן עדן ואם אתם נמצאים בסביבה אנחנו באמת ממליצים לכם לא לפספס את ההזדמנות הזו.

#3 צפו בצבים הענקיים של האי

טיול באי סיישל מבלי לראות את הצבים הענקיים זה לא טיול אמיתי בסיישל! הצבים ענקיים מצד אחד, ומצד שני אתם לעולם לא תפגשו יצור יותר עדין ממנו. תוכלו לראות אותם באי Curieuse או ב Cousin Island. אז אם אתם אוהבי טבע/בעלי חיים או הורים לילדים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לא לוותר על האטרקציה הזו. 

#4שייט בקטמרן – תפליגו מעט באוקיינוס המדהים

איי סיישל יושבים ממש על האוקיינוס ההודי היפה, ולכן כבר מהחוף תוכלו להבחין בגוונים יפיפיים של טורקיז עמוק ומרהיב. אם אתם רוצים לראות עוד קצת מהיופי הזה, אחד האטרקציות היותר מהנות בסיישל זה שיט בקטמרן. בשיט אתם תקבלו זווית מהפנטת על האיים, תוכלו לקפוץ למים מהסירה ולשנקרל בין השוניות. תוכלו לעשות עצירות באי הצבים או באי הציפורים ושם לגלות בעלי חיים מופלאים שמעולם לא ראיתם.

#5 תאכלו במסעדות מקומיות

האוכל באיי סיישל זו אטרקציה לכל דבר! הקולינריה שם ייחודית, צבעונית ואקזוטית מאוד! כדאי לדעת, שהמטבח הסיישלי משלב כמה מטבחים, בניהם המטבח הצרפתי המוקפד, המטבח המסורתי יחד עם מסורות קולינריות של מהגרים מרחבי העולם שהגיעו לשם. זו הסיבה שהאוכל שם נחשב למאוד טעים וייחודי, רוב המנות שם מבוססות על דגים, פירות ים והקינוחים על פירות טרופים. מתגעגעים הבייתה? אל תדאגו, תוכלו למצוא שם בקלות גם מסעדות מערביות – החל מאוכל רחוב, רשתות מוכרות ואף מסעדות יוקרה.

#6 טיולי אופניים בסיישל

הדרך הטובה ביותר להתנייד באי לה דיג ועל הדרך ליהנות מהנופים זה אופניים. בסיישל תוכלו למצוא מבחר של מסלולי אופניים קלילים – כל אלה לצד חופים מהפנטים ונופים מדהימים. תוכלו לנסוע בין שמורות טבע קסומות, חופים נידחים ופינות חמד. יש טיולי אופניים מאורגנים עם מדריכים, אך כמובן שתוכלו גם להשכיר אופניים ולחקור את האי בעצמכם, רק אל תשכחו להצטייד במפה .

#7 אומגה בגבעת האפיליה

אם אתם חובבי אדרנלין – זו האטרקציה המושלמת בשבילכם. גלישה באומגה שעוצרת ב8 תחנות שונות. אורך הגלישה של 125 מטר בממוצע בין תחנה לתחנה ובה תחלפו על פני נופים עוצרי נשימה. תוכלו לצפות על נופיו המדהימים והירוקים של איי מהאה, כולל היערות הפראיים שלו ועל החופים הלבנים. האטרקציה מתאימה לגל הגילאים והיא תעניק לכם חוויה ייחודית לכל המשפחה.

מידע נוסף על איי סיישל תמצאו באתר > סיישל 360

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x