תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך בוחרים עורך דין גירושין?

בחירת עורך דין גירושין מהווה החלטה חשובה ומשמעותית מאוד להצלחתו של הליך הגירושין. מדובר על הליך משפטי מורכב מאוד שיש בו סוגיות רבות שיש להביא לפתרונן. בחירה של עורך דין טוב ומקצועי יכולה לסייע לכל לקוח בשמירה מלאה על הזכויות שלו. במאמר הבא תקבלו את כל המידע כיצד בוחרים בצורה נכונה עורך דין דיני משפחה בכלל ועורך דין גירושין בפרט.

עורך דין גירושין מומלץ – מה צריך לדעת?

אם אתם מחפשים עורך דין גירושין במרכז, חשוב שתדעו שלא כל עורך דין יתאים לכם. גם אם שמעתם מחבר כלשהו שבחר בעורך דין כלשהו והוא היה מאוד טוב עבורו, זה עדיין לא אומר שעורך הדין הזה יתאים למצב הספציפי שלך. כל הליך גירושין הוא ייחודי, כמו שהצדדים לסכסוך שונים אחד מהשני גם הליך גירושין יכול להסתכם בהליך מהיר ויעיל או בהליך אשר גם יכול להימשך שנים רבות. חשוב למצוא עורך דין גירושין עם ניסיון שמתאים למקרה שלכם, בין אם מדובר על רכוש, משמורת, הסדרי שהות, פירוק שיתוף או אלימות במשפחה. זהו, אם כן, הדבר הנכון אשר יסייע לכם לסיים את הפרק המדובר בחייכם בצורה הטובה ביותר ובהתאם ליעדים שלכם.

הבקיאות המשפטית של עורך הדין

בין אם אתם מחפשים עורך דין צוואות וירושות תל אביב  ובין אם מדובר על עורך דין גירושין בתל אביב, הרי שאחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא הבקיאות המשפטית שלו. יש לבחור עורך דין דיני משפחה אשר מומחה בתחום שבו אתם זקוקים לשירותיו. כך לדוגמא, אם אתם זקוקים לעורך דין עבור הליך גירושין, חשוב שתבחרו בעורך דין המומחה בתחום זה, אשר יכול לסייע לכם בהליך הגירושין.

גם המיקום של עורך הדין הוא דבר שחשוב מאוד לבחון. אם אתם מתגוררים באזור המרכז לדוגמא, כדאי שתבחרו עורך דין גירושין במרכז , אשר יהיה זמין לכם. בהקשר זה, חשוב להבין שכל מקרה שונה ואין להשוות בין מקרה למקרה, כפי שאנשים לעיתים נוטים לעשות. כשם שלכל אדם גובה הכנסה שונה, מצבת רכוש שונה, נסיבות אישיות מסויימות, מצב רפואי מוגדר, הרי שסכום המזונות שיפסק לו לא יהיה זהה בהכרח לאדם אחר.

המלצות על עורך הדין

עוד דבר שיכול לסייע לכם רבות בבחירת עורך הדין הרלוונטי לכם הוא כמובן המלצות. כאשר חשוב מאוד שההמלצות יהיו מאנשים ששכרו את שירותי עורך הדין עבור מקרים דומים לשלכם והיו מרוצים. כיום ניתן למצוא לא מעט המלצות על עורכי דין בפורטלים שונים, ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט שונים ועוד. על אף שמומלץ לחפש המלצות לעורך הדין וכן מידע על עורך הדין באינטרנט וברשתות החברתיות בפרט, כדאי מאוד לשאול גם לקוחות של עורך הדין על שירותיו, על המקצועיות שלו, על הידע המשפטי שלו, על יכולת הייצוג שלו, על היחס האישי והאדיב שהוא מציע לכל לקוח ועוד.

בד בבד עם קבלת המלצות, חשוב ביותר להיפגש עם עורך הדין ולבחון את החיבור האישי שנוצר עמו. בעל מקצוע זה ילווה אתכם ברגעים קשים, אישיים וחושפניים. על כן, ערכים של סובלנות, מתינות, הקשבה והכלה יהיו בסיס להתקשרות בניכם. 

מחיר

גם המחיר מהווה כמובן פרמטר חשוב וכדאי מאוד לבדוק האם עורך הדין ריאלי עבורכם מבחינת המחיר אותו הוא דורש. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתבינו, כי אין להתפשר על המקצועיות והאיכות, קל וחומר כאשר מדובר בתחום כה רגיש ונפיץ. יתר על כן, הזמינות וטיב השירות מגולמים במחיר אותו תדרשו לשלם. מושכלות יסוד כי מחיר זול באופן משמעותי, יבטא את רמת השירות אותו תקבלו וכן רמת הזמינות של עורך הדין הנבחר.

אין לבחור עורך דין שרק מתחיל בתחום, ללא ניסיון מקצועי, עם ידע משפטי לוקה בחסר או עורך דין לא מספיק טוב בתחום, רק בשל המחיר הזול שהוא מציע לכם. זכרו כי המחיר נקבע בשילוב מספר פרמטרים, בהם: ידע, ניסיון, כישורים, ותק מקצועי, שירותיות, איכות וזמינות.

כיצד יסייע לכם עורך דין גירושין?

לא מעט אנשים תוהים מדוע בעצם צריך עורך דין גירושין? שהרי ניתן ל”הוריד הסכם גירושין באינטרנט” או לחילופין להתייעץ עם עורך דין בפייסבוק ללא עלות.

הליך גירושין הוא הליך משפטי מורכב ובעל השלכות רוחב על המשך החיים. הנחת המוצא וההמלצה הטובה ביותר הינה להתגרש בהסכמה ולנסח הסכם גירושין בצוותא. במקרה זה, חוסכים עלויות רבות, מייתרים הצורך בהליכים משפטיים מייגעים וכן מבטיחים כי הקשר הטוב בין הצדדים ישמר לטובת הילדים. ואולם, יש לבצע התאמות ולבחון כל מקרה לגופו. מסיבה זו, לא ניתן להשתמש בהסכם שנערך לזוג אחר ושאינו מתאים לנסיבות המקרה הספציפי. בשולי דברים אלו, יצויין כי הסכם טוב שנערך על ידי עורך דין לענייני גירושין ימנע מחלוקות בעתיד ביחס לפרשנות סעיפים שנרשמו בו. עורכי דין רבים נתקלים בלקוחות ש”חסכו” עורך דין לעריכת הסכם גירושין, אולם משלמים הרבה יותר עבור הגשת תביעה לבית משפט כאשר נושאים משמעותיים חסרים באותו הסכם.

באשר לייעוץ חינם ברשתות החברתיות, חשוב לבחור עורך דין שמכיר את התיק לעומקו ושתהיה לו חובת נאמנות כלפיכם. ייעוץ חינמי על סמך פנייה בפוסט הינו בלתי אחראי ומסוכן.

לסיכום, אם יש לכם נכונות להגיע להסכם גירושין מוסכם, חשוב שהוא ינוסח בצורה מקיפה ביותר וכן יהיה “תפור למידותיכם”. אין ספק שכדאי להיעזר בעורך דין אשר עוסק בין היתר גם בגישור, המהווה שירות משלים בטרם עריכת ההסכם. עורך דין בתחום זה יסייע לכם להגיע להסכם מיטבי והליך הגירושין יתבצע בצורה קלה, מהירה ועניינית. מנגד, גם אם לא הצלחתם לגבש הסכם תוך כדי שיתוף פעולה בניכם, עורך דין לענייני משפחה יבטיח כי תקבלו ייצוג הולם בבית המשפט ויסייע בשמירה על זכויותיכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x