תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

רב קו בטלפון: המדריך המלא לשימוש באפליקציה לתחבורה ציבורית

לפני כמה שנים היה נדמה כי מהפכת הרב קו אינה תעמוד בציפיות שהעמידו בפניה. אך כעת אנו מבינים כי מדובר על מהפכה שנועדה להישאר, וכולם צריכים להתיישר לפיה. נהגי תחבורה ציבורית לא מתעסקים עם מזומן, ומהיום הכל קורה באמצעות רב קו. את הכרטיס המיושן החליפה אפליקציה מתקדמת שתאפשר לכם לעלות על כלי תחבורה ציבורית בקלות ובמהירות. בלי לחשוש שמא השארתם את הכרטיס בבית או שהוא אינו עובד לכם בדיוק ברגע הנדרש.

כרטיס רב קו OUT אפליקציית רב קו IN

השינוי המרענן בכל הנוגע להכנסת הרב קו לחיינו נוגע להחלפת הכרטיס באפליקציה מתקדמת. כולנו מסתובבים עם הפלאפון החכם עלינו, אז למה שלא נשתמש בו לשלם על הנסיעות שלנו בתחבורה הציבורית? כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק להטעין את האפליקציה בהתאם לצרכיכם, והיא תהפוך להיות כרטיס הרב קו שלכם. בכל פעם שאתם עולים לאוטובוס או לכל כלי תחבורה ציבורית אחר, תוכלו לתקף את הנסיעה באמצעותה.

איך מורידים את אפליקציית רב קו?

כדי שיהיה לכם רב קו בטלפון עליכם לוודא כי יש לכם את האפליקציה המתאימה. כמו שאתם מורידים כל אפליקציה אחרת, כך יהיה עליכם להוריד את האפליקציה הזו. האפליקציה זמינה גם בגוגל פליי של אנדרואיד וגם באפסטור של חברת אפל. חפשו את צמד המילים “רב קו”, ומיד תזהו את האפליקציה עם הסמל של הרב קו המוכר לכם.

כיצד האפליקציה מתקפת נסיעות?

האפליקציה לא מיועדת לכולם, ועליכם לדעת זאת ולקחת את העניין הזה בחשבון. השימוש באפליקציה אפשרי רק לאנשים שיש להם מכשירי אנדרואיד ואייפון עם רכיב NFC. הבשורה המשמחת היא שהיום כל מכשיר חדש מגיע עם רכיב NFC, כך שהסיכויים שיש לכם אותו גבוהים. חיפוש מידע על המכשיר שבבעלותכם יאפשר לכם לדעת האם יש לו את הרכיב או שמא תאלצו לחכות מעט עם הנושא של רב קו בטלפון .

איך ניתן להטעין את האפליקציה?

לפני שאתם מתחילים להשתמש ברב קו בטלפון יהיה עליכם לוודא שיש לכם בו כסף. בשלב הראשון מחובתכם להירשם לאפליקציה, כך יהיה ניתן לזהות אתכם בכל פעם שהינכם מתחברים. בשלב הבא תוכלו להטעין את האפליקציה על ידי הזנת פרטי כרטיס אשראי בהתאם לצורך. לאחר שתזינו את פרטי כרטיס האשראי שלכם, תוכלו לבחור בכמה כסף לחייב את האשראי ולהטעין באמצעותו את האפליקציה.

מהי הדרך הנכונה לתקף את הנסיעה?

האמת היא שתקוף הנסיעה אינו מורכב, והוא אינו דורש מכם הבנה מעמיקה באפליקציות או במחשבים. בסך הכל יהיה עליכם להיכנס לאפליקציה עם העלייה לאוטובוס או לכל כלי תחבורה ציבורי אחר. אחרי שעליתם תראו לפניכם את עמדת התקוף, ובאפשרותכם להניח את הפלאפון עליה. רכיב ה-NFC מסתנכרן עם עמדת התקוף, ותקבלו מיד לאחר מכן הודעה חיוב בגין הנסיעה.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x