תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אגירה פינוי של זבל ופסולת מדירת ירושה וניקיון

ההפרעה של האגרנות ידועה כבר לא מהיום אבל כשהורה נפטר ואז מתגלה כי הוא לקה באגרנות קשה או אז מתחילה הבעיה. הנכס עומד, הוא לא נמכר ואם זה לא מפסיק הוא גם דורש את כל המיסים ובשנתי שזה מצטבר זה הולך והופך מטרד אחד גדול גם בהיבט הכלכלי.

אז מה עושים כשיש דירת ירושה מלאה בזבל? איך מתמודדים עם דירה שקיבלתם זה הרגע במעמד ירושה וגורעת יותר ממה שהיא תורמת לכם? הנה כמה דברים על שלבי הפינוי של דירת ירושה ומה יצא לכם מזה בסופו של דבר.

איך נראית אגרנות כפייתית ומה עושים עם זה?

אגרנות היא תופעה של אגירה בלתי נשלטת וכאנשים סובלים ממנה הם מתקשים להיפרד מהחפצים שהם אוגרים וממשיכים את המצב הזה “מתחת לאף שלכם בני המשפחה” בלי שתדעו על זה בכלל.

כן, לאגרנים יש את הכישרון הזה לא “להיתפס” בשעת מעשה, הם מיומנים הם אוגרים מכל הבא ליד, מחשיכים את המקום ומאפשרים לעצמם את כל התנאים לאגור באין מפריע. לבטח נתקלתם בזה בחלק מחייכם, פתאום אופניים או עגלת סופר גדושה ואגרן שדוהר בנמרצות משל יש באמתחתו זהב ויהלומים. לא אין כאן שום ציניות או לעג, אגרנים מבחינתם מעריכים את מה שהם עושים והם היחידים שלא מבינים מה לעזאזל רוצים מהם.

אם כל זה מוכר לכם, אולי כדאי לדבר על פינוי דירות של אגרנים שלצערנו נפטרו מהעולם אבל השאירו משימה לא פשוטה בכלל! משימה שברוב הסיכויים לא תצליחו להתמודד איתה לבד בפרט שפינוי זבל זה עניין שמי שמתחיל חייב לסיים!

איך זה הגיע למצב הזה? אגרנות כפייתית של בן משפחה שנפטר

כשהאגרן בחיים קשה יותר להזיז לו את החפצים ויש נטייה לחשוב שכשהוא כבר אינו בחיים והדירה עוברת למצב של דירת ירושה זה הרבה יותר קל. האומנם? לצד כל הכמויות הגדולות והבלתי נתפסות של הזבל והפסולת יש חיים של אדם שהיו מתחת לכמויות הנ”ל אבל אי אפשר לדעת או לראות בלי לטפל בזה קודם.
אנשים מנסים לשמר את הזיכרון שלהם וכשאחד ההורים שנפטר משאיר נכס ומתגלה כאגרן זה קשה לא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט הרגשי של הדבר. “כאב גדול וזה הרבה מעבר להיבט הפיזי ולהובלת הזבל לאתרי אשפה, זה חיים שלמים של אדם שמגיע לנכס של הוריו ורואה את כל המראות שהכי ציפה פחות לראות ופורץ בבכי”. משתף שי פינוי דירה ונזכר בלא מעט מקרים שבהם ילדים לא ידעו בכלל שהוריהם אגרו כמעט למוות כמויות של אשפה בלתי נתפסות.

איך מפנים כמויות של זבל מדירת ירושה?

ניסיתי לבד אבל אז הריח השתלט ובין לבין בצבצו זיכרונות וזה הקשה עליי מאוד מבחינה רגשית” אמר אחד מהם שהפסיק את הפינוי ונתקע עם כמויות של זבל שלא תיאר לעצמו. ככה זה לרוב קורה ממשיך ואומר שי פינוי דירה שממש מבקש לא להתעסק עם זבל לבד. “זה לא לקחת את זה ברכב או להסתמך על עירייה זה דבר שמצריך הרבה יותר אלא אם אתם לא מפחדים שהזבל יתפזר לכל כיוון”.

עבודת פינוי זבל היא עבודה קפדנית, חייבים לעשות תכנון עבודה ברור מאוד, לבחור את האנשים הנכונים, את הכלים המתאימים והכי חשוב לעמוד בלוח זמנים שלא יפגע באיכות חייהם של השכנים והסביבה.

לאור העובדה שהאדם שגר בנכס אגר ללא הכרה ויש כמויות ענקיות של זבל אחד המצבים הקשים יהיה שיידרשו מסמכים למכירת הנכס והם לא יימצאו כפי שקורה בלא מעט מקרים ולא רק במקרים של דירות אגרנים. לכן, במעמד הזה חשוב מאוד לבצע פינוי של הפסולת בעדינות רבה ולברור כל פיסה ופיסה של פסולת כך ששום דבר חלילה לא יאבד ויהיה קשה מאוד לשחזר בפרט כשמדברים לצורך העניין בנכס ישן מאוד שכתבי מכר או אפילו חוזים ייתכן שנגרסו ולא נסרקו אזי זו בהחלט בעיה העלולה לגרור אתכם לבתי משפט ולעלויות גדולות אף יותר.

לכן, אחד הדברים שבורר המפנה זה המיון הראשוני כמחט וסיכה, כל חלק וחלק מהפסולת עובר מיון ורק בסוף המיון מועברת האשפה למכולה מתאימה ומשם לאתר אשפה מורשה נטול קנסות או סיכונים.

איך מנקים דירת ירושה אחרי פינוי של זבל?

דירת ירושה שנמצאה מלאה בזבל חייבת לעבור פינוי ויפה שעה אחת קודם. כולם צועקים, לכולם זה מפריע היות שזה הוא בהחלט מטרד סביבתי קשה ביותר. לאחר הפינוי של הזבל, מנקים המפנים את חדר המדרגות, את המעלית אם יש ואת כל הסביבה כך שלא יישאר שום זכר לאגרנות שנכפתה גם על הסביבה.
מרגע שהנכס עובר פינוי אוטומטית הבניין חוזר ומקבל את ערכו בחזרה וכך גם הדירה ראויה לכל המרבה במחיר בקלות רבה. מיותר לציין כי אם מדובר בשכונה יקרה במיוחד שהרי כמויות הזבל, הריח, הצחנה וכל השאר עלולים לפגוע בערך הכספי דבר שאתם יכולים למנוע באמצעות פעולה חד פעמית של פינוי חדור מטרה ונכון!

ניקיון של דירת אגרן לשעבר מבוצעת באמצעות חומרי ניקוי חזקים המורשים לעבודה רק על ידי אנשים שיודעים לעבוד איתם. אם פעם נתקלתם בהוראות שימוש הכתובות על גבי אריזה תארו לעצמכם מזה לעבוד עם חומרים מסוכנים שאי אפשר לוותר עליהם בפרט שהדירה הייתה סגורה שנים, בפרט שיש לשלשלת יונים בכל מקום ובפרט שהרצפה של המטבח ושאר החדרים מלאה בשומן ובבית מסתובבים תיקנים וחרקים המהווים בפני עצמם תחלואה שחשוב למגר.

איך מחטאים דירת ירושה של אגרן?

כמו הניקיון כך גם החיטוי החזק האמור להתבצע רק על ידי כלים מתאימים, ביגוד מתאים והכי חשוב מסכות כדי שלא לנשוף ולשאוף את החומרים המסוכנים שאי אפשר לוותר עליהם בשלב פינוי של דירת ירושה שהייתה מנוהלת על ידי כמויות זבל בלתי נתפסות.

זהו השלב האחרון המתבצע על ידי חומרי חיטוי חזקים במיוחד המצריכים ידע וניסיון רב שאחרת הם עלולים חלילה לפגוע בבריאות שלכם לרבות בריאותם של השכנים והסביבה והתוצאה תביעות משפטיות חמורות שאתם לא באמת צריכים על הראש!

אז מה עושים? איך מתמודדים עם כמויות כל כך גדולות של זבל? כבר מצאתם מפנה דירות מקצועי ומיומן שיודע ויכול לקחת על עצמו את המשימה הזאת?

שי פינוי דירה – איך אפשר לעזור לכם?

שי פינוי דירה, שירותי פינוי המתקיימים זה שלושה עשורים בהצלחה גדולה כאשר כל פינוי מתנהל על פי תכנון ייעודי מראש בהתאמה אישית לכל אדם. בין שמדובר בדירת אגרן שיבדל לחיים טובים ובין שמדובר בדירת אגרן שנפטר והותיר אחריו ירושה תרתי משמע!

במקרה הזה, נכנס שי פינוי דירה ומספק לכם פתרון מושלם לנכס שישתלם לכם למכור או להשכיר בעתיד – הכול בזכות פינוי הזבל בזמן! המפנים המקצועיים של שי יביאו בפניכם תוכנית של פינוי בשקיפות מלאה, יסכמו אתכם את כל הדברים מראש והכי חשוב יתירו אתכם מלילות ללא שינה וממחשבות של “איך מפנים לבד כמות כל כך גדולה של זבל מדירה”.

שי פינוי דירה – הדרך רצופה בהצלחות שאתם חייבים להכיר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x