תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

תדרים – מכשירי שמיעה ממיטב המותגים המובילים!

כשזה מגיע למכשירי שמיעה, מגיע לכם את הטוב ביותר. במכון תדרים תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירי שמיעה מתקדמים, המסוגלים לקלוט צלילים ב-360 מעלות ויעניקו לכם רמת שמיעה משופרת ואיכות חיים גבוהה יותר 

עבור בעלי לקויות שמיעה, מכשירי שמיעה הם טכנולוגיה שיכולה להביא לשיפור עצום באיכות החיים. בשנים האחרונות הטכנולוגיה של מכשירי שמיעה התקדמה רבות, וכיום ניתן למצוא בשוק מכשירי שמיעה מתקדמים שמאפשרים לשמוע צלילים ודיבור בצורה חדה וברורה, תוך סינון רעשים מיותרים. מכשיר שמיעה הם השקעה לטווח הרחוק, ולכן חשוב לרכוש אותם רק דרך מכון שמיעה מקצועי, שיסייע לכם למצוא את ההתאמה המושלמת לאורח החיים ולצרכים שלכם.

עבור מי נועדו מכשירי שמיעה?

מכשירי שמיעה יכולים לסייע לכל אדם הסובל מלקות שמיעה – בין אם מדובר בלקות מולדת או בהידרדרות בשמיעה שהתרחשה בעקבות תאונה, מחלה או גיל מבוגר. השימוש במכשירי שמיעה מתאים לכל הגילאים – החל מילדים בגיל הרך ועד לקשישים.

מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם

התאמת מכשירי שמיעה מתחילה בבדיקת שמיעה, לפיה ניתן לאבחן את רמת השמיעה. לאחר מכן, תוכלו לקבל ייעוץ על מכשירי שמיעה מומלצים עבורכם. כיום קיים מגוון רחב של מכשירי שמיעה מתקדמים בעלי יתרונות שונים, כמו מכשירי שמיעה נטענים, מכשירי שמיעה זעירים בתוך האוזן, ומכשירי שמיעה שמתחברים לסמארטפון.

במכון תדרים תמצאו מכשירי שמיעה המיוצרים על ידי שבעה מהמותגים המובילים בעולם, ומהווים את קדמת הטכנולוגיה בתחום מכשירי השמיעה. בנוסף, תוכלו למצוא אביזרים נלווים למכשיר השמיעה, שמאפשרים להרחיב את השימוש במכשירי השמיעה בבית וברכב. אביזרים נלווים כוללים אוזניות לטלוויזיה, מגבר אישי לשמיעה, טלפון שולחני מוגבר, מגבר לטלוויזיה ועוד. חלק מהאביזרים ניתנים לחיבור והפעלה דרך הסמארטפון.

מכשירי שמיעה מסובסדים

אם אתם זקוקים למכשיר שמיעה, מחיר המכשיר זה לא מה שצריך להרתיע אתכם. במסלול פרטי המחיר של מכשיר שמיעה יכול להגיע גם ל-8,000 שקלים, אבל כיום כל קופות החולים מציעות מסלולים מסובסדים לרכישת מכשירי שמיעה – שמאפשרים למבוטחים לרכוש מכשיר שמיעה חדשני בהשתתפות עצמית שנעה בין 0 שקלים לכ-1500 שקלים. מחיר ההשתתפות העצמית משתנה לפי קופת החולים, סוג מכשיר השמיעה והגיל של המבוטח. כאשר מדובר ברכישת מכשירי שמיעה קופות חולים מציעות את המסלולים המשתלמים ביותר.

למידע נוסף:

מכון שמיעה תדרים – הבחירה הנכונה

אנחנו במכון תדרים שמים את איכות השמיעה שלך במקום הראשון, במטרה לסייע בשיקום ליקויי שמיעה מכל סוג.  אנו שואפים להתאים לכל לקוח את מכשיר השמיעה האידאלי עבורו, תוך הבנה של ירידת השמיעה, הסביבה בה הוא חי והיכולת הכלכלית שלו. שביעות הרצון של הלקוחות שלנו היא הערך העליון עבורנו, ואנו מתחייבים להעניק שירות איכותי ואישי לכל לקוח, במטרה לשפר את איכות החיים שלו ולאפשר לו לחזור למעגל החברתי והמשפחתי.

בקרו באתר: https://www.tedarim.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x