תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך לבחור מפעיל יום הולדת מתוך המגוון שקיים

בתוך בריכת האפשרויות העמוקה תוכלו למצוא כל כך הרבה אפשרויות. למעשה משנה לשנה הבחירה הופכת קשה רק יותר ויותר, אני כאן לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. כי למעשה יש רק מדויק עבורכם כרגע.

אם פעם הייתה עונת ימי הולדת היום מדובר על עונה לאורך כל השנה, למעשה למעט שבועות בודדים בשנה יש ביקוש להפעלות ימי הולדת לאורך כל השנה, אנחנו כאן לעזור לכם להבין אילו דברים אתם צריכים לקחת בחשבון ואיזה קצת פחות.

הכירו את אב כל תכנון ואם כל הוצאה ה-תקציב

כמו כל אירוע, כדאי לכם מאוד לחשוב מה התקציב שתרצו להוציא מבעוד מועד. למעשה התקציב יכול להפוך לכם את החיים  לקלים יותר שכן כל מה שלא בתקציב פשוט לא בתקציב, עד כדי כך פשוט הסיפור. הטריק הוא פשוט לדלג הלאה. שימו לב, תוכלו להגדיל את התקציב שלכם על ידי ויתורים קלים כמו: חפשו מפעיל שמאפשר לחגוג עם ילדים נוספים והוסיפו משפחה נוספת לחגיגה.

שימו לב התקציב צריך להספיק גם לאוכל, כיבוד להורים, תפאורה או קישוטים, מתנות מיותרות וכו. אה וכמובן לא לשכוח את עוגת יום הולדת שנזמין במיוחד או נכין אותה בעצמנו כל אחד והעדפות שלו כמובן. שימו לב לחוגג בזמן החורף או הימים הלוהטים השכרת יכולה לשבש לכם את התקציב אם לא התכוננתם לזה.

החשוב ביותר: מפעיל היום הולדת

חברים יקרים לאלה מכם שתוהים, על תהיו טועים, מפעיל יום הולדת הוא איש מקצוע של ממש. וכמו בכל מקצוע יש גם חאפרים. היזהרו מחאפרים. איך נזהרים? לוקחים מפעיל שעונה על הקרטריונים שלכם. חפשו מפעיל עם אוריינטציה לילדים. חפשו מפעילים עם גישה חינוכית טיפולית. למעשה קרקסיוסי הוא דוגמה מעולה למפעיל שהוא במקרה מטפל רגשי ועובד סוציאלי קליני בהכשרתו.

מפעילי יום הולדת איכותיים יחזיקו באתר איכותי, לרוב מפעילים שלוקחים את ההפעלה שלהם ברצינות ייתנו לכם להבין את זה מהר משתצפו. שימו לב, הקדישו תשומת לב לבחירת המפעיל. שוחחו איתו בטלפון, בדקו את ההתאמה שלכם מבחינה רגשית, כן, כן, אני לא מגזים תקשיבו לסונאר הפנימי שלכם רק אל תפריעו לו ותקבלו את כל המידע שתצטרכו.

(קרדיט צילום: שרון רביבו)

איכות ההפעלה ואיכות המשחקים

מפעיל מנוסה יודע להשאיר את הקהל שלו בעניין. אחת הטכניקות הידועות היא שילוב של סדנאות ומשחקים איכותיים שהילדים והמבוגרים ייהנו מהם. שאלו את המפעיל שלכם איך הוא מתכוון להפעיל את הילדים. הפעילו את שיקול הדעת שלכם, האם ההפעלה נראית לכם איכותית, התשובות נמצאות אצלכם חברים.

בקשו מהמפעיל לשלוח לכם תמונות של הילדים משחקים בהפעלה שלו, תוכלו לבקש גם תמונות של המשחקים שהוא מביא, עשו טובה, אל תתעצלו ואל תתביישו, זאת העבודה שלהם. 

איך לתאם ציפיות מול המפעיל ליום ההולדת

הדרך הנכונה ביותר לדעתי היא להכין את כל השאלות שתרצו לשאול את המפעיל שלכם בטרם השיחה הראשונה איתו.

בקשו לדעת על ההגברה שלו, האם משתמש במיקרופון, בקשו לשאול על הניסיון שלו, כמה שנים הוא בתחום. מפעילים איכותיים מגיעים תגובות איכותיות, בקשו לקבל המלצות ומספרי טלפון להמלצה. למפעילים טובים ממש, אבל ממש יש את כל המידע הזה נגיש בדף האינטרנט שלהם. חפשו כל שאלה שעולה בראשכם, הפנו אותה אל המפעיל ולפי תשובותיו תגבשו את הדעה שלכם אליו. 

הכר את המומחה:  המידע נכתב על ידי יוסי קובי, יוסי הוא פסיכותרפיסט, עובד סוציאלי קליני ואמן קרקס. יוסי פועל בשנים האחרונות בפיתוח סדנאות המשלבות את שני תחומים מרתקים אלו. לצד אלה יוסי מפעיל ימי הולדת ובעל צוות של מפעילים העובדים דרכו בהפעלות יום הולדת קרקס וקרקס-פורט מדליקות במיוחד. יוסי דואג לעיצוב תוכן איכותי עבור ילדיכם וההפעלות שלו הן הפעלות רגישות ונעימות וכמובן שגם מצחיקות. אתם מוזמנים לקרוא עוד על מגוון התחומים ופועלו של יוסי באתר האינטרנט שלו.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x