תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך תתמודדו עם תיק בהוצאה לפועל?

המציאות הכלכלית לא פשוטה. יוקר המחייה משמעותי מאוד ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם במצב כלכלי דחוק. מעבר לכך, נגיף הקורונה שפקד את ישראל החל משנת 2020, לא תרם ואלפי אנשים מצאו את עצמם מחוסרי עבודה. כל זה מוביל רבים להגיע למצב של חובות משמעותיים מאוד ולא פעם לא מדובר רק על המשכנתא או על הלוואה אשר נלקחה לצורך אירוע או לצורך רכישת רכב, אלא מדובר על הלוואות קצרות מועד שנלקחו מתוך חוסר ברירה, עם ריבית גבוהה מאוד, שהמטרה שלהן הייתה לכסות פיגור בתשלומים שונים, לכסות על אובדן הכנסה עקב יציאה לחל”ת, פיטורין ועוד. אם הגעתם למצב שבו בגין חובות נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל, חשוב מאוד שלא תתמודדו עם המצב הזה לבד ודעו כי כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין הוצאה לפועל , שיוכלו לסייע לכם להתמודד עם המצב בצורה טובה ונכונה.

הוצאה לפועל- במה מדובר?

מערכת ההוצאה לפועל היא זרוע גבייה משפטית רשמית של מדינת ישראל. אם יש לכם חוב לבנק, אם לא שילמתם דוח חנייה כלשהו, אם נתתם צ’ק שחזר, אם לא עמדתם בהחזר הלוואה שלקחתם ולא הצלחתם להסדיר זאת מול בעל החוב בצורה ישירה, הרי שבמרבית המקרים החוב שלכם יגיע להוצאה לפועל. מדובר למעשה על מסלול מוסדר וחוקי שבעל חוב יכול לפנות אליו כאשר המטרה שלו היא לקבל את כספו. הוצאה לפועל מהווה מעין בית משפט לעניינים כלכליים מיידיים. התיקים בהוצאה לפועל נידונים בפני רשמים, אשר להחלטות שלהם יש תוקף של פסק דין ועל כן, אין שום אפשרות חוקית לא לקיים את ההחלטות שלהם. להוצאה לפועל יש סנקציות שונות לרבות: עיקול רכוש, עיקול נכסים פיננסיים של החייב, עיקול המשכורות שלו ועוד.

כיצד תתמודדו עם ההוצאה לפועל?

אם הגיע לכם מכתב מהוצאה לפועל שמתריע על כך שנפתח לכם תיק בהוצאה לפועל, במכתב זה גם יפורטו סכום החוב, השם של בעל החוב ועילת החוב. על אף שלא מדובר על מצב נעים, חשוב מאוד שלא תיכנסו ללחץ ותפעלו בצורה נכונה. מכיוון שהחוב שלכם הגיע להוצאה לפועל, יחולו תוספות על החוב לרבות ריבית ועלויות משפטיות וככל התיק שלכם יתקדם מבלי שתהיו מעורבים בו, הסכום יעלה ועל כן, לא כדאי לדחות את הטיפול בתיקי הוצאה לפועל.

חשוב שתבינו כי מדובר על זרוע גבייה משפטית ועל כן, אתם בהחלט יכולים להתגונן. אם אין לכם את היכולת לכסות את סכום החוב המופיע במכתב שהגיע אליכם מההוצאה לפועל, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות לעורך דין הוצאה לפועל הידוע כמומחה בתחום, שיצליח לסייע לכם.

כיצד יסייע לכם עורך דין הוצאה לפועל?

עורך דין הוצאה לפועל מומלץ ומקצועי הוא איש מקצוע שיש לו ידע משפטי רחב היקף בתחום זה. אם מדובר על עורך דין מומחה בתחום, חשוב שתזכרו שהוא בוודאי התמודד עם לא מעט תיקי הוצאה לפועל. מעבר לכך, הוא יאפשר לכם לקבל את התמונה האובייקטיבית לגבי התיק שפתחו לכם. התמונה המדויקת והאמיתית של המצב שבו אתם נמצאים, תסייע לכם להבין היטב עם מה אתם בדיוק מתמודדים והדבר יעניק לכם את הפרספקטיבה הנכונה על המצב ויאפשר לכם לפעול מתוך שכל ולא מתוך רגש ואמוציות. עורך הדין ינסה לערער על התיק שנפתח לכם ובמידה והערעור לא צלח, הוא ינהל משא ומתן מול הנציג של הנושה על החוב שלו. לא פעם עורך הדין יצליח להשיב את הסכום של החוב לסכום המקורי לא כולל התוספות של פתיחת התיק בהוצאה לפועל וכן להגיע להסדר תשלום מול הנושה. עורך דין מוצלח בתחום יצליח גם לא פעם להפחית את הסכום של החוב.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x