תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך כותבים ברכה מרגשת ליום הולדת?

זה שבא לכם לכתוב ברכה מרגשת ליום הולדת מהלב זה לא מספיק. יהיה עליכם להתאמץ על מנת לכתוב את הברכה המושלמת שבאמת תרגש את מי שיקרא אותה. ברכה היא אינה דבר סתמי, מדובר על המזכרת שנשארת מהמתנה לאורך שנים. בזמן שאת המתנות זורקים, את הברכות משאירים לאורך שנים ארוכות קדימה. יש כאלה ששומרים את הברכות במשך שנים כדי שיהיה אפשר להיזכר בהן כעבור זמן מה. כל מי שייגש לכתוב ברכה ישאל את עצמו איך כותבים אותה מהלב? הרי תמיד יהיו דברים שעשויים לגרום לברכה להישמע מוכנה מראש. אינכם רוצים להגיע למצב בו הברכה שאותה הכנתם לא תספק את הסחורה בדיוק כמצופה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם כותבים ברכה שעושה מיד את העבודה. 

ברכה מרגשת נכתבת מראש

הלחץ הוא האויב היא גדול שלכם כאשר אתם כותבים ברכה מרגשת ליום הולדת מהלב. אם לא תפנו מספיק זמן לכתיבת הברכה, יהיה לכם קשה לרגש איתה. יהיו כל מיני דברים שיגרמו לכם להזדרז על מנת לסיים עם כתיבת הברכה. הרי יהיה מועד מסוים בו יהיה עליכם להעניק את המתנה יחד עם הברכה הכתובה. אנו מציעים לכם להתחיל לכתוב את הברכה מספר ימים מראש כדי לא להיות בלחץ של זמן. גם אם בהתחלה הדברים לא ילכו כמו שאתם מצפים או רוצים יהיה לכם זמן לתקן. תוכלו כמובן לקבל השראה מברכות מוכנות באתר עדן ברכות שזמין בשבילכם.

תחשבו מה מאחד בניכם

אם החלטתם לכתוב ברכה מרגשת ליום הולדת מהלב סימן שיש לכך סיבה. תחשבו מה מייחד אתכם אל האדם שעבורו הברכה מיועדת ובשבילו הינכם עובדים קשה. ככל הנראה יהיו כל מיני דברים שמאחדים או מחברים בניכם הלכה למעשה. תוכלו להוסיף את הפרטים האלה אל תוך הברכה שאותה אתם כותבים. ברגע שהחיים האישיים והחוויות המשותפות ייכנסו אל תוך הברכה היא תהיה נוגעת ללב. תוכלו למצוא ברכה מיוחדת באתר עדן ברכות, אליה תוסיפו את כל החוויות האישיות שעולות לכם לראש. ברגע שתעשו זאת אף אחד לא יחשוב כי הברכה בחלקה היא ברכה מוכנה שמצאתם באינטרנט. 

תכתבו מבלי לדפוק חשבון

לעיתים זה שאנו חושבים יותר מדי פועל בעורכינו בעת כתיבת ברכה מרגשת ליום הולדת מהלב . הברכה המרגשת חייבת להיות כזאת שגורמת לכם להוציא החוצה את כל הדברים. לפיכך תנסו לא לחשוב יתר על המידה, המחשבה רק מונעת מכם להוציא ולשתף. יכול להיות שמה שאתם רוצים להוציא החוצה זה בדיוק מה שירגש את הצד השני שיקרא את הברכה. הרי זה מה שהופך את הברכה הבנאלית להיות ברכה שכמותה עדיים לא קיבלו. ברכות רגילות נמצאות בשפע, אך ברכה אותנטית וכנה היא תהיה תמיד מרגשת פי כמה.   

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x