תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך מקדמים אתר WIX בגוגל?

קידום אתרים הוא מבין התחומים הנפוצים ביותר נכון להיום. כל מי שיש לו עסק או שהוא חושב לפתוח עסק, חשוב שיהיה לו אתר משלו. בימינו קיימות פלטפורמות שונות לבנייה וקידום של אתרים. אחת הפלטפורמות הנפוצות יותר היא של חברת WIX הישראלית. הפלטפורמה מתאימה לכל אתר באשר הוא. בין אם אתם מעוניינים לבנות אתר תדמית ובין אם אתר שיביא לכם רווחים מהצד, ניתן לקדם אתר באמצעות חברת WIX בקלות. אתרי וויקס מתאימים למגוון רחב של עסקים, כאשר יש לבחון אם האופי של אתר וויקס ודרך ההתנהלות עמו מתאימה ספציפית לכם.

קצת רקע – מי היא WIX?

חברת WIX הוקמה ב-2006 על ידי יזמים ישראליים והמשרדים הראשונים והמקוריים שלה נמצאים בתל אביב. אט אט הלכה החברה וצברה תאוצה והיום מדובר בחברה ברמה עולמית. לא רק בעלי עסקים ישראליים משתמשים בשיטה לקידום אתרים, אלא גם עסקים מכל העולם. קידום אתר WIX נחשב לאחד מסוגי הקידום הנפוצים והיעילים ביותר. שיטת יצירת התכנים והאתר ב-WIX מתבססת על Drag&Drop. כלומר, במקום לכתוב תכנים שלמים ולמצוא תמונות, גוררים את התכנים ויוצרים עמודים. דובר בשיטה נוחה שיכולה להתאים לרבים.

כל היתרונות של קידום אתר בוויקס שכדאי להכיר

לאתרים בוויקס קיימים מגבלות ופלטפורמה אינה מתאימה לעסקים גדולים. עם זאת, כל מי שבוחר להשתמש בפלטפורמת וויקס, נהנה מכמה יתרונות:

  • הפלטפורמה טובה למי שרק בוחן את השטח – אם אתם עדיין לא בטוחים אם תרצו להמשיך בעסק או שמתאים לכם לקדם אתר, וויקס היא הפלטפורמה המתאימה לכם. המערכת קלה להפעלה וכל אחד יכול ללמוד להשתמש בה. בפלטפורמה שבה גוררים את התמונות והעיצובים ואין צורך להסתבך עם קודים מסובכים אפשר להרגיש בטוחים יותר.
  • הכול נמצא במקום אחד – כל התוספים, העיצובים והתכנים נמצאים במקום אחד במטרה לבנות לכם את האתר הטוב ביותר. אז כל מה שאתם צריכים הוא להתחיל להשתמש בפלטפורמה.
  • חיסכון בעלויות – עלות תחזוקת אתר בוויקס זולה יחסית לפלטפורמות אחרות, ולכן היא מאפשרת לחסוך בכסף. מסיבה זו פלטפורמת וויקס מתאימה לעסקים קטנים, פרילנסרים ולכל מי שמבקש להתחיל את דרכו בעולם העסקים.
  • מתאימה לקמפיינים – אם רוצים לצאת בקמפיין קצר, ניתן בהחלט להשתמש בוויקס וליהנות מיתרונותיה. אז אם כבר יש לכם אתר ואתם מעוניינים להקים קמפיים מיוחד, וויקס היא התשובה.
  • הצפנה מאובטחת – בימינו כל האתרים המצויים על גבי וויקס עוברים להצפנה של -SSL, כך שמדובר באתרים מאובטחים. בימינו חשוב לדאוג לאבטחת האתרים, שכן יש האקרים שמנסים לפרוץ בכל עת.
  • אתרים מונגשים – על גבי וויקס ניתן להקים אתרים מונגשים לבעלי מוגבלויות, כך שכאשר תקימו אתר, תהיו חברתיים ותזכו להערכה רבה.
  • רספונסיביות לנייד – וויקס היא פלטפורמה המתאימה את האתרים שלה לנייד, והיום הדבר חשוב מעין כמותו. אם אתם מעוניינים לשמור על הלקוחות שלכם לאורך זמן ולהגיע ללקוחות חדשים, חשוב יותר מתמיד לבנות אתר רספונסיבי.
  • תבניות עיצוב ייחודיות – הפלטפורמה מציעה לכם מגוון רחב של תבניות עיצוב איכותיות המתאימות לכל עסק או כל דבר שאתם רוצים לבנות בעזרת האתר.

מתאים לקדם בוויקס?

פלטפורמת WIX מסוגלת לתת מענה למגוון רחב של עסקים. בדרך כלל מדובר בעסקים קטנים או בינוניים שרק התחילו את דרכם והם מחפשים מערכת יעילה וגם קלה לתחזוקה ותפעול. כל מי שמעוניין באתר תדמית קטן, בלוג וכדומה יכול בהחלט להשתמש בוויקס. וויקס מתאימה פחות לאתרים גדולים או לחנויות מגוונות, ששם ההצעה היא לפנות לפלטפורמות אחרות.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים בוויקס?

אמנם הניהול בוויקס קל וניתן להפעיל את המערכת ללא בעיות, ועדיין קידום אתרים בוויקס עלול להיות מורכב למי שלא מכיר את הפלטפורמה. במקרה זה חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה אשר יודעת להתאים לכם את השירותים ומלווה אתכם בכל הקשור למציאת הפלטפורמה המתאימה ביותר. אם ברצונכם לעבוד עם וויקס, אלה כמה דברים שכדאי לבדוק כאשר בוחרים חברה לקידום אתרים:

  • האם החברה מתמחה במיוחד בוויקס – לא לכל חברה לקידום אתרים יש את הניסיון והידע הדרוש על מנת להתמחות בקידום אתרים בוויקס. לפיכך, חשוב לוודא זאת כאשר אתם מדברים עם הצוות המקצועי.
  • האם מדובר בחברה מנוסה – כדי לדעת את כל רזי הפלטפורמה דרוש ניסיון קודם. חברה השוטלת בתחום קידום האתרים, ובמיוחד בוויקס, היא החברה שתוכל לעזור לכם.
  • הצעת מחיר הוגנת – קידום אתרים בוויקס אינו יקר, וכך גם החברה לא צריכה לגבות מחיר שהוא מעבר לדרוש. חשוב לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק עבור קידום אתרים בוויקס וגם לבחון את הצעת המחיר של החברה.
  • המלצות על חברה לקידום אתרים – כדאי בהחלט לצבור המלצות על החברה לקידום אתרים, על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בחברה שבאה לעזור לכם. שמה של חברה מומלצת הולך לפניה והיא מאפשרת לכם להתקדם.
  • האם אתם מרגישים בנוח לפנות לצוות של החברה – הצוות של החברה צריך להיות אמין, מנוסה ומקצועי במטרה לעזור לכם להגיע למקום רחוק. אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות אל החברה בכל שאלה. אחרי הכול, מדובר בעסק הפרטי שלכם.

החברה שעושה את כל ההבדל

אם אתם מעוניינים לבנות אתר בוויקס אבל אין לכם ניסיון קודם, חברת WEBS היא החברה שטוב לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון רחב של שירותים בתחום קידום אתרים, ועל הדרך גם מתמחה באתרי וויקס. אז אם אתם מרגישים שהפלטפורמה הזו נוחה לכם ואתם מעוניינים להשתמש בה ולהקים את האתר שלכם, הצוות של החברה מוכן להיפגש אתכם, להבין מכם את הדרישות של העסק ולעזור לכם ליצור את הפלטפורמה הנוחה לכם ביותר שתעזור לכם להצליח ולפתח את העסק בדרך הטובה ביותר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x