תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך בוחרים תיק החתלה?

הלידה כבר ממש מעבר לפינה? קודם כל נאחל לכם המון בריאות ונחת.

ועכשיו אם התחלתם להיערך עם צ’ק ליסט מסודר לקראת הפרק החדש שעתיד להגיע, כאן בחרנו להתייחס לאחד מן הפריטים היותר נחוצים ויש אף לומר הכרחיים עבור הורים – תיק ההחתלה.

מהו תיק החתלה?

הגיוני שלא נכיר, בטח לבטח כאשר מדובר בלידה ראשונה.

ראשית כשמו כן הוא, ותיק ההחתלה כולל את הציוד הנדרש עבורנו כדי להחליף לילדנו טיטול בעת הצורך כאשר אנחנו מחוץ לביתנו.

אולם כאשר אנו יוצאים מן הבית, וודאי שהציוד איננו נגמר בטיטולים, משטח החתלה חד פעמי ומשחה לישבן.

בעת צאתנו עם ילדנו אל הפארק, אל הסבים והסבתות או לטיול מרוחק יותר, הרי שחשוב שיהיה עמנו כל הציוד הנדרש אשר יאפשר לנו להעביר את זמננו בנעימים.

פעמים רבות, כאשר אנחנו רוצים לתאר את משמעותו של תיק ההחתלה, הרי שאנו אומרים זאת כך: בעת היותנו ילדים, זהו הילקוט שלנו שנושא את החפצים החשובים ליום יום, כאשר אנחנו בצבא זהו הקיטבג, כאשר אנחנו בטיול אחרי הצבא הרי שזהו התרמיל, ועתה בפרק החדש בחיינו, תיק ההחתלה הוא זה שיישא את הפק”ל הנדרש עבור ילדינו.

סדר וארגון

אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת תיק החתלה הוא לא אחרת מאשר היכולת שלנו לרווח ולסדר אותו כהלכה.

בואו נמנה רגע את החפצים השונים שנישא בתיק זה:

משטח החתלה, טיטולים, משחת החתלה, מגבונים לחים, ביגוד להחלפה (לעתים גם במכפלות), תמ”ל, בקבוקים, בקבוק מים חמים ובקבוק מים קרים, צעצועים, לעתים מסמכים רפואיים ומסמכים עבור טיפת חלב, כובע, קרם הגנה ועוד.

די להבין רק מרשימה זו, שמוטב ותיק ההחתלה שלנו יהיה מסודר באופן מופתי.

הקפידו לבחור בתיק עם כמה שיותר תאים צדדיים. תופתעו לגלות עד כמה תאים אלו יאפשרו לכם להגיב במהירות בעת הצורך ולמצוא כל פריט במקומו המדויק.

נוחיות

את תיק ההחתלה אנחנו יכולים לשאת על גבנו, על כתף אחד או להצמיד אל העגלה.

חשוב לדעת שישנם תיקים שאינם ניתנים להצמדה אל העגלה, וזהו נתון שיש לקחת בחשבון.

בעת קנייתו של תיק החתלה, מוטב לקרוא היטב את תצורתו והאפשרויות הנלוות לו. אם מתאפשר הדבר, הקפידו להיוועץ יחד עם נציג מטעם החנות בה אתם מבצעים את הרכישה.

נראות

מי אמר שציוד להורים לפעוטות מוכרח להיות בנאלי ורגיל? אם נחשוב על זה לרגע, הרי שמדובר בציוד ופריטים שילוו את “האופנה” שלנו לעוד הרבה זמן.

במקום לחפש תיק החתלה, חפשו תיקי החתלה מעוצבים. ייתכן ותופתעו לגלות שמדובר בענף שלם של מוצרים מעוצבים עם המון שיק וסטייל.

מוזמנים גם לבקר באתרנו מאי מילושקה ולמצוא שפע של אפשרויות עם המון שיק וסטייל. מאי מילושקה היא חנות בוטיק לתיקים ואקססוריז להורים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x