תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אירועי השקה בליגה של הגדולים

לאחר חודשים של פיתוח ושכלול, כאשר המוצר שלכם כבר מוכן לצאת לשוק, זה הזמן להקדיש מחשבה להפקת אירוע השקה שיהיה ראוי ליצירה החדשה שלכם, ויציג את המוצר החדש באור הכי חיובי. אירוע השקה מציע הזדמנות להציג את המוצר החדש למשקיעים, לקוחות ומשפיענים. כאשר ההשקה מוצלחת, היא תיצור באז רציני סביב המוצר ותעזור להגביר את המכירות ולבנות את המוניטין של המותג. לכן בעולם העסקים, אירועי השקה מהווים חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית, ודרך מעולה לקדם מוצר או שירות חדש וליצור עבורם ביקוש עוד לפני שיצאו לשוק. מה שאומר, שלהפקת אירוע השקה יש המון משקל, במיוחד כאשר אתם שמים לעצמכם למטרה להפיק אירוע ברמה גבוהה, אשר דורש מידה נוספת של תכנון, תיאום וניהול.

במדריך הבא, נלמד אתכם כיצד להפיק אירועי השקה ברמה גבוהה, עם רעיונות וטיפים שירגשו אתכם ואת הלקוחות שלכם בו זמנית.

בחרו את הקונספט לאירוע ההשקה שלכם

הצעד הראשון בעת בניית אסטרטגיה להשקת המוצר יהיה לבחור קונספט לאירוע. הנושא של מסיבת ההשקה יקשור את כל האלמנטים יחד, מהעיצוב, דרך התוכן ועד הבידור. קונספט טוב יצור מסר מגובש ויספק לאורחים חוויה בלתי נשכחת.

כדי לבחור קונספט היעזרו בטיפים הבאים:

  • שקלו את מטרת האירוע – אירוע השקת מוצר יכול לשרת מטרות רבות הוא יכול ליצור חוויה סוחפת או מרחב ללימוד ודיון. הוא יכול להתרכז במוצר נטו או לקדם את המותג. לכן כאשר אתם בוחרים קונספט הבינו מה המטרה העיקרית ומה המסר שאתם רוצים להעביר.
  • זכרו את קהל היעד – תמיד זכרו מי קהל היעד שאליו אתם פונים. הקהל שאתם מתכננים להזמין לאירוע יעזור לכם לבחור את הקונספט המתאים ביותר. כמו כן הגיל הממוצע של המוזמנים גם משחק תפקיד ויש להתאים אליו את הסגנון של האירוע.
  • וודאו שקונספט מעורר השראה – המוצר החדש שלכם מרגש, ייחודי וחדשני וגם הקונספט של האירוע צריך להיות כזה. קונספט חסר מעוף לא יצליח לבנות את ההתרגשות הזאת סביב המוצר או ישאיר לאורחים טעם של עוד. ככל שתצליחו לעורר השראה באורחים, כך תגדילו את רמת המעורבות שלהם.
  • בחרו בקונספט רלוונטי לענף שלכם – גם האירוע המרגש ביותר יכול להחמיץ את המטרה אם הקונספט לא רלוונטי למוצר ולתעשייה. לכן בחרו נושא שרלוונטי לענף ולמוצר שמשיקים כמו למשל קונספט עתידני ועכשווי עבור מוצר תוכנה, או מסיבת גן עבור ליין מוצרים קיציים וכדומה. אם הקונספט שתבחרו יהיה מגובש, רלוונטי ומעורר השראה הוא ישאיר רושם מתמשך.

השלב הבא – לוקיישן

לאחר שבחרתם את נושא האירוע, הגיע הזמן לבחור את הלוקיישן המושלם שירשים את האורחים שלכם. בראש ובראשונה הלוקיישן שתבחרו צריך להתאים לקונספט של אירוע ההשקה ואופי המותג שלכם. אם יוקרה ותחכום הם הבסיס של המותג ואתם מכוונים לסטנדרט הגבוה ביותר עליכם לבחור מקום טרנדי, אלגנטי ומתוחכם בהתאם, כאשר לאורך הדרך זכרו את הטיפים הבאים:

  • שמרו על פשטות – זכרו שבכל אירוע השקה המוצר צריך להיות במרכז, כך שלא הלוקיישן ולא הקונספט צריכים להתעלות עליו. בעת בחירת הלוקיישן וודאו שדעתם של האורחים לא תוסח מהאטרקציה העיקרית – המוצר החדש שלכם. לכן הלוקיישן צריך לספק לכם קנבס ריק כדי ליצור חוויה סביב המוצר ולהדגיש את תכונותיו.
  • חשבו במונחים של נוחות – בחרו לוקיישן מרכזי ונוח לגישה. כאשר האורחים אינם צריכים לנסוע רחוק לאירוע ההשקה, אחוזי ההגעה יהיו גדולים יותר. בנוסף, הם צריכים להיות מסוגלים למצוא את המקום בקלות וליהנות מחניה בשפע. זכרו שגישה נוחה גם תעזור לכם להקים ולפרק את האירוע ביתר קלות.
  • שימו לב לקיבולת – שיקול נוסף בבחירת לוקיישן הוא הקיבולת. המקום צריך להיות גדול מספיק על מנת להכיל את כמות האורחים שלכם בנוחות, מבלי שהחללים השונים יראו ריקים. גם לאורחים יהיה מאוד לא נעים להיכנס למסיבה שנראית ריקה מאנשים.

שכרו חברה להפקת אירועים

אם אתם רוצים להפיק אירוע השקה בליגה של הגדולים , עליכם לשתף פעולה עם חברה להפקת אירועים. חברה מקצועית יכולה לטפל בכל ההיבטים של האירוע, החל בעיצוב ובחירת קונספט יצירתי, דרך מציאת הלוקיישן המדהים ביותר ובניית ציפייה סביב המוצר והאירוע, ועד חשיבה על כל הפרטים הקטנים שיצרו את התמונה הגדולה, כמו למשל:

  • עיצוב – עיצוב השולחנות, בחירה נכונה של ריהוט, תאורה נכונה כל אלו ועוד ישפיעו על האורחים כבר מרגע הכניסה.
  • מוסיקה – לאחר שכלול האלמנטים החזותיים יש לחשוב על סאונד ועל מוסיקה שתלווה את האירוע ותקבע את האווירה.
  • תוכן, הנחיה, טאלנטים – הדרך לעדכן את האורחים בהשקת המוצר החדש היא על ידי יצירת חוויה מהנה.
  • עמדות תצוגה – עמדות שיציגו את המוצר או המוצרים החדשים בדרך מיוחדת ויגרמו לאורחים שלכם להתרגש.
  • עמדות צילום – יצירת הזדמנויות צילום שהאורחים לא יוכלו לעמוד בפניהן, מה שיגרום להם לשתף.
  • קדמה – שילוב אטרקציות מיוחדות, דרכים יצירתיות להתוודע למוצר וטכנולוגיות מתקדמות שתומכות בכל שלב.

וכמובן בחירת הלוקיישן שידהים את האורחים בהתאם לאופי המותג והאירוע!

הפקת מדויקת ומקצועית היא המפתח לאירוע השקה מוצלח, ובכוחה להדגיש את כל האלמנטים הקטנים והגדולים שיוצרים אירוע בלתי נשכח. חברת אירועים מקצועית יכולה לעזור לכם ליצור השקת מוצר ברמה הגבוהה ביותר, לטפל בכל הצרכים שלכם, לעזור לכם לעצב את החלל בהתאם לקונספט ולקחת כל אירוע שתרצו לתכנן אל השלב הבא!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x