תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך מייצרים תיק השקעות שיעבוד בשבילנו?

אם נספר לכם שאתם יכולים להרוויח כסף מבלי לעבוד קשה – מה תהיה התגובה שלכם? רוב האנשים ירימו גבה, הרי מגיל קטן אומרים לנו שעבודה קשה מביאה הכנסה גבוהה. זה נכון שחשוב לעבוד בעבודה טובה, עבודה שבה אנו מממשים את הפוטנציאל הטמון בנו. עם זאת לצד העבודה, ניתן לעשות מהלכים שונים שמטרתם הגדלת ההון אותו צברנו עד כה. פתיחת תיק השקעות תהיה הצעד הראשון אותו יהיה עליכם לעשות כדי להפוך זאת למציאות. אז מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם פותחים את תיק ההשקעות שלכם?

השקעה מותאמת טווח זמן

כדי שהבחירות שלכם יהיו מדויקות יהיה עליכם קודם כל להחליט מהו טווח הזמן להשקעה. יש כאלה שמחפשים השקעה קצרת מועד, כזאת שתחומה בזמן ספציפי. אחרים מעדיפים להשקיע כמה שנים טובות, מבלי שהם יודעים כרגע מתי ההשקעה תסתיים. על מנת שתוכלו לבחור תיק השקעות יהיה עליכם להבין למשך כמה זמן תרצו לבצע את ההשקעה. בחירה שגויה של השקעה שלא מתאימה לטווח הזמן הרצוי תימנע מכם להרוויח בענק. יש לכם הזדמנות להרוויח בגדול – חבל שתפספסו את האופציה הזאת.

מינימום או מקסימום סיכונים

בבחירת תיק השקעות יהיה עליכם לזכור כי הסיכונים משתנים בהתאם לתיק ההשקעות שבו בחרתם. יש את אלה שאוהבים סיכונים, עבורם זה מה שגורם להם להתעורר בכל בוקר. אולי לכם זה נשמע מוזר, אך אותם אנשים רואים בסיכונים הזדמנות מעולה. מצד שני יהיו את אלה שסולדים מסיכונים, הם יעשו הכל בשביל להימנע מהם. תוכלו למצוא השקעות שמביאות איתן מקסימום סיכונים או מינימום סיכונים, הכל בהתאם להשקפת עולמכם האישית.

פיזור סיכונים זה בגדר חובה

לא שמים את כל הביצים בסל אחד, בטח כאשר אתם רוצים להשקיע בתיקי השקעות. תיק השקעות שיעבוד בשבילכם יהיה תיק שבו אתם מפזרים את הסיכונים עד כמה שאפשר. כלומר משקיעים סכומי כסף משתנים בכמה השקעות שונות, כך הסיכוי להפסד גבוה יהיה מינימלי. ברגע שאתם שמים את כל הכסף בהשקעה אחת, הסיכון הוא כזה שקשה להסביר אותו במילים. בסיטואציה מסוימת תוכלו למצוא את עצמכם נשארים בלי שקל למרות שחשבתם שאתם בדרך הנכונה.

רצוי לבצע תיקונים כל הזמן

תיק השקעות מוצלח הוא תיק השקעות שמתקנים אותו כל הזמן בהתאם למציאות בשטח. אי אפשר להשאיר את תיק ההשקעות כפי שהוא מכיוון שהדברים מאוד דינאמיים. מה שהיה נכון עד לא מזמן כבר לא יהיה נכון כאשר אנו מסתכלים על ימים אלה. לפיכך יהיה עליכם לנסות לעשות הכל כדי להתאים ולחדד את תיק ההשקעות באופן עקבי. תמיד יהיו עוד דברים שתוכלו לעשות מאחורי הקלעים כדי להוציא את המקסימום מתיק ההשקעות. מי שיתפשר על המצב של תיק ההשקעות ימצא את עצמו מפסיד עשרות אלפי שקלים במצטבר.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x