תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך בוחרים קונסולות כניסה לבית

אז מה זאת קונסולת כניסה ולמה צריך אותה? קונסולה הוא הרהיט שמקל עליכם את ההתארגנות ביציאה מהבית ומקדם את פניכם כאשר אתם שבים הביתה. הוא המקום להניח אגרטל פרחים, תמונות משפחתיות או אומנותיות ושאר אביזרים ונגיעות קטנות שיגרמו לבית שלכם להיראות מרשים.

קונסולות כניסה לבית מגיעות במגוון רחב של סגנונות, גדלים, גבהים וחומרים, מה שעשוי להיות מבלבל כאשר רוצים לבחור בדגם אחד בלבד. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור את הקונסולה המתאימה ביותר למטרות שלכם ולהוסיף בעזרתה טאץ’ מיוחד ואישי.

תקציב

בין אם אתם רק מוסיפים קונסולה לעיצוב קיים ובין אם אתם מרהטים את הבית מחדש דבר ראשון מומלץ להגדיר תקציב מראש . המלצתינו היא לא להגדיר מחיר בצורה שרירותית אלא הגדירו טווח מחירים גמיש בכדי שתוכלו לתמרן בין הרצוי למצוי ולא תיאלצו לוותר על משהו שמצא חן בעיניכם ויעשה לכם טוב על הלב רק מכיוון שהוא חורג מהמחיר המוגדר .

סגנון עיצוב

מצאתם קונסולה שממש מצאה חן בעיניכם? נהדר. כעת נסו לשחזר את המרחב בו היא אמורה להיות, מומלץ אפילו לצלם מראש את האזור ולבחון את התמונות בחנות כאשר אתם עומדים מול הרהיט ולדמיין האם הוא משתלב היטב בסביבה.  ההעדפות הן עניין של טעם אישי, במקרים רבים אנשים יעדיפו לשלב את קונסולת הכניסה בריהוט הקיים ולכן הם ילכו על אותו קו עיצובי עם שינויים עיצוביים מינוריים. אפשרות נוספת היא דווקא להפוך אותה למוקד מעניין מבחינה ויזואלית ואז מומלץ לבחור בקונסולה בסגנון שונה מהקיים אבל לחשוב לא לבחור משהו מנותק לגמרי אלא לבחור משהו בניגודיות לצבע הקיים או צבע שונה אך חשוב שיראה נעים לעין בשילוב הריהוט הקיים . במקרה של חלל כניסה קטן מומלץ לבחור בדגם שהצבע שלו בהיר ובכך תוכלו לגרום לחלל להיראות גדול יותר.  

פונקציונליות

הקונסולה שלכם מיועדת לכניסה, אז למה שלא תהפכו אותה לפריט ריהוט בעל משמעות ולא סתם לאלמנט דקורטיבי שעומד שם ללא מטרה? אם אתם רוצים פונקציונליות שקלו לרכוש דגם שכולל מגירות, מדפים פתוחים או דלתות וכך תוכלו להשתמש בו גם לאחסון מפתחות, ארנקים, כפפות שיהיו זמינים עברכם בעת היציאה מהבית, להניח סלסלות אחסון או קופסאות ועוד שילובים ובאמת, אין גבול לאפשרויות שלכם.

חומר גלם

הקונסולה תשמש אתכם למטרות שונות, דקורטיביות ופונקציונליות כאחד, לכן עליכם לשאוף לכך שהיא תהיה חזקה, יציבה ומיוצרת ממיטב חומרי הגלם. חומר הגלם גם יעזור לכם להביע אמירה עיצובית: שקטה או יותר נועזת. כיום הקונסולות הפופולריות ביותר יהיו עשויות עץ או מתכת אבל ניתן למצוא גם דגמים שמשלבים בין שני העולמות ונחשבים למועדפים על מעצבי פנים ולקוחותיהם.

מידות

המידות של הקונסולה צריכות להתאים לשטח הייעודי שבו היא תמוקם. קונסולות מגיעות בגדלים וגבהים שונים לכן רגע לפני שאתם מזמינים בצעו מדידות של השטח המיועד, ושימו לב שהמידות של הקונסולה שהתאהבתם בה עד מעל לראש אכן מתאימות לחלל הכניסה.

אז בואו נסכם,

המראה של הקונסולה חשוב ובעל משקל אבל אל תשכחו את השימושיות שלה. כדי להפיק את המרב מקונסולת הכניסה שלכם, הקפידו לרכוש אחת שתתאים גם לסגנון העיצוב של הבית וגם לאורח חייכם. השקיעו מראש מחשבה ותכנון מראש וכך תזכו ברהיט משמח שישמש אתכם היטב לאורך זמן.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x