תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך כתבות שיווקיות עוזרות לקידום אתרים אורגני?

כל בעל חברה ועסק שיש בבעלותו אתר, רוצה שהוא יהיה מוביל ומוצלח. הבעיה מתחילה כשלא כולם יודעים איך לעשות זאת. על קידום אתרים אורגני כבר שמעתם?

מאיפה כדאי להתחיל?

המשוואה היא פשוטה: כדי לנהל עסק, צריך שיהיו לקוחות. אבל איך מגבירים את התנועה של הלקוחות, גם לחנות עצמה וגם לאתרים העסקיים? היום נספר לכם על אחד המהלכים המוצלחים ביותר בדרך לקידום העסק שלכם – פרסום כתבות. תחום הכתבות השיווקיות עוזר לבעלי עסקים להפיץ מידע תכנים שיווקיים על המוצרים שהם מציעים ופרסומם במקומות שונים באינטרנט. בתוך הכתבות תוכלו להשתמש בקישורים למוצרים נוספים תוך שימוש במילים שנמצא כי החיפוש שלהן מופיע הרבה פעמים במנוע החיפוש. את הכתבות תוכלו לכתוב על נושאים שונים שקשורים לחברה שלכם, החל מטיפים לשימוש במוצר מסוים, מידע על שימוש בשירותים כלשהם וכל דבר שיכול להועיל עבור קהל הלקוחות שלכם. הכתבות צריכות להיות אינפורמטיביות ומעוררות עניין בגולשים הקוראים וייצרו להם חשק להגיע לחנות שלכם או לרכוש דרך האתר שלכם. למה חייב להשתמש בביטויים מסוימים במהלך הכתיבה? ברגע שהגולשים מחפשים נושא כלשהו במנוע החיפוש הם מועברים ישירות לדפים שמדורגים גבוה במיוחד והכותרת שלהם מתאימה לחיפוש שלהם. הרבה אנשים לא טורחים להסתכל מעבר לדף הראשון של התוצאות, דבר שמעלה את החשיבות למיקום האתר שלכם.

נקודות חשובות לתחילת הכתיבה

כולנו אוהבים כתבות סוחפות שאנחנו לא יכולים לנתק את המבט שלנו מהן. אבל איך כותבים כתבה שיווקית מעניינת שיכולה להועיל, לסחוף ולעניין את הקוראים? שמרו את המדריך המקוצר לכתיבת כתבה שיווקית לעניין:

  1. תחילה, עליכם לבחור את הנושא עליו אתם הולכים לכתוב את הכתבה. זה צריך להיות משהו מעניין ושימושי והכי חשוב שיהיה רלוונטי. אם תכתבו על מטריות באוגוסט, יכול להיות שהכתבה לא תהיה מוצלחת כמו שתכתבו על אביזרי בריכה באוגוסט. עליכם לבחור נושאים שיכולים להרחיב את המידע אצל אנשים, לספר על מוצרים ושימושם, על שירותים שהחברה שלכם מציעה והכותרת של הכתבה צריכה להיות קצרה, עניינית שיוצרת סקרנות להמשיך ולקרוא עוד. אם אתם מתכננים לפרט על מוצר שימושי כלשהו, תחילה חשבו על שאלות שיכולות לעלות לבן אדם שלא מכיר את המוצר – אפילו התייעצו עם הלקוחות שלכם שיכולים לספר לכם על הדברים שהם באמת מעוניינים לקרוא.
  2. כבר דיברנו על הביטויים שמשלבים בכתבות כדי שיעלו גבוה בחיפוש. עליכם למפות את מילות המפתח הניתנות במנוע החיפוש. קידום אתרים אורגני מתבטא בשלב הזה כי ברגע שאתם משתמשים במילות המפתח בכתבה שלכם, והלקוחות מחפשים בדיוק את צירוף המילים הזה – החיפוש שלכם מדורג גבוהה מאוד, בדף הראשון של מנוע החיפוש. הם צריכים להיות פשוטים, אבל להתמזג באופן טבעי בכתבות כך שהכתבה תהיה נעימה לקריאה ולא כתובה “בכוח”.
  3. כתבות צריכות להיות מעניינות וסוחפות. אף אחד מאיתנו לא רוצה לקרוא מידע משעמם כמו על עלון שימוש – אנשים מחפשים מידע מעניין ושימושי. לכן התמקדו על כתבה מעניינת וכתובה היטב. עוד נקודה שעליכם לזכור היא שאנשים לא אוהבים לקרוא יותר מדי מידע. לכן, כתבו כתבות יחסית קצרות אבל מקיפות מכל הצדדים החשובים. אם אתם לא יודעים לעשות זאת נכון, צריכים עזרה מקצועית או מחפשים מישהו שיעשה את העבודה במקומכם, תמיד תוכלו לשכור עבורכם כותב תוכן מקצועי שיכתוב עבורכם את התוכן המתאים ביותר לעסק או לחברה שלכם.

כשאתם מפרסמים כתבות שקשורות לעסק שלכם, אתם יוצרים מערכת יחסים ביניכם לבין הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלכם. הכתבות בעצם מציגות את התוכן שלכם ואת השירותים שאתם מפרסמים על סמך מחקר שאתם יוצרים עבורו. הרבה אנשים יוצרים קשר עם חברות ועסקים בזכות כתבות שנכתבו ועניינו אותם. אפשר לכתוב כתבות כמעט על כל דבר, כל עוד זה נכתב בצורה מעניינת וסוחפת. דפים הנחשבים לאיכותיים מדורגים אוטומטית במקומות הראשונים. כך גוגל ידע במה האתר שלכם עוסק ויוכל להציע את שירותיו ללקוחות שלכם.

כל עוד תשתמשו בצירוף המילים והביטויים הנכונים, ותכתבו על נושאים שבאמת מעניינים את קהל הלקוחות שלכם, תוכלו להביא לחברה שלכם המון לקוחות חדשים שמחפשים את השירותים שלכם, כל זאת בזכות אותן כתבות שיווקיות.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x