תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אגרות בעת הוצאת ויזה לארצות הברית

כמו בכל דבר טוב בחיים, גם הגעה לחופי אמריקה עולה כסף, בניגוד לאירופה וארצות נוספות אליהם ישראלים יכולים להיכנס בקלות יחסית, על מנת להיכנס לארצות הברית בימינו אתם תאלצו לשלם אגרה עבור הוויזה שלהם.  כלל אין שום דרך להתחמק מתשלום האגרה וחשוב לוודא שהאגרה משולמת בזמן על מנת לוודא שהתהליך עובר חלק וללא עיכובים נוספים. להלן (כמעט) כל מה שאתם צריכים לדעת על תשלום אגרות לארצות הברית ולא תמיד ידעתם את מי לשאול.

מתי ואיך משלמים את האגרה ?

ככלל במידה ואתם מגישים וויזה לא לצרכי הגירה אתה נדרשים קודם כל למלא את טופס DS-160 ורק לאחר שאתם מקבלים אישור במייל עם קישור לאתר ייעודי אחר בו אתם נדרשים שוב למלא פרטים ( חשוב לוודא שיש תאימות בין הפרטים בטופס הבקשה לבין הפרטים שאותם אתם ממלאים שוב) ואז לקבוע את מועד הפגישה ולשלם את האגרה הנדרשת בהתאם להוראות הניתנות לכם באתר. ואם אתם בכלל רוצים לדלג על כאב הראש הזה תמיד ישנם חברות שישמחו לסייע לכם להוציאויזה מהירה לארצות הברית ולטפל בתשלום אגרת ויזה לארה”ב.

מה הם אמצעי התשלום הקבילים עבור האגרה ?

השגרירות האמריקאית מגדירה שלי ערוצי תשלומים בלעדיים עבור אגרות לוויזות. הערוץ האחד והפשוט מבין שתי האופציות הוא תשולם בכרטיס אשראי. חושב בהקשר הזה לוודא מראש שכרטיס האשראי יכול לבצע תשלומים בין לאומיים. כמו כן במידה ובאותו הרגע אין לכם יכולת לשלם בכרטיס אשרי אתם יכולים לשלם במזומן עבור אגרת וויזה לארצות הברית באמצעות בנק הדואר או בנק פלסטין. במקרים של תשלום במזומן חשוב לוודא האגרה מקבל תוקף שכן התוקף הניתן אינו מיידי.

כמה האגרה עולה ?

המחיר של האגרות עצמן משתנה בהתאם לסוג הוויזה לארצות הברית. הוויזה הכי נפוצה (B2) שניתנת לצרכי תיירות, טיפול רפואי ועסקים עולה 160 דולר. כמו כן וויזות נוספות דוגמא ויזה עבור סטודנט (F) או עבור עיתונאי (I) עולות גם  הן 160 דולר. לעומת זאת אגרות עבור וויזות אחרות כבר עולות יותר כסף. לדוגמא וויזה לבן זוג של אזרח אמריקאי כבר עולה 265$ דולר. פרטים נוספים, לגבי העלויות של כל אחת מן האגרות המוצמדות לוויזות השונות ניתן לברר מול השגרירות או להתייעץ עם חברות שנותנות שירות בנושא.

מה התוקף של האגרה ? האם הם רלוונטיות עבור יותר מבקשה אחת ?

האגרה עצמה עבור הוויזה תקפות לשנה אחת בלבד. לאחר 365 ימים מיום תשלום האגרה לא ניתן להשתמש בה יותר. כמו כן האגרה עצמה רלוונטית עבור בקשה אחת בלבד פר מדינה. במידה והתשלום הושלם במדינה אחרת לא ניתן להשתמש באגרה לקביעת פגישה במדינה אחרת. כן ניתן להשתמש באגרה שילמתם במידה והחלטתם לדחות את הפגישה שלכם באותה מדינה ועבור שירות זה לא תידרשו לשם שוב תשלום של האגרה. 

האם אני יכול לקבל את הכסף בחזרה במידה ולא קיבלתי וויזה?

במידה במסגרת תהליך קבלת הוויזה לא קיבלתם וויזה מסיבות כאלו או אחרות אתם לא יכולים לקבל החזר של תשלום האגרה. ככל התשלום עבור האגרה הוא עבור כל בקשה אותה אתם מגישים, בלי קשר לתוצאה הסופית. כמו כן חשוב להבין שלא ניתן לסחור או להעביר את שלום האגרה למועמד אחר.

אם שילמתי בטעות יותר מדי ? מה ניתן לעשות בנושא?

במידה ובטעות שילמתם יותר מדי אתם מוזמנים לייצר קשר עם השגרירות האמריקאית, ישנו מייל יעודי אליו ניתן לפנות במקרים הללו. חשוב לספק הוכחות תשלום ותיאור ברור של הבעיה על מנת שהם יוכלו לתת מענה ספציפי ומהיר לבעיה איתה אתם מתמודדים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x