תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך למצוא עורך דין מומלץ לרשלנות רפואית ?

רשלנות רפואית המבוצעת על ידי רופא שסמכתם עליו עשויה לגרום לפציעות שישנו את חייכם לנצח. המונח “רשלנות” מוגדר בדרך כלל כאשר איש מקצוע אינו מצליח לבצע כראוי את חובתו כלפי המטופל. אנשי מקצוע אלו אמורים לעמוד בסטנדרטים הרפואיים, וחריגה מהם גורמת לרוב למצבים משני חיים.

יכול להיות שזה בדיוק הקטגוריה בה אתם נמצאים בשל העובדה שאתם מתמודדים כעת עם פציעות חמורות מרשלנות רפואית. סטטיסטיקות רבות מראות עד כמה רשלנות רפואית נפוצה בישראל.

אתם צריכים ייצוג משפטי טוב כדי לחקור את המקרה שלכם לעומק ועל מנת להבטיח את הפיצוי המירבי. בדקו כיצד למצוא עורך דין מומלץ לרשלנות רפואית.

עד כמה רשלנות רפואית נפוצה בישראל?

רשלנות רפואית היא כעת סיבת המוות השלישית המובילה בארצות הברית, הנתונים בישראל לא ברורים אך סביר להניח שמצבנו דומה.

נתון מאיר עיניים זה מראה כמה טעויות רפואיות מתרחשות. למרות שזה לא אמור להניא אתכם מלפנות לטיפולים רפואיים, טעויות אנוש נפוצות יותר מדי בתעשייה הרפואית.

כאשר מתרחשת רשלנות, רופאים רבים ואנשי מקצוע רפואיים אחרים מנסים לחפות על טעויותיהם. מכיוון שזה פוגע בפרקטיקות ובקריירה שלהם, הכיסויים נמשכים ללא הפוגה. ללא עזרה משפטית, סביר להניח שתהיו נתונים לחסדי הצוות המשפטי שייצג את הרופא שהתרשל אשר ינסה בכל כוחו לערער את אמינות התביעה שלכם.

מקרים נפוצים של תביעות רשלנות רפואית

כל חריגה מסטנדרט הזהירות הסביר והמקובל עשויה להיחשב לרשלנות רפואית. חלק ממקרי הרשלנות מתרחשים בתדירות גבוהה יותר מאחרות. ללא סדר מסוים, להלן סוגי תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצים ביותר:

  • אבחון שגוי או אבחון מאוחר.
  • אי טיפול.
  • טעויות בתרופות מרשם.
  • טעויות או רשלנות בניתוח.
  • רשלנות רפואית בהריון ובלידה .

רשלנות רפואית בלידה

המחשבה על כך שילוד הוא קורבן לטעות רפואית היא איומה. טראומת לידה היא מצב בו הצוות המיילד עושה טעות קריטית שגורמת לילד לפתח שיתוק מוחין.

תינוק אשר אמור היה להיות בריא לחלוטין מוצא את עצמו נלחם על חייו או חי עם מוגבלות קשה למשך שארית חייו. רשלנות רפואית בלתי הפיכה כמו זו ראויה לפיצוי להורים שנאלצים להוציא סכומים משמעותיים בניסיון לשפר את מצבו של הילד.

מחלה נוספת שמקורה ברשלנות במרכז הלידה היא פגיעה במקלעת הברכיאלית. אולי אתם מכירים את המחלה בשם שיתוק על שם ארב. כאשר העצבים בכתף נקרעים או נמתחים בתהליך הלידה, זה גורם לחולשת זרועות ולאובדן תנועה.

מדובר במצבים בלתי הפיכים המחייבים קבלת פיצוי כספי משמעותי מהמרכז הרפואי האחראי להתנהלות הרשלנית.

עצמות שבורות ונזק עצבי

רבים עשויים לחשוב שעצמות שבורות ונזק עצבי יכולים להחלים לאורך זמן. כאשר הם קורים עקב רשלנות רפואית לעתים המצב הוא בלתי הפיך. מי שסובל מעצמות שבורות כתוצאה מתקלות רפואיות נאלץ לפעמים להתמודד עם כאבי עצמות לכל החיים. נזק עצבי חמור באותה מידה ויכול לגרום לעיתים קרובות לקשיי ניידות.

אם אתם צריכים להישאר בכושר גופני מעולה עבור עבודתכם, פציעות אלה עשויות להוביל לצורך בשינוי מוחלט של הקריירה או לחלופין פציעות אלה עלולות להוביל אתכם למצב בו אינכם מועסקים כלל. נזקים מסוימים בעצבים ובעצמות עלולים להוביל אתכם לצורך בכיסא גלגלים  וכן נזקים אלו יכולים לגרום לאתגרים קשים בהחזרת איכות החיים שהייתה לכם בעבר.

זיהומים לאחר ניתוח

השעות והימים שלאחר הניתוח קריטיים במניעת זיהומים. מנתחים, רופאים או אחיות רשלניים עושים לפעמים טעויות קריטיות באי מניעת זיהומים בחולים שלהם.

זיהום חמור לאחר ניתוח הוא לפעמים מסכן חיים,  והוא עלול להוביל לסיבוכים בריאותיים ארוכי טווח נוספים. זיהומים יכולים אפילו להוביל לבעיה רפואית נוספת הדורשת אשפוז ממושך יותר או לנזק בריאותי קבוע אשר ילווה אתכם כל חייכם.

הצעד הראשון אחרי שאתם חושדים ברשלנות רפואית

מעל הכל, הקדישו זמן לטפל במצבכם הבריאותי לאחר אירוע של רשלנות רפואית. חשוב לחשוב תחילה על הבריאות שלכם ולבקש עזרה רפואית נוספת במידת הצורך.

עם זאת, אתם עלולים לפתח קשיים כלכליים, בגלל ההוצאות שנגרמות לכם לצורך טיפול במצבכם וכן בשל ההכנסות שנמנעות מכם בשל העובדה שאין ביכולתכם לחזור לעבוד. אתם צריכים לחשוב על פנייה לעזרה משפטית כדי לקבל פיצוי מאלה שגרמו לנזקים שלכם.

כדי למצוא עורך דין מומלץ לרשלנות רפואית, חשוב למצוא משרד שיש לו את הניסיון המתאים לטפל במקרה הספציפי שלכם. תסתכלו על רשימת המקרים שלהם ועל התוצאות כדרך לבדיקה.

פנייה לעורך דין צריכה להיעשות בהקדם האפשרי על מנת לקדם את התיק שלכם. בנוסף, אתם יכולים למצוא עורך דין מומחה לרשלנות רפואית פשוט על ידי חיפוש בגוגל באזור שלכם.

מה יעשה עבורכם עורך דין לרשלנות רפואית אחרי שתעסיקו אותו?

עורך הדין ידריך אתכם בתהליך המשפט צעד אחר צעד. מטרתו של עורך הדין היא לזהות האם במקרה שלכם נגרמה רשלנות והאם רשלנות זו היא האחראית הבלעדית לנזקים שנגרמו לכם.
לצורך בחינת המקרה לעומק יאסוף עורך הדין את כל החומר הרפואי מכל המוסדות הרפואיים הרלבנטיים. לאחר מכן עורך הדין יפנה למומחים הרפואיים הנדרשים במקרה שלכם על מנת לבחון את כל האמור לעיל. האם יש רשלנות, האם יש נזק והאם יש קשר סיבתי בין הרשלנות לנזק.

ככל שהתשובה לשלושת השאלות הללו תהיה חיובית עורך הדין יוכל להגיש תביעה.
תפקידו של עורך הדין בתביעה יהיה להציג את המקרה שלכם כך שבית המשפט יבין את אירוע הרשלנות ואת עוצמת הנזק שנגרם לכם.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x