תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חוויית הקמפינג המלאה עם נוחות של אירוח מפנק במלון – חופשת גלמפינג

חופשת קמפינג בחיק הטבע נשמעת לרבות ורבים מאיתנו כסוג של חלום וחוויה שנרצה לחוות מדי פעם, אך כאשר מתמקדים בפרטים מרבית האנשים נרתעים ומוותרים על הרעיון. להביא את כל הציוד בעצמנו מהבית ולסחוב אותו בידיים? להקים את הכל לבד? לבשל בתנאי שטח ולדאוג לכל שאר מה שהילדים זקוקים לו על מנת שלכולם יהיה נעים ונוח? נשמע כמו טרחה והרבה עבודה. אלא אם עושים את כל זאת למעננו מבעוד מועד…

מתחמי קמפינג קיימים ופועלים בארץ ובעולם מזה שנים רבות. לאחרונה, נוספו אליהם מתחמי “גלמפינג” אשר מאפשרים לקבל את חוויית הקמפינג המלאה והמושלמת, ובמקביל ליהנות מכל תנאי הנוחות של בית מלון וחופשה מפנקת. במידה ועוד לא ניסיתם – מדובר בקונספט מנצח ששווה בהחלט לנסות בחופשה הבאה שלכם.

הטוב משני העולמות גם יחד – מה מאפיין חופשת גלמפינג?

מתחמי קמפינג “רגילים” מציעים מקום מסודר ונוח לעשות בו קמפינג, ללא צורך לדאוג להכל לעצמנו ולהביא הכל מהבית. מתחמים אלו כוללים בדרך כלל שירותים נקיים ומתוחזקים, מקלחות חמות, מטבח בו ניתן לבשל ארוחות מלאות, פינות ישיבה מסודרות ונוחות וכיוצ”ב.

במקרה של “גלמפינג”, לוקחים את הרעיון הזה והופכים אותו למפנק ונוח במיוחד, כמעט כמו בית מלון. קמפינג, בתנאים נוחים של ממש.

במתחם גלמפינג, דוגמתו ניתן למצוא גם בישראל (לכך נגיע מיד), תמצאו אוהלים ממוזגים וגדולים עם רשתות המונעות כניסה של יתושים ומזיקים אחרים, מיטות נוחות, מטבח מאובזר ונוח לבשל בו ארוחות שלמות כולם יחד, שירותים ומקלחות מתוחזקים, פינות מנגל בהן ניתן לעשות “על האש”, מדשאות מטופחות בהן יוכלו הילדים להתרוצץ, לשחק ולהשתולל ככל העולה על רוחם ועוד כהנה וכהנה אטרקציות שונות. כל מתחם גלמפינג והמאפיינים הייחודיים לו.

אתם רק צריכים להגיע מהבית עם בגדים וציוד בסיסי לחופשה, כמו שהייתם מביאים לכל בית מלון. כך ניתן לישון תחת כיפת השמיים בחיק הטבע וליהנות מחוויית הקמפינג המלאה, אך עדיין לשהות בתנאי אירוח נוחים. הטוב משני העולמות גם יחד!…

גלמפינג בישראל

“גלמפינג” היא כאמור תופעה חדשה יחסית בעולם, של השנים האחרונות, אך ניתן למצוא ממנה גם במספר בודד של מקומות בישראל.

המלצה חמה למתחם גלמפינג במיקום הטוב ביותר לקמפינג בישראל היא מתחם “בלום וילג’ ” בכפר בלום, בגליל העליון.

במקום נמצא מסלול הקייקים והרפטינג על הירדן של קייקי כפר בלום וממש בסמוך למסלול מפעיל כיום המקום גם מתחם גלמפינג בו ניתן להתארח ולשהות ממש בקרבה לנהר עצמו, במרחק הליכה של ממש. כך ניתן לישון בטבע עצמו, בסביבה הפסטוראלית והטבעית היפה והמרהיבה ביותר בישראל, וכאמור בנוחות מירבית.

לחופשה הבאה שלכם, מומלץ בחום לנסות אפשרות זו – קמפינג במקום הטוב ביותר עבור טיולים בצפון ובסביבת הירדן, בתנאי נוחות מפנקים ובסביבה נעימה וקסומה של ממש.

קרדיט לתמונה: pixabay

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x