תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך אני יודע מתי להחליף מצבר?

כולנו נקלענו למצב בו המצבר מת לפתע והרכב לא הניע. סיטואציה מעצבנת מאד אשר גורמת לעיכובים. אז כיצד יודעים מתי באמת צריך להחליף מצבר, כמה זמן מחזיק מצבר וכיצד ניתן להאריך את השימוש בו? המומחים של שיא מצבר עד הבית באו לעזור!

מצבר הינו רכיב ברכב אשר נוטה לעשות בעיות באופן תדיר, וכאשר זה קורה צריך להבין אם זה מצב בו הטענת המצבר פותרת את הבעיה או שעלינו להחליף לחדש. יש לציין, מצברים בישראל מחזיקים בממוצע שנתיים – שלוש ועל גב המצבר מוטבע תאריך הייצור שלו, במידה ועברו למעלה משנתיים, עליכם לבצע החלפה לחדש אותו ניתן להזמין בשירות החלפת מצבר עד הבית שנחשב השירות הנוח ביותר במצבי SOS בהם הרכב לפתע אינו מניע.

מתי מצבר מתרוקן ומתי יש להחליף את המצבר לחלוטין?

כאשר המצבר לפתע לא עובד והרכב לא מניע, זה יכול לקרות בגלל שהוא התרוקן או לחילופין התקלקל. נסייג כאן ונגיד שיש מצבים בהם נדמה שהוא רק התרוקן אך יש להחליף אותו. כאשר המצבר מפסיק לפעול עליכם לבדוק האם עשיתם ברכב שימוש שיכול לרוקן את המצבר? ניתן דוגמא לכמה מצבים לשימוש ברכב שמרוקן את המצבר:

  • אנו משתמשים בחשמל הרכב ללא נסיעה

המצבר הינו הסוללה של הרכב, וזו נטענת כאשר הרכב בנסיעה. במידה והרכב עומד ואתם עושים שימוש כלשהו בחשמל, לדוגמא הפעלת אורות, מזגן, רדיו וכדומה לזמן ממושך המצבר לרוב פשוט מתרוקן ויש לטעון אותו.

  • התנעה בקור קיצוני

כאשר אתם מבצעים התנעה במזג אוויר קר באופן קיצוני נדרש יותר אנרגיה מהמצבר, מה שעלול לרוקן אותו.

  • הרכב עומד לעיתים קרובות ללא הנעה כלל

במידה ואתם לא נוסעים לעיתים קרובות והרכב עומד למעלה מארבע – חמישה ימים ללא התנעה כלל זהו מצב שעלול להרוס את המצבר. עם זאת ישנם מצבים בהם יספיק רק טעינה למצבר אך חוסר התנעה לאורך זמן יביא להרס המצבר. לכן, אם אתם יודעים מראש שאין לכם צורך בהתנעת הרכב לאורך זמן (לדוגמא אם טסתם לכמה ימים) עליכם לדאוג שמישהו יתניע לכם את הרכב לפחות פעם בשבוע וישאיר אותו דלוק ללא אורות וחשמל לחצי שעה לפחות. 

לעומת זאת, ישנם סיטואציות בהם המצבר באמת סיים את תקופת חייו ואין הרבה מה לעשות חוץ מלהחליפו. בנוסף, גם התיישנות גורמת למצבר לסיים את תקופת חייו כאשר אורח חיים ממוצע של מצבר עומד על כשנתיים עד שלוש שנים.

החלפת מצבר עד הבית מזמינים מחברת שיא המצבר

שיא המצבר – מצברים עד הבית מספקת שירות שילוח והתקנת מצברים. נתקעתם עם הרכב? התקשרו ותוך 60 דקות מתקין מקצועי אצלכם יבצע התקנה של המצבר ללא עלות התקנה. אנחנו מציעים מגוון מצברים לרכב ממיטב המותגים: מצבר שנפ, מצבר בוש וחברות איכותיות נוספות במחיר המשתלם ביותר.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x