תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך לקנות גריל מקצועי

כאשר מדובר בקנייה של גריל מקצועי חדש, חשוב מאוד להסתכל על כמה פרמטרים שונים כמו, הגודל של הגריל. בשוק קיימים מגוון של דגמים בשלל גדלים שונים, מהגרילים הכי קומפקטיים בשביל טיולים ולהזמין גם יחידות ענק בשביל המטבחים החיצוניים, עליכם להתאים את הגודל הפיזי של הגריל למקום שבו הוא יוצב, בין אם מדובר על המרפסת או אפילו בגינה, תקחו בחשבון שבדרך כלל הגריל אכן יעמוד שם גם כאשר הוא לא בשימוש רציף ולא כל כך תרצו לחסום את המרפסת שלכם או החצר שלכם עם גריל ענק.

לגבי המשטח של הצלייה, ניתן לומר שמשטח הצלייה הוא המקום שעליו אתם צולים את הבשר , בדרך כלל המשטח נמדד בסמ”ר, וכמה שהמשטח גדול יותר ככה אפשר לצלות כמות יותר גדולה יותר של בשרים ביחד בו זמנית ולקצר את הזמנים של הצלייה, השיקול הוא שיקול מאוד חשוב לכל אלו מכם אשר מארחים הרבה או לבעלי המשפחות הגדולות.

לגבי תפוקה ומבערים, התפוקה של מנגל גז נמדדת ביחידות BTU, כמה שהתפוקה של הגריל גדולה יותר, ככה העוצמה של הצלייה תהיה הרבה יותר חזקה  והזמן של הצלייה יהיה יותר קצר.

לגבי המבערים,  כלל חשוב מאוד הוא שמבער שמספק 12,000 BTU רצוי מאוד וחשוב לבדוק את היחס שנמצא בין הכמות של המבערים והעוצמה שלהם.

בנוגע לשטח הצלייה, ישנם מספר של סוגים של מבערים, הטובים יותר עשויים מחומרים מיציקה של נירוסטה והטובים פחות הם מבערי הפח. כמה שהמבער טוב יותר ככה גם יגדל אורך החיים שלו.

עוד דגשים חשובים

חשוב לדעת לגבי המבנה שישנם גרילים מקצועיים אשר בהם העגלה והמדפים מיוצרים ממתכת וכאלה אשר עשויים מעץ, כמובן שהגרילים מנירוסטה חזקים ועמידים הרבה יותר לשלל פגעי מזג האוויר.

לגבי הרשתות של הצלייה, כמה שהרשת של הגריל תהיה מסיבית יותר, ככה האיכות של הצלייה הרבה יותר טובה, רשתות צלייה שעשויות מנירוסטה טובות מאוד אבל הבשר אכן נוטה להידבק עליהם. יש גם רשתות מיציקה של ברזל או רשתות אשר מצופות אמייל אשר מקלות על הניקוי.

לגבי המכסה, רצוי מאוד שהמכסה של הגריל יהיה מבודד ביחד מד טמפרטורה בנוסף לידית נוחה. לגבי ההצתה, חשוב שההצתה לכל מבער תהיינה בנפרד. חשוב לדעת לגבי המגירה או הכלי לאיסוף שומן, תשימו לב אל כלי האיסוף אשר יקל עליכם רבות בעת הניקוי.

לגבי כיסוי, כאשר הגריל לא בשימוש מומלץ מאוד לכסות אותו, תקפידו לקנות את הכיסוי האיכותי ביותר אשר עמיד לגשם ואל לחות. לגבי הוסת, ווסת הגז חייב להתאים אל צריכת הגז של הגריל אשר קניתם, תקפידו לרכוש וסת גז אשר מתאים אל הגריל הספציפי שרכשתם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x