תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איזה מזון יבש לכלבים מומלץ?

במידה ובחרתם לאמץ כלב, מגיע לכם קודם כל מזל טוב! שכן, מדובר על חיית מחמד שתביא אור לבית. יחד עם האמור, ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בכל הסובב סביב טיפול בכלב, יהיה לבחור את המזון המתאים ביותר עבורו. על כן, אפשר לומר כי יחד עם חלוף השנים והתפתחות הענף בפרט, ניתן לפגוש כיום במגוון רחב של סוגי מזונות כאלו ואחרים, מגוון שעשוי לפתח בלבול בקרב הצרכנים השונים ולכן, במטרה להבטיח כי הכלב שלכם מקבל את האוכל המתאים ביותר עבורו, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל הדגשים שחשוב לקחת בחשבון בנושא.

התאמת מזון לפי גיל הכלב

הדבר הראשון שיהיה עליכם לקחת בחשבון בעת בה אתם מעוניינים ברכישה של מזון יבש לכלבים יהיה התאמת הגיל שכן, במידה ומדובר על גור, הרי שעליכם לרכוש אוכל שמותאם במיוחד לגורי כלבים. כאשר מדובר על גורים יונקים, ניכר כי ישנו צורך בפורמולה ייעודית, ממש כמו תחליף חלב. מדובר למעשה על פורמולה מיוחדת שניתנת לגור הכלבים בעזרת שימוש בבקבוק, עד העת בה השיניים שלו יגדלו והוא יהיה מוכן לאוכל קשה. לאחר גמילת הגור, המשימה תהיה לבחור מזון יבש לכלבים שיתאים לגור שלכם שכן, מזון של גורים הוא כזה המכיל בתוכו כמות גבוהה יותר של חלבון, ויטמינים ומינרלים החיוניים לגדילת הכלב, וחשוב לספק להם את אותם מרכיבים על מנת להבטיח שיגדלו בצורה הראויה. ההמלצה המרכזית תהיה להימנע מלהעניק מזון המיועד לבוגרים לגור הכלבים שלכם שכן, גם בעת בה העלות תהיה משתלמת יותר, הרי שהדבר עשוי להזיק לכלב שלכם.

רכיבי המזון החיוניים ביותר לכלים

בעת בה אתם מעוניינים לרכוש מזון יבש לכלבים, ניכר כי ישנם מספר מרכיבים חיוניים שחייבים להיות כלולים ברשימת המרכיבים של המזון המיועד עבור הכלב שלכם שכן, קיים שוני בין החברות השונות ולכן, חשוב לקרוא היטב את רשימת המרכיבים טרם ביצוע הבחירה הסופית. בין המרכיבים החיוניים תוכלו לפגוש:
• חלבון – החלבון מהווה את אחד המרכיבים החשובים ביותר ולכן, עליו להיות הראשון ברשימת סדר העדיפויות בעת בה אתם מעוניינים לבחור במזון איכותי. חלבון יבוא לידי ביטוי בבשר או לחילופין דגים מסוגים כאלו ואחרים.
• ירקות ופירות – אוכל המכיל פירות וירקות הוא כזה המכיל בתוכו במגוון רחב של מאפיינים חיוניים שיעשירו את המזון ויהפכו את הכלב שלכם לבריא יותר בצורה משמעותית.
במידה ואתם מעוניינים ברכישת מזון איכותי עבור הכלב שלכם, בין אם מדובר על גור כלבים ובין אם מדובר על כלב בוגר, אנו ממליצים לכם לפנות לדוג פיקס – המרכז לחיות מחמד עוד היום.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x