תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך כדאי לבחור את כרית החלומות?

אם אתם מרגישים שאיכות השינה שלכם מתדרדרת, אולי כדאי לשקול להחליף דווקא את הכרית שלכם. כרית שינה אמורה לתמוך בצורה מיטבית בראש ובצוואר שלנו, וכאשר אנחנו ישנים על כרית לא מתאימה אנחנו עלולים להתעורר כאובים ולחוות תחושת אי נוחות במהלך הלילה. רגע לפני שאתם רצים לחנות, ריכזנו עבורכם מספר דגשים שבהם מומלץ להתחשב כשניגשים לרכוש את כרית השינה האידיאלית.

כרית לשינה

כריות שינה הן חלק בלתי נפרד מכלי המיטה שלנו ורובנו לוקחים אותן כמובנות מאליהן, אלא שבעבר היו הכריות מנת חלקם של עשירים בלבד והשימוש בהן נחשב למותרות. עם הזמן, ובזכות המהפכה התעשייתית, הפכו הכריות למוצר זמין ונפוץ בכל בית, וזאת מתוך ההבנה שמדובר במוצר בסיסי שיכול לחסוך מאיתנו לא מעט כאבים מיותרים והפרעות שינה כאלה ואחרות. בזמן שכיבה, אנחנו זקוקים לדבר מה שיעניק תמיכה לראש ולצוואר שלנו, והכרית היא זו שמאפשרת את המענה הזה. ואם אתם סובלים מכאבים בפלג גופכם העליון, כדאי לכם לבחור במיוחד כרית מתאימה, וכן בהמשך המאמר נסביר לכם איך כדאי לבחור כרית אורטופדית לצוואר, לראש ולעמוד השדרה.

מה קורה כשאנחנו ישנים על כרית לא מתאימה?

אז למה בעצם הבחירה בכרית מתאימה לשינה היא כל כך קריטית? שינה על כרית שאינה מתאימה לכם עלולה לגרום לכאבים באזור העליון של הגוף, ובמיוחד לצוואר ואפילו להביא לצוואר תפוס. כאבי גב וצוואר, תחושה של נוקשות בגוף ושרירים תפוסים באזור עמוד השדרה העליון – כל אלה עשויים להיות תוצאה של שינה על כרית לא איכותית ושאינה מספקת את התמיכה המלאה שנדרשת. יתרה מזאת, שינה על כריות העשויות מחומרים טבעיים כמו נוצות, צמר וכדומה, עלולה לגרום להופעתם של סימני אלרגיה, במיוחד בקרב אנשים הרגישים לחומרים כאלה.

כיצד בוחרים כרית לשינה?

אחרי כל ההקדמה הארוכה, בוודאי כבר השתכנעתם שכרית איכותית, נוחה ומתאימה צריכה להיות הרכישה הבאה שלכם. אבל, לפני הכול, ישנם מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם כאשר ניגשים לבחור כרית שינה. ראשית, עליכם לקחת בחשבון את תנוחת השינה שלכם. לכל אחד ואחת יש תנוחת שינה מועדפת, בין אם היא על הגב, על הצדדים או על הבטן, והתנוחה משפיעה על המנח של הראש שלכם על הכרית. לכן, עדיף שאנשים שרגילים לישון על הצד ירכשו לעצמם כרית גבוהה ומוצקה יחסית, בעוד שאנשים שרגילים לישון על הגב יכולים להסתפק בכרית נמוכה ורכה יותר.

כמו כן, יש עניינים הנוגעים להעדפה אישית, כמו דרגת הקושי שלה והגודל שלה. ככלל, כדאי שתבחרו את הכרית בדרגת הקושי המועדפת עליכם ובגודל שנוח לכם. יחד עם זאת, יש להדגיש כי שינה על כרית גדולה מדי או קטנה מדי אינה בריאה לנו, ולכן השתדלו לבחור בכרית שתתאים למידותכם. נוסף על כל אלה, יש לחשוב גם על החומר ממנו עשויה הכרית. אם אתם יודעים שאתם סובלים מאלרגיות או מרגישות לחומרים טבעיים, עדיף לבחור בכרית העשויה מחומרים סינטטיים כמו מיקרופייבר או ויסקו, שהם חומרים היפו-אלרגניים.

כריות אורטופדיות

כיום יש בשוק מגוון רחב של כריות אורטופדיות העשויות לרוב מלטקס. כריות אלו יכולות להעניק תמיכה מלאה לפלג הגוף העליון בזמן השינה – לראש, לכתפיים ולצוואר. גם אם אינכם סובלים מבעיות או כאבים באזורים אלו, כרית אורתופדית יכולה להבטיח לכם שינה טובה, איכותית ונוחה יותר, ולספק לכם תמיכה לאורך כל זמן השינה במהלך הלילה.

לסיכום,

אין ספק שקיימת חשיבות רבה לבחירת כרית מתאימה לשינה. אם אתם מרגישים שהכרית עליה אתם ישנים כבר עשתה את שלה, אל תהססו וגשו לרכוש לעצמכם כרית חדשה באיכות טובה. שינה נעימה ובריאה!

*המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x