תובנת בוקרתוכן חיובי

“אני חייבת לעלות על התורן כדי לראות מה יהיה מזג האוויר מחר.”- אסטריד לינדגרן בספר בילבי

אני לא ג’ינג’ית, ואין לי נמשים וסיפור החיים שלי שונה מקצה לקצה מזה של בילבי – אבל זה לא מונע ממני להרגיש קצת בילבי בכל פעם כשיש לי איזה רעיון או רצון לעשות דברים בדרך שלי בלי לשאול אף אחד ובלי להצטרך להסביר אותם. אחד הדברים שהכי מאפיינים את בילבי הוא היכולת שלה לעשות כל מה שהיא רוצה.

אני רואה את המקום שלי כאמא לילדים שרוצים לעשות מה שהם רוצים ואת האחריות שלי מצד אחד לאפשר להם לחוות את ההגשמה של הרצונות שלהם ומצד שני את הצורך לשים להם גבולות כי למעשים שלהם יש תוצאות.

המקום הכי נפוץ שבו אני מוצאת את עצמי בהתלבטות הוא כשאני רוצה שהם יתלבשו בהתאם לתחזית מזג האוויר- והם לא מעוניינים. הילדים שלי נולדו עם תנור מובנה וכמעט אף פעם לא רק להם- בעוד לי קר רק מלחשוב על חורף. השאלה האם לתת להם ללכת ביום הגשם עם המכנסיים הקצרים לגן /לבית הספר או לא מלווה אותי כבר שנים. ואין הכרעה.

אז אני מגיעה איתם לסוג של הסדר- הם הולכים עם הבגדים הקצרים אבל חייבים לקחת בתיק גם בגד ארוך -למקרה ש… גם היום בבוקר התעורר הוויכוח הזה אצלנו בבית – והפעם הם לא לקחו מעיל /סוודר אז כדי לא להישאר מודאגת החלטתי לתת לבילבי להשתלט על האירוע וזרמתי עם הרצון שלהם לעשות מה שהם רוצים.

וזה גם המסר שלי לסוף השבוע שכנראה יהיה גשום וקריר- תהיו קצת יותר בלבי!

התמונה של: אוסי דרורי שתוצג בתערוכה אוצרים באדום -שממחישה את הדומיננטיות של הצבע האדום והשפעה שלו בתחומים שונים בחיינו ומציגה כיצד כל אחד מהאמנים יצר שימוש שונה בצבע האדום ביצירתו.

פתיחת התערוכה ביום שלישי 14/01/2020 | שעה : 18:30היכל אומניות הבמה, הרצליה | כתובת: ז’בוטינסקי 15, הרצליה.

0 0 votes
דירוג הכתבה

רקפת פרא

מומחית תוכן חיובי וצרכנות חברתית. מייעצת ומסייעת לחברות וארגונים בתחום השיווק, הדיגיטל והתוכן. עוסקת בכתיבת חדשות טובות משנת 2018 דרך כתיבה במדור החדשות הטובות באתר Mako ועריכת האתר מאז ינואר 2019 וניהולו השוטף בהתנדבות. הקימה את קטגורית הצרכנות החברתית והראשונה לסקר אותה באופן זה. רואה בסיקור חדשות טובות שליחות ופועלת לייצר חדשות כאלו בעצמה. מרצה באוניברסיטאות וארגונים בתחום התוכן החיובי, צרכנות חברתית וחדשות טובות וכמו כן מחברת בין גופים וחברות לטובת פעילות חברתית וצרכנות חיובית.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x