תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך לקבל הצעות מחיר משתלמות לביטוח רכב בשנה החדשה?

ביטוח רכב מהווה ביטוח חשוב מאוד. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט חברות בשוק אשר מציעות ביטוחי רכב מסוגים שונים. אותן חברות יציעו לכם מחיר כזה או אחר תמורת ביטוח רכב מהסוג המבוקש לכם, כאשר לרוב מחיר ביטוח חובה יהיה די זהה, אך מחירי הביטוח המקיף ומחיר ביטוח צד ג, ישתנו בהתאם לפרמטרים שונים. בכדי לקבל הצעות מחיר לביטוח רכב, מהחברות המובילות ביותר בשוק, כל שתדרשו לעשות כיום זה פשוט לבחור באתר שמציע לבצע עבורכם השוואת מחיר חכמה ומקיפה של ביטוח רכב וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות לבחור בסופו של דבר את המחיר המשתלם ביותר עבור ביטוח הרכב שלכם.

סוגי ביטוחי רכב

כל רכב מנועי חייב כיום בביטוח חובה. ברוב המקרים נהגים יעדיפו לבטח את הרכב שלהם בביטוחים נוספים וזאת בכדי למנוע הוצאות גדולות מדי בשל תאונה או גניבה. כיום ניתן למצוא 3 ביטוחים שכל חברת ביטוח מציעה עבור ביטוח רכב:

ביטוח חובה- מדובר כאמור על ביטוח שכל רכב מנועי חייב להיות מבוטח בו וזאת בהתאם לפקודת הביטוח משנת 1970. הביטוח המדובר מכסה את כל פגיעות הגוף של המעורבים בתאונה לרבות הנהג הפוגע, הנהג הנפגע, הולכי הרגל או כל אדם אחר שנגרם לו נזק ישיר מהאירוע. הביטוח לא יכסה נזקי רכוש של המעורבים בתאונה לרבות הרכב הפוגע. במקרה הזה החוזים בין חברות הביטוח השונות די אחידים.

ביטוח צד ג- מדובר על ביטוח שהחוק לא מחייב להחזיק בו. כל נהג בוחר האם לבטח את עצמו בביטוח המדובר אשר מכסה פגיעה ברכוש של אדם שאתם אחראים לו. כך לדוגמא: אם פגעתם ברכב כלשהו הביטוח יכסה את עלות תיקון הרכב. יש הבדל בין הכיסויים השונים שהחברה מציעה ובין החברות שמציעות את הביטוח המדובר.

ביטוח מקיף- מדובר על ביטוח אשר מכסה כל דבר שכפוף לתנאי הפוליסה. הכיסוי הוא עבור פגיעות רכוש לרכב של בעל ביטוח, פגיעות משריפה, אסונות טבע, ונדליזם ועוד. מומלץ מאוד לעשות ביטוח מקיף שכולל גם ביטוח צד ג שכן הוא מציע את הכיסוי הביטוחי הרחב והמשמעותי ביותר כיום ומעניק לכל נהג את השקט הנפשי הנדרש לו. מחירי ביטוח מקיף משתנים בין חברה לחברה וכן, מה שהיא מציעה במסגרת הביטוח המקיף גם לא יהיה אחיד וכל חברה לרוב מציעה כיסוי אחר בפוליסה המדוברת ועל כן, חשוב מאוד לבדוק מול החברה מה היא בדיוק מציעה ומהי העלות העומדת על הפרק.

כיצד תקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר על ביטוח רכב בשנה החדשה?

כיום, בכדי לקבל הצעות מחיר לביטוח רכב, כבר אין צורך להתקשר באופן עצמאי לכל חברת ביטוח ולבדוק מה היא מציעה. כל שעליכם לעשות זה לבחור באתר אשר מציע לעשות עבורכם השוואת מחירים כמו Wiser  וכן, לאחר שאתם מזינים בו פרטים, הוא יאפשר לכם לקבל שיחות מנציגי כל חברת ביטוח שיסבירו לכם אודות ביטוחי הרכב שהם מציעים ויציעו לכם הצעת מחיר התואמת לדרישות שלכם ולצרכים שלכם.  השוואת מחיר וקבלת הצעות לביטוח רכב מעולם לא היו דברים קלים ונוחים יותר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x