תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מה אומר החוק לגבי הוספת מעלית בבית משותף

במקום לעלות במדרגות, למה לא לעלות במעלית? אם יש לכם מוגבלות בניידות, התקנת מעלית בבית המשותף או במקום העבודה שלכם, יכולה להקל עליכם את המעבר מקומה לקומה ולאפשר לכם להישאר בבית זמן רב יותר. הוספת מעלית לבית משותף קיים יכולה גם היא להעלות את ערך הנכס של הבניין. הנה מה שאתם צריכים לדעת על  החוק להתקנת מעלית בבית משותף.
מה שאומר החוק על הוספת מעלית לבית משותף ניתן לסכם במספר נקודות:
– על החלטה להתקבל באסיפה של לפוחת שני שלישים מבעלי הדירות בבניין.  
– דיירים שמתנגדים להחלטה יכולים להתנגד להחלטה להתקין מעלית בבית המשותף. במיוחד עם יש חשש סביר שהתקנת המעלית תפגע באחת הדירות או בחזות הבניין. המחליטים על התקנת המעלית יישאו בהוצאות ההתקנה, למעט בעלי דירות שמתגוררים בקומת הקרקע.
– כל בעלי הדירות בבניין חייבים להשתתף בהוצאות אחזקתה והפעלתה של המעלית כולל דיירי קומת הקרקע.

לשון החוק

במצבים בהם קיים תקנון מוסכם בכל הנוגע הוספת מעלית בבית משותף, מחויבים הדיירים לפעול לפי התקנון המוסכם. למרות זאת, התקנון המוסכם אינו יכול לגרוע מזכויותיו של בעל דירה. לדוגמה: דיירים שהתנגדו להוספת המעלית אינם חייבים להשתתף בעלות ההתקנה. התקנת המעלית מותנית בקבלת היתר בניה להתקנתה בהתאם לחוק התכנון והבניה, תשכ”ה-1965 המספק מענה לכל ההיתרים בהם מותר או אסור להוסיף מעלית לבית משותף.

היתרונות המרכזיים של הוספת מעלית לבית משותף

מערכת הרמה חדשה תשפר את איכות חייכם על ידי כך שתקל על הניידות בבית. חלק מהיתרונות של הוספת מעלית לבית כוללים:
1) שיפור התנאים במקום המגורים: במקום לעבור לבית חדש כדי להתאים לבריאות או לניידות, אתם יכולים לעדכן את הניידות של הבית המשותף שלכם עם מעלית.
2) נוחות משופרת: הובלת מזוודות כבדות, מצרכים ופריטים אחרים במעלה המדרגות עלולה להיות מעייפת פיזית. מעלית ביתית מאפשרת גישה לקומות שונות ללא מאמץ מיותר.
3) עליית ערך הנכס שלכם: התקנת מעלית מעלה את ערך הנכס והופכת את הבניין המשותף שלכם ליותר מזמין ומודרני.

התקנת מעלית בבית משותף עם בלקינר

חברת ברלינר מתמחה בהתקנת מעליות במבנים שונים, כולל בבתים משותפים ישנים, ומציאה את המעטפת הנחוצה על מנת להוסיף לבית המשותף שלכם מעלית. כל זאת באופן היעיל ביותר, מתוך תודעת השירות הגבוהה ביותר ובמחיר השווה ביותר שתמצאו.
באתר החברה תוכלו למצוא מידע אודות שירות מעליות מבית ברלינר, מידע בנושא ופרטי התקשרות. על מנת שתוכלו לקבל מהנציגים שלנו את הצעת המחיר הטובה ביותר, להתקנת מעלית בבית משותף.  אל תהססו צרו עימנו קשר כבר היום ונציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשרותכם, ולהתחייב לטיפול המסור ביותר. הכולל ליווי גם בתחום המשפטי הרלוונטי להוספת מעלית לבית המשותף שלכם או למקום העבודה שלכם.

2 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x