תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אין התלבטות כשזה מגיע לבקבוקים של קונטיגו

בשנים האחרונות חלה התקדמות בכל הנוגע למודעות הבריאותית והשימוש בכלים בריאים. גם בקבוקי השתייה שלכם צריכים להיות עשויים מחומרים בריאים ואיכותיים, דבר שמוביל אותנו למותג הבא.

איכות טובה לאורך זמן

בקבוק שתייה רב פעמי הוא המוצר שאתם צריכים שילווה אתכם לאורך כל היום. אחד כזה שיגרום לכם לשתות יותר מים, שיהיה בעיצוב מדליק, כמו פריט אופנתי. אבל כדאי לכם לבדוק כי הוא אכן מיוצר מהחומרים האיכותיים ביותר והוא יהיה אך ורק לטובתכם. למעשה, אם תבחרו בבקבוק איכותי, תוכלו להשתמש בו למשך שנים ארוכות, לחסוך כסף שבדרך כלל היה הולך על קניית בקבוקים חד פעמיים ולתת את האהבה שאתם צריכים לתת לטבע דרך השמירה על איכות הסביבה. זכרו שאף אחד לא יכול לשנות את העולם לבדו, עם זאת, אנחנו יכולים להתחיל בהפחתת הצריכה היומית שלנו של פלסטיק – בקבוק שתייה רב פעמי הוא צעד קטן עם השפעה גדולה.

אבל איזה בקבוק עונה על כל הקריטריונים שאנחנו צריכים כדי לקרוא לו הבקבוק הבריא? הכירו את חברת קונטיגו שמביאה לכם את הבקבוקים האיכותיים ביותר במחירים מצחיקים. בקבוק קונטיגו הוא לגמרי התשובה לבקבוק האיכותי ביותר שתוכלו למצוא. החברה שנחשבת למותג מוביל, עוסקת בפיתוח, עיצוב וייצור כוסות תרמיות ובקבוקי שתייה יפים וכמובן בריאים. בקבוקי הפלסטיק מיוצרים מהחומרים הטובים ביותר, ללא כל  BPA – דבר שהופך אותם לבטוחים לשימוש ובריאים לאורך זמן רב. הבקבוק נחשב לידידותי לסביבה הן בגלל החומרים ממנו מיוצר והן בגלל הזמן הרב שתוכלו להשתמש בו והוא ירגיש לכם כאילו רכשתם אותו רק אתמול. את הבקבוקים ניתן לשטוף במדיח הכלים והם אינם סופגים ריחות או כתמים.

בקבוק לכל אחד

בקבוק קונטיגו יתאים לכל אחד – הבקבוקים מגיעים במגוון דגמים, צבעים ועיצובים שיכולים להתאים לשימושים שונים. לילדים הקטנים שמחפשים בקבוק לגן או לבית הספר, תוכלו להשתמש בבקבוק מדגם Gizmo שמגיע בגודל קטן יחסית – 420 מ”ל, בעל מנגנון נעילה אוטומטי, אטום כשאינו בשימוש שישמור על שתייה ללא כל נזילה. הבקבוק עצמו מגיע עם פיה נשלפת עם קש נוחה מאוד לשתייה. אין צורך להטות את הראש לאחור – בדיוק מה שהילדים שלכם צריכים לנוחות המקסימלית. הבקבוק הקטן מגיע בשלל עיצובים שונים, בצבעים חלקים וציורים מתוקים שיתאימו לכל ילד.
בקבוק נוסף שנספר לכם עליו היום הוא בקבוק מדגם  Cortlandשמגיע בנפח של 720 מ”ל. הוא מתאים למגוון שימושים שונים, החל מימי עבודה ארוכים, סידורים ועוד. למעשה, מי שעוקב אחר השתייה שלו, על הבקבוק קיימים סימני מדידה לכמות השתייה שאתם צורכים. לחובבי השתייה החמה – הכירו את הכוסות התרמיות של קונטיגו. הכוסות התרמיות של קונטיגו נחשבות לטובות מאוד. הן מגיעות בשלל גדלים ובשלל צבעים שיתאימו לכל משתמש. למעשה, הן שומרות על חום למשך 5 שעות שלמות ועל קור למשך 12 שעות. הכוסות נשארות אטומות כשהן לא בשימוש, מה שנותן לכם את האפשרות לקחת את הכוס לטיולים ארוכים ולשמור אותה בתוך התיק, לקחת את הכוס למשרד ואפילו לחדר הכושר.

אם אתם מרגישים שקונטיגו זה מה שאתם צריכים, תוכלו להיכנס עוד היום לאתר של ‘כלי בית’ ולמצוא את הבקבוק שמחכה לכם. למעשה, כיום תוכלו להנות ממבצעים רבים על המותג ולרכוש את הבקבוק לכל בני הבית במחירים נוחים. לפרטים ושאלות נוספות על המותג, תוכלו לפנות עוד היום לשירות הלקוחות של כלי בית בטלפון 058-7408222 והם יעשו הכל כדי שאתם תצאו מרוצים ושמחים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x