תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חברת בר-עמי – מוצרי קרמיקה, אריחי ריצוף, חיפויים וכלים סניטריים

בשבילנו התשוקה לעיצוב היא דרך חיים. אנחנו בחברת בר-עמי עוסקים בייבוא ושיווק של מוצרים עבור חדרי האמבטיה והמטבח כבר מעל ל-30 שנה – אבל אף פעם לא מפסיקים לחדש ולהתעדכן. המטרה: להביא לכם את המוצרים הטובים ביותר, בעיצוב בלתי מתפשר ובמחירים נגישים

כשזה מגיע לעיצוב חדרי האמבטיה והמטבח בבית האתגר הוא כפול: אנחנו רוצים ליצור חללים אסתטיים, נעימים ומעוצבים היטב, שבהם האסתטיקה לא באה על חשבון הפרקטיות – ולהיפך. מהסיבה הזאת, כשזה מגיע לבחירת חיפוי קירות פנים, ריצוף פנים או כלים סניטריים לחדר האמבטיה, חשוב לפנות למקצוענים. קרמיקה וריצוף הם חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית, שני אלמנטים מרכזיים שפותחים פתח לאינספור סגנונות עיצוב. הם מכסים שטחים נרחבים בבית ונותנים את הטון העיצובי, שעליו להתאים כמובן לעיצוב של הבית כולו – קלאסי? מינימליסטי? נועז? אצלנו בחברת בר-עמי תמצאו מגוון רחב של סוגי חיפוי פנים, ריצוף, ברזים ומקלחונים, בסטנדרט גבוה ובעיצוב שלא מתפשר.

עולם של אריחים

אריחי קרמיקה הם עולם ומלואו: באמצעות אריחים מעוצבים ניתן להעניק לכל חלל את המראה המיוחד שאתם שואפים להשיג. בין אם מדובר באריחי קרמיקה לחדר האמבטיה או בריצוף לבית כולו, הנוכחות שלהם תהיה מורגשת היטב – ולכן חשוב לבחור באריחים איכותיים, שיתאימו לסגנון העיצובי של הבית כולו ויסייעו לייצר את האווירה שאתם מחפשים. באולמות התצוגה של חברת בר-עמי עיצוב הבית תוכלו להתרשם ממגוון רחב של אריחי קרמיקה מכל הסוגים: אריחים מצוירים, אריחי גרניט-פורצלן, אריחים מדוקקים, פרקטים ועוד. כל מה שנותר הוא לבחור את סוג הריצוף המתאים ביותר עבורכם – אנחנו כבר נעשה את כל היתר.

ברזים, מקלחונים

עיצוב חדר האמבטיה הוא חוויה בפני עצמה. לכל אחד ואחת יש הרגלי רחצה שהם לא מוותרים עליהם – יש טיפוסים שמקלחים תמיד בבוקר ואחרים שמעדיפים לשקוע באמבטיה מפנקת בערב אחרי העבודה,  חלק מאיתנו חולמים על אמבטיה גדולה עם לוק אירופאי קלאסי, ואחרים לא מוכנים להתפשר על פחות ממקלחון משוכלל בעל עיצוב מודרני וכמה סוגים של זרמים. העיצוב של חדר האמבטיה צריך להיות נעים, לקלוע לטעם של בעלי הבית, ולצד זאת גם להיות קל ונוח לניקוי ולשימוש. מהסיבה הזאת, כשזה מגיע לחדר האמבטיה חשוב לבחור במוצרים איכותיים בעלי רמת גימור גבוהה. לא משנה איך אתם אוהבים את המקלחת שלכם, אצלנו תמצאו מקלחונים, אמבטיות מעוצבות ברזים וכלים סניטריים שירכיבו עבורכם את חדר האמבטיה המושלם.

חברת בר-עמי

חברת בר עמי היא חברה לייבוא ושיווק של מוצרים בתחום הריצוף, המטבח והאמבט – עם מעל 30 שנות ניסיון. המטרה שלנו בבר-עמי היא להביא אליכם מוצרים איכותיים, מתקדמים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מאמינים שעיצוב משובח הוא דרך חיים – ולכן אנחנו מקפידים ליצור קולקציות מהודקות, מקוריות ובעלות אמירה, תוך שמירה על מחירים נגישים ושירות אדיב. למידע נוסף: בר-עמי www.barami.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x