תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך מוציאים ויזה לארה”ב?

ישראלים רבים מעוניינים להגיע לארצות הברית ולבקר באתרים היפים שלה. חלקם נמצאים בתכנית של חילופי סטודנטים, אחרים מעוניינים לעשות עסקים ויש שפשוט רוצים לטייל ולראות עולם. כך או כך, כל מי שמעוניין לבקר בארצות הברית צריך להוציא ויזה מבעוד מועד. הוויזה היא אשרת כניסה זמנית למדינה שמאפשרת לכם לשהות בה לזמן מוגבל.

השלבים בדרך אל הוויזה

כל מי שניסה (והצליח) להוציא ויזה לארצות הברית נתקל בלא מעט קשיים. השלב הראשון בקבלת ויזה לארה”ב הוא מילוי של טפסים על גבי טפסים באנגלית, תוך צירוף טפסים נוספים עם תמונה מעודכנת. בשלב השני, בהנחה שכל הטפסים שמולאו נמצאו תקינים, מזמנים אתכם לראיון בשגרירות אשר נערך בשפה האנגלית. זהו ראיון של שתי דקות בלבד, ועדיין הוא עלול להלחיץ אנשים מסוימים, בייחוד אם הם מרגישים שהאנגלית שלהם מעט חלודה. ולבסוף, אם הכול הולך טוב מקבלים את הוויזה.

בשביל מה צריך את כל זה?

ישראלים רבים שואלים את עצמם מדוע הם צריכים להתמודד עם מילוי טפסים באנגלית ועוד עם ראיון כאשר הם בסך הכול רוצים לבקר בארצות הברית ולראות את יופיה, ובשביל זה הם אפילו מוכנים לטוס 12 שעות מעבר לים? העניין הוא שכשם שמדינת ישראל דואגת לאזרחיה, כך עושה גם ארצות הברית. היא מעוניינת לבדוק את האנשים הנכנסים לשטחה, גם אם מדובר לזמן מוגבל, וזאת כדי לוודא שהם לא יעסקו בפעולות מפוקפקות כמו סחר בסמים או פגיעה בתושבי ארצות הברית. סיבה נוספת לחקירה הארוכה הזו היא העניין ששגרירות ארה”ב רוצה לוודא שאינכם מתכוונים להשתקע בארה”ב באופן בלתי חוקי. מסיבה זו, יש צורך למלא טפסים עם כל הפרטים עליכם ועל הילדים, כולל מקום עבודה ומסגרות לימוד. בארצות הברית רוצים להיות בטוחים שאתם מסודרים בארץ ואין לכם סיבה לרצות לעבור למדינה אחרת.

מוציאים ויזה בקלות ובמהירות

ראינו שהוצאת ויזה לארצות הברית כרוכה בביורוקרטיה שלמה וגם יכולת למלא טפסים באנגלית. טוב שיש חברה אחת שמוכנה לחסוך לכם את כל הטרחה ולעזור לכם להוציא את הוויזה שתפתח לכם את הדלת אל העולם הגדול. אתר VISA USA ויזה לארה”ב מציע לכם פתרון נוח להוצאת ויזה במהירות. בזכות האתר אתם יכולים לחסוך בזמן ובאנרגיה, לקבל את כל ההכוונה שאתם צריכים לקראת מילוי הטפסים וההכנה לראיון, כאשר כל השירות נעשה בצורה אדיבה ומקצועית. תהליך ההצטרפות אל השירות פשוט למדיי. כל שיש לעשות הוא למלא את הפרטים עבור כל בן משפחה או חבר שרוצה לצאת לארצות הברית, לוודא את הפרטים מול הנציג, להתכונן לראיון בשגרירות ובסופו של דבר לקבל את הדרכון.

יש לכם דרכון פולני? אתם פטורים מהוצאת ויזה לארה”ב

כידוע, ישנן מדינות שעמן יש לארצות הברית הסכם מיוחד, כך שאזרחיהן יכולים להיכנס למדינה ללא התהליך המייגע של הוצאת ויזה. אחת המדינות האלה היא פולין. הנשיא דונלד טראמפ ערך הסכם עם פולין ב-2019 ולפיו יכולים אזרחי פולין להיכנס ללא ויזה. גם ישראלים שיש להם שורשים פולניים שמעו על חוק זה והחליטו לפעול כדי להוציא דרכון פולני ויזה לארה”ב. תהליך הוצאת דרכון פולני עשוי להיות ארוך ורווי בהליכים ביורוקרטיים שיש לעבור, אבל בסופו של דבר הוא ישתלם אם אתם מעוניינים בפטור בהוצאת ויזה לארה”ב.

הדבר הראשון שיש לבדוק כאשר מוציאים דרכון פולני הוא לוודא שלפחות אחד הסבים או הסבתות נולד בפולין. על מנת לקבל אזרחות פולנית אין צורך להוכיח שליטה בשפה או לגור במדינה. עם זאת, יש צורך להביא לרשויות של פולין הוכחה ניצחת על כך שלסבים ולסבתות יש אזרחות פולנית.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x