תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך יוצרים קשר עם חברה אחרי שמזמינים מוצרים במשלוח?

אין כמעט מוצר כיום שאי אפשר להזמין דרך אתר אינטרנט ולקבל במשלוח מהיר עד הבית. הרבה מאד אנשים חוסכים לא מעט זמן בכך שהם מבצעים הזמנות דרך המחשב וכך לא צריכים לצאת מהבית במיוחד, לסיים לעבוד מוקדם או להגיע למיקומים ספציפיים של סניפים וחנויות. מערכת היחסים של הקונה עם החברה שמייצרת או משווקת את המוצרים לא מסתיימת אחרי הרכישה אלא דווקא מתחילה בדיוק בעיתוי הזה ולעיתים קרובות הוא יצטרך או ירצה ליצור קשר עם החברה לכל צורך שהוא. איך הוא יידע לאן לפנות? בעזרת אתר אינטרנט ייחודי שמרוכזים בו ערוצי יצירת הקשר עם מגוון עצום של חברות ועסקים, אתר שנקרא שירות בקליק. כל מה שצריך זה לדעת אודותיו ולשמור אותו במועדפים של דפדפן האינטרנט. כך יהיה קל להיעזר בו על בסיס יומיומי.

אילו חברות מוצאים באתר השירות בקליק?

האתר הזה חדשני ומעניין ויכול להתברר כעוזר מאד במגוון רחב של סיטואציות. כל אחד צריך מתישהו לפנות לחברה זו או אחרת ולא תמיד הוא מוצא את הדרך הכי טובה ונוחה לפנות אליה. כאשר ייכנס לאתר של השירות בקליק הוא ימצא חלוקה אינטואיטיבית ונוחה לקטגוריות עסקיות וכך יוכל להגיע בדיוק לחברה שאותה הוא מחפש. חברת פוד אפיל שירות לקוחות למשל יש עמוד ייעודי משלה (כמו שיש לכל חברה) ובעמוד הזה מפורטים ערוצי יצירת הקשר עם החברה. כך כל לקוח או צרכן יכול לבחור את הדרך שבה יהיה לו הכי נוח ליצור קשר – שיחת טלפון, התכתבות בצ’אט במחשב, התכתבות דרך הטלפון או שליחת הודעה דרך הדואר האלקטרוני. לכל לקוח תהיינה הדרכים שנוחות לו יותר או פחות ליצור קשר באמצעותן ולכן חשוב מאד לדעת על מגוון של אפשרויות.

למה בכלל צריך ליצור קשר?

אחרי שמבצעים הזמנה של מוצרים שמגיעים הביתה במשלוח אין ספק שלפעמים מתעוררות שאלות או שפשוט רוצים לברר מידע נוסף. אם מדובר בכלי מטבח או בישול כמו של חברת פוד אפיל, ייתכן שרוצים לוודא את אופן השימוש, האם הסירים או המחבתות מותאמים לשימוש בכיריים מסוגים שונים, מה הטמפרטורה המקסימלית שאפשר לבשל איתם וכמובן דרך השימוש בתנור אפייה או מדיח הכלים. את כל אלה הצרכן ירצה לשאול ועליו למצוא את הדרך הכי טובה ונוחה עבורו ליצור קשר כך שהשאלה שלו תגיע מהר והמענה עליה יגיע מהר גם כן. יש מי שיעדיף להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון ויש מי שירצה לשלוח הודעה דרך המחשב ולהמתין למענה. דרך הפנייה תלויה גם במידת הדחיפות וגם זה הרי אישי ויהיה שונה בין אדם לאדם. ברגע שיש מגוון אפשרויות כל לקוח יבחר את הדרך הכי טובה עבורו.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x