תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

עורך דין מתן חודורוב – ענייני משפחה, פונדקאות ואימוץ ילדים

מקצוע עריכת הדין הוא אחד המקצועות השכיחים בישראל, ולא סתם. עורכי הדין מתמחים בסוגים רבים של דינים שונים. כולנו שומעים בצורה כזאת או אחרת על עורכי דין מתחום הפלילים, תחום המקרקעין או תחום התעבורה, אך ישנם כמה תחומים רגישים במיוחד. עורך דין מתן חודורוב, המתמחה בענייני משפחה, פונדקאות ואימוץ ילדים, מתעסק בתחומים הרגישים ביותר שיש מבחינה משפטית.

ענייני משפחה

את המשפחה שלנו אנחנו לא יכולים לבחור. כשאנחנו יוצאים אל אוויר העולם, אנחנו יוצאים אל חיקה של משפחה מסוימת. משפחה יכולה למנות שני אנשים, שלושה אנשים ואפילו עשרה אנשים. עורך דין לענייני משפחה נאלץ להתמודד עם סוגיות שונות בתחום המשפחה שיכולות לצוץ במשך השנים. למשל, משפחה בה זוג ההורים מבינים שהיחסים ביניהם לא עובדים, יכולה לעבור הליך גירושין. במקרים הללו, יש לפעול לפי החוק ולהבין כיצד ניתן לבצע את הגירושין בצורה חוקית ואיך אפשר לבצע הליך זה ללא פגיעה בשאר בני המשפחה. גם תחומים אחרים, כמו ירושות וצוואות משפיעים מאוד על המשפחה.

פונדקאות

הורים חד מיניים או הורים שאינם מסוגלים להביא יחדיו ילד אל העולם, יכולים לפנות אל הליך הפונדקאות. מטרת הליך פונדקאות היא לאפשר למשפחה לגדל את הילד שלה בסופו של דבר. פונדקאות היא לא הליך פשוט. בנוסף לקושי של ההליך, מתווספת רגולציה ובירוקרטיה. לכל מדינה יש חוקים משלה בנוגע לתחומים מסוימים, וכך גם בנוגע לתחום הפונדקאות. בישראל, פונדקאות היא הליך מורכב עוד יותר מאשר במדינות מסוימות, כך שההליך כולו מצריך מעטפת משפטית.

אימוץ

תהליך האימוץ הוא תהליך שונה מפונדקאות, עם מטרה זהה – לאפשר לזוג הורים או להורה יחיד לגדל ילד. אימוץ יכול להתרחש על ידי סוגים שונים של הורים. ניתן לראות אימוץ ילדים לזוגות חד מיניים מצד אחד, או אימוץ ילדים לזוג הורים שהבעל או האישה עקרים. ישנם גם הורים שבוחרים לאמץ מסיבות אחרות. אימוץ ילדים יכול להתבצע בארץ, כשמנגד קיים גם הליך של אימוץ ילדים מחול.

סיוע מאיש מקצוע

בכל התחומים הללו – ענייני המשפחה, פונדקאות ואימוץ ילדים, אי אפשר שלא לקבל סיוע מאיש מקצוע בדמות עורך דין מיומן ומנוסה, כמו עורך דין מתן חודורוב. הידע המשפטי של האזרח הממוצע, בוודאי בתחומים רגישים ומורכבים כמו התחומים שציינו עד כה, הוא מצומצם ולא מספיק רחב. הצלחת הליכים שונים בתחומים הללו בלתי אפשרית ללא המעטפת המקצועית הדרושה.

איתכם לאורך כל הדרך

עורך דין לא צריך לתת לכם רק את המידע המשפטי, לבצע את הפעולות ההכרחיות ולייצג אתכם מול הרשויות השונות או בבית המשפט. עורך דין איכותי, כמו מתן חודורוב עורך דין לענייני משפחה צריך ללוות אתכם לאורך כל הדרך, מתחילת ההליך ועד סופו, ולסייע לכם כשצצים קשיים שניתן לצפות ושלא ניתן לצפות.

קרדיט לתמונות PIXABAY

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x