תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חברת TAMAYO וה – CRM של זוהו חושפים אפיקים חדשים לניהול יעיל של קשרי לקוחות.

מערכות CRM קיימות במספרים לא קטנים. עם זאת, למערכות מסוימות יתרונות משמעותיים על פני אחרות, יתרונות שיכולים לשנות את פני העסק. אז מהי מערכת ZOHO אשר משווקת  Tamayo, ואיך היא יכולה לשנות את מצב העסק שלכם מקצה לקצה?

לפני שנתחיל – יישור קו

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מכירים את עולם מערכות ה – CRM, אולם, עבור הקוראים שהגיעו במקרה או דרך המלצה, הרשו לנו ליישר קו בין כלל הקוראים.

מערכת CRM היא מערכת שנועדה לניהול קשרי  הלקוחות. בין אם אתם חברת תוכנה, סטארטאפ או חברה שמורגלת לעבוד עם מספר כלים לניהול קשרי לקוחות ופרויקטים בעסק,– CRM של חברת זוהו  מאפשר לכם ליהנות מהטמעה קלה של מערכת חכמה שמבטלת את הצורך להחזיק בכמה מערכות.

CRM מבית טמאיו – ZOHO כמערכת האידיאלית

מערכת ה – CRM הייחודית בה שותפה חברת טמאיו, היא מערכת של חברת ZOHO העולמית, אשר מתגלה בשנים האחרונות ובייחוד בשנת 2022, כמערכת האידאלית ביותר לתפעל מולה את מערכות החברה.

מעבר לזה שיוצרי ZOHO החליטו להישאר מעודכנים ככל הניתן, וכיום מוכרים כאחת מפלטפורמות ניהול הלקוחות המובילות בהענקת שירותי CRM על ענן, למערכת יתרונות רבים נוספים.

לפני שנעבור ליתרונות – איך תוכלו להשתמש במערכת?

בין אם אתם עובדים בחברת הייטק גדולה, המוכרת תוכנה, ובין אם אתם משתייכים לעסק אחר הדורש שירותים טכנולוגיים של הלפ-דסק, דיוור רב משתמשים וכיו”ב,  כולכם יכולים להיעזר במערכת ZOHO, ויפה שעה אחת קודם.

לאור העובדה שהמערכת מאפשרת לכם לנהל אספקטים שונים של העסק, השיח כבר לא מתמצה לניהול לקוחות בלבד, אלא תפעול וארגון של כל שלב בו מעורבים עובדי החברה, מול לקוחות הקצה.

סדר וארגון – Tamayo ו – ZOHO מייתרות את הצורך בשאר

כל עסק צריך כלי תיעוד משלו שממש יהיה מסוגל לתפקד כמעין נתב משימות פנים-ארגוני. בין אם מדובר על משימות שבוצעו, תיעודי שיחות, כרטיסי טיפול שנפתחו ונסגרו וכל נתון אחר שתוכלו לחשוב עליו – למערכת ה-CRM של זוהו יהיה הפתרון הראוי עבורו. סדר וארגון מניעים את העסק, ובלעדיהם, העסק יכול להיכנס ללא מעט צרות וזוהו – זוהו היא פשוט תוכנה שעושה סדר ואפילו ניתן להפיק מהשימוש בה תובנות עסקיות שמהוות אפיקי רווח נוספים בחלק מן המקרים.

מערכת ZOHO כאן בשביל לטפל בבעיית הסדר והארגון בעסק. מהרגע בו תתחילו להשתמש במערכת המשווקת ע”י טאמאיו, לא תצטרכו עוד להשתמש במיילים מכתובות שונות, עשרות קבצי אקסל לכל משימה או פתקים, במידה ואתם מהדור הישן. אתם עוברים לפאנל חדש ואחיד, עוברים ל – One Stop Shop.

ייעול הארגון  – ZOHO מציב יעדים ומשימות

מעבר לאמור לעיל, ל – ZOHO הנתמך על ידי  Tamayo טכנולוגיות, מהווה יתרון נוסף, והוא ניהול המידע של העסק. בעזרת המערכת, תוכלו לשלוט באספקטים רבים הדורשים את ניהולכם, במערכת אחת ייחודית.

בין היתר, כאמור בכותרת, תוכלו להציב יעדים ומשימות לעובדים ולוודא שאלו עמדו בהן. בנוסף, תוכלו להשתמש במערכת לתיעוד פניות ותלונות לעסק והענקת פתרון להן וכן ביצוע מעקב אחר תשלומים שבוצעו לעסק. נשמע נוח לנהל את העסק מכף היד, לא?

 מערך שימור לקוחות – כי ב – Tamayo דואגים שתמשיכו לשגשג

אחד הכלים היותר משמעותיים שמעניקה מערכת ZOHO, הנוגעת במיוחד עבור עסקים שלא נחים על זרי הדפנה ומעוניינים להשתפר מדי יום, הוא אפיק מערך שימור הלקוחות. מעבר לניוזלטרים אותה מאפשרת המערכת להוציא, זו בעלת יכולות נוספות.

היכולת העיקרית עליה אנו מדברים היא קבלת משוב מהלקוחות עצמם. בערת המערכת תוכלו לערוך סקרים, אשר יועברו ללקוחות עם תום השירות או במהלכו. כך, לצד המודעות לעניין ביצועי העובדים, תוכלו לדעת, בזמן אמת, מהי עמדת הצרכנים ביחס אליכם, מהן נקודות החוזקה והבידול של העסק שלכם ונתונים רבים אחרים.

אז למה דווקא ZOHO? – כל הסיבות בפנים

אז לאחר שהבנו מה מערכת ZOHO, הנתמכת על ידי חברת Tamayo, יודעת לעשות, הגיע הזמן לעבור לשאלה החשובה באמת – למה שתיקחו דווקא את המערכת שלנו?

לפני הכל – מוצר זוכה פרסים, כיאה לחברת טמאיו

כאשר אנו קובעים שמדובר על אחד המוצרים המובילים בשוק, אנו לא מדברים מתוך וואקום, אלא באים עם הוכחות. אז לצד קבלת המקום הראשון מטעם PC Magazine, החברה קוצרת שבחים רבים בעבור מוצריה הרבים.

לשם המחשה, החברה זכתה בשנת 2021 בכניסה לרשימות השבחים ב – 4 קטגוריות שונות מפי ה – Gartner Magic Quadrant: ניהול לקוחות ולידים דרך מערכת CRM, וכן עבור פלטפורמת ה – Low Code שלה ומערך ניהול המוקד שלה. לא רק CRM כבר אמרנו?

עבודה ושליטה מרחוק – נדרשים דווקא היום

יתרון נוסף שעומד למערכת מבית Tamayo הוא כפול, ונוגע לאפשרות של התחברות מרחוק למערכת.

ראשית, נציין כי לכם בתור בעלי העסק, עומדת האפשרות להתחבר מכל מקום ובכל זמן למערכת הניהול. כך, תוכלו לתעד כל פעולה ולבצע פעולות שונות. אולם, זוהי הנקודה הפחות חשובה.

רווחת העובדים – כי הרבה מאתנו עובדים מהבית

כאמור, הנקודה החשובה לעניין השליטה מרחוק הינה ביחס לעובדים – המערכת נוחה מאוד במתן אפשרות עבודה מרחוק. בין היתר, המערכת מאפשרת ביצוע שיחות ווידאו פנימיות בין העובדים ואף שימוש בצ’אט פנימי, כך שגם תוך עבודה מרחוק, נשמרת האינטימיות והקרבה בין עובדי החברה השונים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x