תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

חגיגת עיסוי שמגיע עד הבית

לאלו שמחפשים לחגוג את החיים ולהנות ממש המאמר הבא בשבילכם אחת ההנאות האמיתיות זה לקבל מסאז מפנק כזה שלא נשכח. ישנם דרכים רבות על מנת לקבל מסאז , אפשר למשל להנות ממסאז בבית מלון , או אפשר ללכת ספא מפנק אפשר כמובן ללכת לקליניקה פרטית של מעסה מקצועי ולהנות ממסאז.אנו במאמר זה רוצים לדבר על האפשרות העדיפה לדעתנו וזוהי קבלת עיסוי שמגיע הביתה ,התענוג האולטמטיבי שעולה בהרבה פרמטרים על אפשרויות אחרות לקבלת מסאז

איזה יתרונות יש לעיסוי עד הבית

לעיסוי עד הבית יש יתרונות רבים ואנו נתאר לכם אותם כעת:

  • המחיר… בדקנו והמחיר של עיסוי עד הבית הוא הזול ביותר משלל האפשרויות , והסיבה היא פשוטה אין צורך להעמיס עלויות של קליניקה או מקום להשכרה וכל העלויות מסביב לכן ישנה אפשרות למעסה להעניק לכם עיסוי במחיר מוזל יחסית.
  • האיכות , לרוב בעיסוי עד הבית המעסים הם פרילנסרים ואינם מועסקים כשכירים , לכן איכות העיסוי של מעסה שאינו מותש באיזה ספא או מלון תהיה הרבה יותר גבוהה
  • המקום האולטמטיבי לקבל עיסוי , אין כמו לקבל עיסוי בבית שם אתם מרגישים הכי בנוח להתלבש איך שבא לכם או להתנהג איך שמתאים לכם הכל בקלילות של הבית.
  • חיסכון בעלויות ונוחות , בעיסוי עד הבית המעסה מגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש מבחינתכם אין לכם שום הוצאה של דלק או מקום חניה על מנת להגיע למקום למקום העיסוי , ועוד לא דיברנו על הזמן היקר שאתם חוסכים על התרוצצות בכבישים או מציאת מקום חניה ,כל זה נחסך מכם בעיסוי עד הבית
  • הכי נכון לבריאות שלכם להיות בסביבה הכי טובה וטבעית אחרי עיסוי , אם תבחרו בלעשות עיסוי בבית יהיה לכם האפשרות לעשות אמבטיה טובה אחרי עיסוי או לשתות משהו קל אחרי העיסוי, מה שלא תמיד אפשר במקומות אחרים בהם תבחרו לעשות את העיסוי.

איך מתרחש תהליך עיסוי עד הבית

    הזמנתם את התענוג של עיסוי עד הבית , מעולה! אנו נתאר לכם איך מתבצע התהליך של עיסוי עד הבית :

  •      המעסה אותו הזמנתם מגיע אליכם הביתה , מבעוד מועד בתיאום העיסוי אתם ביקשתם מטפל או מטפלת אשר יעניקו לכם את העיסוי ולכן אותו מטפל כבר בדרכו אליכם. המעסה שיגיע אליכם אתם תקבלו בנעימות ואותו מקום בו בחרתם לקבל את העיסוי הוא המקום בו ייפתח המעסה את מיטת העיסוי המיוחדת שלו. המעסה ישאל אותכם שאלות כלליות על בריאותכם וכן איזה סוג עיסוי תעדיפו , האם זה עיסוי שוודי עם שמן או עיסוי תאילנדי של מתיחות ולחיצות או עיסוי רקמות עמוק גם בשמן , או בכלל תעדיפו עיסוי כף הרגל ורפלקסולוגיה. אתם תתבקשו להתלבש בהתאם לעיסוי שביקשתם, אם זה עיסוי שוודי אז תתבקשו להישאר בבגדים תחתונים מאחר העיסוי מתבצע עם שמן , ואם זה עיסוי \תאילנדי תתבקשו להישאר בבגדים נוחים כי העיסוי יכלול לרוב לחיצות ומתיחות. נניח ובחרתם עיסוי שוודי, המעסה יבקש מכם לשכב על המיטה לרוב זה על הבטן ולהניח את הראש בחור המיועד במיטה, המעסה יכסה אתכם בעזרת מגבת ויחשוף כל פעם את האיבר בו הוא מעוניין לעסות , העיסוי ימשך 60 דקות או יותר בהמשך למה שביקשתם ובסוף העיסוי ,ילחש לכם המעסה שמסתיים העיסוי ותקומו לאט לאט מהמיטה , שימו לב שהרגלים יבשות משמן על מנת לא להחליק ברצפה. זהו המעסה סיים את עבודתו , יבקש מכם לשתות משהו חם או קר על מנת להחזיר את הנוזלים לגוף אחרי העיסוי. המעסה יקפל את מיטת העיסוי ילך לדרכו.
  •      בזה הסתיים העיסוי עד הבית
  •    עולם העיסויים מלא ומגוון ויש מלא סוגי עיסויים ושיטות טיפול , ניתן לקבל עיסוי עד הבית  מחברת זמן מגע המתמחה בתיאום מעסים עד הבית ללקוחות בפריסה ארצית .

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x