תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איפה ניתן לרכוש כיום דיור בר השגה ?

אחת הסוגיות הכי מעניינות כיום בתחום הנדל”ן היא האם הדיור הוא בר השגה? זוגות צעירים מתחילים יחד את החיים, רוצים לרכוש דירה ונתקלים בקושי כלכלי להגיע לכך. רובם מעוניינים לגור ליד הוריהם הגרים בעיר הולדתם, אך אם מדובר בעיר יוקרתית, פעמים רבות אין להם את היכולת לרכוש דירה במקום. במאמר הבא נדבר על האפשרויות העומדות בפני זוגות צעירים במצבים אלו. 

לרכוש דירה במקום אחר ולא לגור בה

אחת האפשרויות שזוגות צעירים רבים יכולים לעשות במצב שאין להם את האפשרות לרכוש במקום המגורים שבו נולדו, הוא לרכוש במקום מגורים אחר שבו יש דירות זולות יותר ובעצם לא לגור שם. צעירים רבים שבוחרים באפשרות זו, מחפשים שכירות באזור של ההורים ומשלמים עליה מהשכירות שהם מקבלים מהבית שרכשו. ככל שעובר הזמן, גם הדירה שרכשו הופכת ליקרה יותר והם יכולים למכור וכך להתגלגל לדירה משלהם שיותר קרובה לעיר המגורים שבה נולדו. זו אפשרות אחת שזוגות רבים מאמצים וזה מאפשר להם דיור בר השגה ונכס משלהם. 

לרכוש דירה בפריפריה הקרובה לעיר המגורים

עוד אפשרות שקיימת, במידה וכן יש לאותו זוג הון עצמי יחסית גדול, יש באפשרותם לקחת משכנתא יותר גדולה ולמצוא אזורי פריפריה שקרובים לעיר מגוריהם. אם לדוגמא הם נולדו בעיר תל אביב, כדאי לדעת שיש גם פרויקטים בערים הסמוכות. אם נסתכל לדוגמא על היזם  אפי שקדי, הבעלים של חברת הנדל”ן אפי קפיטל, אנו נראה כי החברה מציעה פרויקטים מצוינים בעיר לוד לדוגמא. עיר זו יחסית קרובה לתל אביב וזה מאפשר מגורים במרכז בדיור חדש ובר השגה. 

לא לרכוש נדל”ן בזמן זו טעות

מה שחשוב להבין בעניין של נדל”ן, שכל עוד יש ביקושים ואין פיסות קרקע רבות, העלות רק עולה. אם מצאתם אזור שבו יש דירות ברות השגה מבחינת המחיר, אל תחכו. זה הזמן לקנות ויפה שעה אחת קודם. לאחר הרכישה יהיה לכם נכס שלכם, תוכלו לגור בו או לחילופין להפוך אותו להשקעה מניבה שעם הזמן רק תעלה כי עלות הקרקע עולה עם הביקוש במקום. כאשר אנשים רבים מבינים כי דירה בפריפריה הינה ברת השגה, הם מתחילים לרכוש, ביקושים עולים והנכס שלכם הופך להיות בעל ערך גבוה יותר. אפשר לומר שזו משוואה פשוטה, לפני הרכישה, נסו להבין את מגמות השוק ושם לרכוש את הדירה שלכם. בצורה כזו תוכלו להגיע לדיור איכותי. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x