מבזקונים

אנחנו נמצאים בתקופה מוזרה – סגר, מדידת חום יומית וכמובן עבודה מהבית. איך שומרים על מורל ולכידות? Mako בדקו עם כמה מהחברות הגדולות: 1. קפה ביחד – התחנה הראשונה בה העובדים רגילים לפגוש את החברים, היא לצד מכונת הקפה. ואכן, עובדי חברות ATERA, Innovid ו-AppsFlyer פותחים את הבוקר בשתייה משותפת של כוס קפה. בנוסף, עובדי Innovoid המציאו את פינת "ההמלצה החמה", במסגרתה עובדים משתפים בהרגלים שעוזרים להמתיק את העבודה מהבית. 2. מתחרים ביחד – חברת טלדור מקיימת תחרות ממים ב-Whatsapp, כשבכל יום יש זוכה. הממים הפופולאריים כמובן – ברוח הקורונה. חברת Syte מקיימת תחרות רקעים. ביניהם, ביונסה, בגין, מערכת השמש וספא. בנוסף, פתחו בחברה ערוץ זום לאורך כל היום, אליו אפשר להיכנס בכל הפסקה. חברת SafeBreach מקיימת פגישת Site stand up – שיחת עדכון קצרה שבה כל עובד מעדכן מה יעשה בשבוע הקרוב. 3. מתקשרים ביחד – בחברת ה-social gaming המצליחה, SciPlay, מקיימים שיחת Zoom בתחפושות ובחברת Sisense מעבירים סדנאות יוגה ופילאטיס – בשתיהן מתקשרים יותר מתמיד. 4. מתאמנים ביחד – ב-CATERAo Networks עושים כל יום ביחד תרגיל בטן סטטי, ב-Vonage עושים אימון מסוגים שונים, ב-Fyber עושים יוגה וב-Urban Place עושים בין השאר מדיטציה. 5. אוכלים ביחד – ב-EKO משתפים מתכונים ברשת הודעות פנימית, ב-Imperva מקיימים תחרות תמונות ארוחות צהריים. באלעד מערכות נתנו קופון למשלוח אוכל. 6. שותים ביחד – ב-Carbyne מקיימים happy hour בווידאו – כל עובד עם משקה לבחירתו, לצד בדיחות על המסך. בחברת TRAX הוסיפו מינגלינג וממים סביב קורונה. בחברת M51 שילבו שירה בציבור – הביצוע המוצלח ביותר עד כה היה לשיר ״The lion sleeps tonight״ מתוך ״מלך האריות״. מקור: מאקו: https://bit.ly/2WPVCZn ליקטה: Inbal Roguin, Rakefet Cohen ערכה גרפית: Amit Nahum

אנחנו נמצאים בתקופה מוזרה – סגר, מדידת חום יומית וכמובן עבודה מהבית. איך שומרים על מורל ולכידות? Mako בדקו עם כמה מהחברות הגדולות:

1. קפה ביחד – התחנה הראשונה בה העובדים רגילים לפגוש את החברים, היא לצד מכונת הקפה. ואכן, עובדי חברות ATERA, Innovid ו-AppsFlyer פותחים את הבוקר בשתייה משותפת של כוס קפה. בנוסף, עובדי Innovoid המציאו את פינת "ההמלצה החמה", במסגרתה עובדים משתפים בהרגלים שעוזרים להמתיק את העבודה מהבית.

2. מתחרים ביחד – חברת טלדור מקיימת תחרות ממים ב-Whatsapp, כשבכל יום יש זוכה. הממים הפופולאריים כמובן – ברוח הקורונה. חברת Syte מקיימת תחרות רקעים. ביניהם, ביונסה, בגין, מערכת השמש וספא. בנוסף, פתחו בחברה ערוץ זום לאורך כל היום, אליו אפשר להיכנס בכל הפסקה. חברת SafeBreach מקיימת פגישת Site stand up – שיחת עדכון קצרה שבה כל עובד מעדכן מה יעשה בשבוע הקרוב.

3. מתקשרים ביחד – בחברת ה-social gaming המצליחה, SciPlay, מקיימים שיחת Zoom בתחפושות ובחברת Sisense מעבירים סדנאות יוגה ופילאטיס – בשתיהן מתקשרים יותר מתמיד.

4. מתאמנים ביחד – ב-CATERAo Networks עושים כל יום ביחד תרגיל בטן סטטי, ב-Vonage עושים אימון מסוגים שונים, ב-Fyber עושים יוגה וב-Urban Place עושים בין השאר מדיטציה.

5. אוכלים ביחד – ב-EKO משתפים מתכונים ברשת הודעות פנימית, ב-Imperva מקיימים תחרות תמונות ארוחות צהריים. באלעד מערכות נתנו קופון למשלוח אוכל.

6. שותים ביחד – ב-Carbyne מקיימים happy hour בווידאו – כל עובד עם משקה לבחירתו, לצד בדיחות על המסך. בחברת TRAX הוסיפו מינגלינג וממים סביב קורונה. בחברת M51 שילבו שירה בציבור – הביצוע המוצלח ביותר עד כה היה לשיר ״The lion sleeps tonight״ מתוך ״מלך האריות״.

מקור: מאקו: https://bit.ly/2WPVCZn

ליקטה: Inbal Roguin, Rakefet Cohen
ערכה גרפית: Amit Nahum

(Feed generated with FetchRSS)

0 0 votes
דירוג הכתבה

רם יעקובסון

מנהל את ערוץ היוטיוב ProGress ואת The Doodlers - פלטפורמה ליצירת סרטונים מצוירים. בין היתר מקים אתרים, חולה על עולם הדיגיטל, אוהב לטייל וכנראה שאנצח אתכם באחד על אחד בכדורסל.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x