תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

שלושה ילדים בחדר אחד? קבלו טיפים מנצחים!

בארץ ישראל יש לא מעט משפחות בעלות שלושה ילדים, ואף בפערי גילאים קטנים, כך שלא מעט חדרי ילדים מאכלסים את כל השלושה ביחד. מזדהים? גם אצלכם שלושת הילדים ישנים באותו החדר, ועל כן מבקשים לעצב עבורם מרחב נעים, ואם אפשר, מרחב שמאפשר לשמור על סדר? לרשותכם מספר טיפים שיסייעו לעצב את חדר הילדים באופן אידאלי. חושבים להפריד בין הילדים? העצה שלנו היא שכל עוד הגיוני ואפשרי לאפשר לשלושה לישון ביחד, תכוונו לשם. מדובר בחוויה ייחודית, מקרבת ומעצימה שלא תחזור על עצמה. שנעבור לעשייה?

אין מקום בחדר? יש פתרון!

לא כל חדרי הילדים מספיק גדולים, וגם אם מדובר בחדר גדול, הרבה פעמים מבקשים לשלב בו ארון בגדים, ספרייה ושולחן, כך שדי מהר האזור הפנוי מצטמצם. מה עושים? בוחרים בפתרונות יצירתיים. יש שפונים לנגר כדי שייבנה עבורם חצי קומה נוספת, בה מציבים את המיטה של הילד הגדול. את התוספת ניתן לעצב כמו ארמון, ספינת פיראטים וכדומה. רוצים פתרון יותר נגיש (וזול)? במקום שלוש מיטות נפרדות ובמקום שימוש במיטת קומתיים, ניתן לרכוש מזרון זוגי שמותאם לאנטומיה של ילדים קטנים. את המזרון ניתן להציב על גבי הגבהה פשוטה שניתן לייצר לבד, על גבי מיטה ייעודית (בעלת עיצוב שמותאם לילדים), ואפילו ישירות על גבי הרצפה. הילדים ייהנו מהחוויה לישון ביחד, ואף לא ימהרו לקרוא לכם בכל פעם שיחלמו חלום רע (ירגישו מוגנים לצד האחים). עוד נציין שעל גבי המזרון ניתן לישון שלושה ביחד, או רק שניים. מאוד תלוי מהם הגילאים, ואף מה הילדים מעדיפים.

עדיין עם ילד אחד? חושבים קדימה!

הרבה פעמים כאשר הפעוט מסיים עם מיטת התינוק, ממהרים לרכוש מיטה סטנדרטית, מבלי לעצור לחשוב מה יקרה כאשר ילד נוסף יתווסף לחיק המשפחה. למה הכוונה? יש לחשוב מה יקרה כאשר במקום ילד אחד בחדר השינה יהיו שניים או שלושה. אז נכון שאין זה הגיוני לרכוש מיטת קומתיים עבור ילד אחד, אך כן ניתן לרכוש ספה נפתחת למיטה זוגית . באופן שכזה כאשר יתווסף אח (או אחות), תרוויחו מקום שינה ללא הוצאה נוספת. עם הזמן תגלו שכל ילד צריך מיטה משלו? היו בטוחים שכאשר יגיעו חברים לישון אצל הילדים, מהר מאוד תגלו שמדובר בפתרון מושלם.

חדר של בנים ובנות? כך מעצבים!

 רוב חדרי הילדים מכילים ביחד בנים ובנות. כיצד אם כן מעצבים? היעזרו בטיפים הבאים:

  • צבעים – ביחרו בפלטת צבעים ניטראלית, כזו שנעימה עבור שני המינים.
  • ביטוי אישי – כל ילד הוא עולם ומלואו, ועל כן אין זה משנה אם הוא בן או בת. חשוב שבחדר המשותף תשאירו מקום לביטוי אישי. זו יכולה להיות תמונה שתלויה לצד המיטה שאליה הילד מתחבר. אלו יכולים להיות מצעים שמבטאים את תחומי העניין של הילד, וזה יכול להיות מדף לצד למיטה, בו ניתן להציב צעצועים אישיים.
  • אחסון – שלושה ילדים בחדר אחד זה אושר צרוף, אך גם לא מעט בלגן, כך שמוטב לחשוב מראש על מקומות אחסון נוחים. זו יכולה להיות מיטה עם מגירות עבור הצעצועים. זו יכולה להיות עמדת תלייה עבור הבגדים שמחכים להילבש מחר בבוקר וכדומה. הרעיון הוא ליצור מקום אחסון שמאפשר שימוש מהיר ונוח (פחות מדפים מעוצבים).

טיפ אחרון?!

החליטו לבד על כללי עיצוב כלליים, אך כאשר עוברים להתמקד, תשתפו את הילדים בהליך הבחירה. מבטיח התרגשות לצד שביעות רצון מלאה. בהצלחה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x