תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך מספרים למשפחה על ההיריון? חמישה רעיונות מדליקים

רחבי האינטרנט והרשתות החברתיות עמוסים בסרטונים מסוגים שונים – הצעת נישואין בהפתעה, חייל חוזר הבייתה לאחר שהות ארוכה, טריק חדש שלמד הכלב המשפחתי ועוד. נדמה כי כולם מחפשים דרכים להפתיע, להיות מיוחדים ולשתף בחוויות יוצאות דופן.

אחת החוויות המשמעותיות ביותר בחייו של זוג צעיר ובחייה של המשפחה המורחבת היא היריון ולידה. וגם בתחום זה השיתוף והתיעוד חשובים. לפניכם חמש דרכים מקוריות ויצירתיות לגלות לבני המשפחה המורחבת או החברים על ההיריון המשותף.

ארוחת ערב בסגנון “בייבי פוד”

ארוחת ערב חגיגית, שבה בני המשפחה או החברים מוזמנים אל הזוג הצעיר בלי לדעת כי יש סוד מרגש שעומד להתגלות. כדי לעורר את דמיונם של האורחים ניתן להכין מנות שיורכבו כולם ממרכיבים קטנים כגון: ירקות גמדיים, מיני מנות, כלי אוכל קטנים או אפילו כאלו עשויים פלסטיק המיועדים לילדים וכדומה.

אורחים חדי מחשבה יוכלו לנחש את הסיבה ואילו אחרים יאמצו את המחשבה לפני שיגיעו לתשובה.

חבילה עוברת עם הפתעה

הודעה אחרת יכולה להגיע בערב משחקי חברה מדליק. כחלק מהערב אפשר להכין את המשחק “חבילה עוברת” כאשר בכל פעם תהיה שאלה הנוגעת לגידול ילדים, לגני משחקים, להיריון ולידה וכדומה. בסוף המשחק, האחרון שיפתח את החבילה ימצא בתוכה מחשבון היריון ובו מסומן תאריך הלידה, תמונת אולטרסאונד, בגד תינוק וכדומה.

אפשר לשחק גם משחק שבו שתי קבוצות מתחרות זו בזו ועל כל אחד מחברי הקבוצה לצייר משהו שחברי קבוצתו צריכים לנחש מהו בזמן הקצר ביותר. בני הזוג יוכלו להוביל את הקבוצות, להתחרות זה בזה כאשר המונחים שאותם יהיה על הקבוצה לנחש קשורים להיריון וללידה.

סרט משפחתי מרתק

סגנון אחר של הודעה יכולה להיות בערב שבו יוזמנו בני המשפחה לצפות יחד בסרט משפחתי, והסרט שיוצג להם יהיה סרט בדיקת האולטרסאונד. כדי להפוך את ההודעה למפתיעה אפילו יותר, ניתן לערוך את הסרט ולהוסיף לו פתיח הלקוח מאחד הסרטים המוכרים, כמו האריה השואג או הילד על הירח. כך יאמינו האורחים כי הגיעו לצפות בסרט אמיתי וההפתעה תהיה גדולה אף יותר.

חי, צומח, דומם, ילד, ילדה

משחק חי-צומח-דומם הוא משחק מוכר ופופולרי המתאים במיוחד לנסיעות ארוכות שבהן צריך להעסיק את הילדים לפרק זמן ארוך במיוחד. אך זה משחק שיכול להתאים מאוד בעת ההודעה על ההיריון החדש.

אפשר לארגן, באופן שייתפס כספונטני, משחק חי צומח דומם וכאשר מגיעים להגדרה של ילד ילדה אפשר לעצור את המשחק ולפתח דיון על שמות הילדים במשחק. תוך כדי הדיון המשותף אפשר להוציא פנקס או מחברת ולהודיע כי כל השמות שהוצעו נרשמו כדי שאפשר יהיה לבחור מתוכם בבוא העת.

הזמנה עם טוויסט

אפשרות נוספת היא להזמין את האורחים לארוחה, ולבקש מכל אחד מהם להביא אביזר כלשהו – זוג גרביים, בקבוק מים, תיק גדול, סבון ושמפו, ספר או חוברת תשבצים, מטען נייד וכדומה. כולם חפצים שצריך לארוז בתיק הלידה. כאשר כל האורחים מגיעים וביד כל אחד מהם החפץ המבוקש, אפשר להניח אותם על השולחן ולשאול את המוזמנים מה המשותף להם.

לסיכום, ישנן דרכים רבות לבשר על כך לבני המשפחה הקרובים או הרחוקים, לילדים הגדולים, לחברים או לעמיתים לעבודה. ההודעה על ההיריון המתפתח היא מרגשת, מאושרת, משמחת ובמיוחד אישית.

בכל דרך שבה תחליטו להודיע על המאורע, ובכל צורה שבה תשתפו את הסביבה בסודכם, כולם יהיו  מאוד מאושרים, ושמחים בשמחתכם. בין אם תחליטו על ארוחה משפחתית רבת משתתפים ובין אם על הודעה טלפונית אישית, בתום תשעה חודשים יהיה לכם תינוק שיהפוך את כולם למשפחה אחת מאושרת.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x