ללא קטגוריהתוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מה זה לעזאזל פינדרלו?

המרוץ אחר הצ’אט-בוט המושלם נמשך: בחודש יולי הקרוב יושק פינדרלו, הבוט הישראלי הראשון מסוגו שמתכנן למצוא לכם כל נותן שירות שרק תחפשו, תוך דקות ספורות.

מי מאיתנו לא מכיר את הסיפורים המייגעים על הזמן שלוקח למצוא מנקה ועל הייאוש בחיפוש אחר בייביסיטר, אינסטלטור, דוג ווקר או כל נותן שירות אחר. כמה פעמים התייעצתם עם חברים אצל מי אפשר להזמין עוגה וכמה זמן לקח לכם לחפש הנדימן לתליית המנורה בבית?

כל זאת ועוד הם צרכים יומיומיים שכל אחד ואחת מאיתנו חיפש וחווה, אז איך פינדרלו מתקשר לצרכים שלנו?

הכירו את העוזר האישי החכם בוואטסאפ, פינדרלו, שמבטיח למצוא כל שירות שתחפשו תוך דקות. הצ’אט בוט החכם מנהל איתכם שיחה המרגישה אנושית לחלוטין, הוא שואל מספר שאלות ובסיומן הפניה שלכם נשלחת למאות נותני שירות לפי האיזור וסוג השירות שבחרתם.

תוך מספר דקות מתקבלות עד 5 הצעות מחיר מה שיאפשר לכם להשוות מחירים, לקרוא ביקורות על נותני השירות ולקבל החלטה מהירה ומושכלת לגבי נותן השירות שמתאים עבורכם.

פינדרלו הוא חדשני, ואין עוד עוזר חכם כזה למציאת שירות – זה מה שהופך אותו לייחודי. מפתחי פינדרלו דוגלים במשפט “תגיד לי מה אתה צריך, אני כבר אמצא עבורך”. והוא יעשה הכל כדי לחסוך לכם זמן יקר של חיפושים.

מנתונים שנבדקו נראה כי צרכנים חיכו לפתרון כמו פינדרלו למציאת שירותים עבורם, מה שישדרג את איכות החיים שלהם בצורה משמעותית ולמרות שפינדרלו הוא צ’אט-בוט חכם ונחשב כמוביל בתחום הבוטים, נראה כי הוא יחיד מסוגו בביצה המקומית.

 כדי לקרוא עוד על פינדרלו העוזר האישי בקרו באתר:

https://www.finderello.co.il/

3.3 6 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x