תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך להיות ממונה בטיחות?

ממונה בטיחות הוא תפקיד אשר האדם אשר ממלא אותו אחראי על מתן ייעוץ למעסיק שלו בכל הסובב סביב חוקים ותקנות הקשורים לעסק מבחינת היבט הבטיחות. למעשה, ממונה בטיחות הוא אדם אשר מייעץ למעסיק שלו בכל נושאי הבטיחות ובנוסף על כך, מסייע לאותו המעסיק ולאנשי הצוות שלו בכל הנוגע לתכנון בטיחותי נכון בסביבת בית העסק. יתר על כן, ממונה בטיחות במרבית המקרים עוזר לעסק אשר שוכר את שירותיו להוביל תהליכים של בנייה ויישום למערך ניהול הבטיחות, זאת בעוד כי גם מוטלת עליו המשימה לבצע תהליכים של ניהול סיכונים פוטנציאליים. לרוב, אלו אשר זקוקים לשירותיו של ממונה בטיחות הם עסקים כדוגמת חברות וארגונים תעשייתיים ומוסדות להשכלה גבוהה.

גם אתם יכולים להיות ממוני בטיחות

בין אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום הבטיחות עקב חיבור למקצוע החשוב הזה או בין אם אתם בעלי תעודת מקצוע אחרת שמעוניינים לשדרג את הסמכתם, ראוי לציין כי מציאת קורס ממונה בטיחות בצפון היא אפשרות מעולה עבורכם. למעשה, מדובר במקצוע בעל שיעור ביקוש גבוה לכל דבר ועניין, זאת מאחר והחוק מחייב מפעלים תעשייתיים אשר מעסיקים מעל 50 עובדים להעסיק לפחות ממונה בטיחות אחד. חשוב לציין כי ממונה בטיחות הוא תפקיד מספק וממלא, תפקיד אשר מאשר לכם לדאוג לרווחתם של אלו אשר עובדים לצידכם ובעצם עיקר מטרתו הוא לוודא כי העבודה במפעל בו השתלבתם מבוצעת באופן בטוח. יתר על כן, מלבד הסיפוק האדיר שבבחירת מקצוע זה, ראוי לציין כי מדובר בתפקיד אשר מקנה לכם שכר נאה והולם שכן, תחום הבטיחות והגהות נחשב למבוקש ונחוץ במיוחד בתעשייה המסוכנת של ימינו.

איך זה עובד?

כדי להתחיל וליהנות מהיתרונות המדהימים של העבודה בתור ממונה בטיחות, עליכם קודם לכן לעבור הכשרה מלאה, הכשרה אשר תקבלו תעודת הסמכה בתומה. כמו כן, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי העבודה בתור ממונה בטיחות מתאימה בעיקר לעובדים במפעלי התעשייה, עובדים כדוגמת הנדסאים או טכנאים. למעשה, במרבית המכללות אשר מעניקות בגמר הלימודים תעודה רשמית של ממונה בטיחות, עליכם להיות בעלי ניסיון תעסוקתי מוכח של לפחות שנתיים במידה ואתם בוגרי תואר ראשון במקצועות תעשייתיים כמו הנדסה ואילו בוגרי דיפלומה כמו הנדסאי יצטרכו ניסיון תעסוקתי מוכח של לפחות שלוש שנים. במהלך לימודי קורס ממונה בטיחות אתם תלמדו את כל הדגשים החשובים לפיתוח מיומנויות שיוכלו לעזור לכם למנוע ליקויים מסוכנים במפעלים. יתר על כן, בקורס לימודי ממונה בטיחות אתם תלמדו גם עבודה עם חשמל, גידור ובניית מתחמים מוגנים ואף גם עבודה עם מכשירים מסוכנים. אין ספק כי מפאת החשיבות העצומה של מקצוע זה ומפאת השכר הנאה אשר מוצע לבעלי מקצוע זה, ממונה בטיחות הוא אחד המקצועות הטובים ביותר אשר תוכלו ללמוד ועל כן, אנו ממליצים לכם לברר אודות קורס ממונה בטיחות בצפון עוד היום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x