תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ארגון מסיבת רווקות – ההחלטות החשובות

לקחתן על עצמכן את המשימה לארגן מסיבת רווקות, בשלב הבא, יש לא מעט החלטות אותן תדרשו לקבל, על מנת שאותה מסיבת רווקות תהיה מושלמת ולא פחות.
אז בכדי להקל עליכן את המשימה, להלן רשימת ההחלטות החשובות אותן אתן צריכות לקבל ועצות אשר יכולות לסלול לכן את הדרך לעבר ההחלטה הטובה והנכונה ביותר.

מה יהיה התקציב אשר יוקצה למטרה?

גובה התקציב אשר יוקצה עבור אותה מסיבת רווקות, יהיה הפרמטר בעל ההשפעה המשמעותית ביותר על איך תראה המסיבה – ולמעשה, על כל ההחלטות אותן תקבלו בשלבים הבאים.
אז בכדי לקבוע את גובה התקציב, חשוב בשלב הראשון להכין רשימה של כל המוזמנות ולוודא כמה מהן אמורות להגיע למסיבה – כדאי להכין קבוצת וואצאפ אשר כוללת את כל המשתתפות במסיבה.
בשלב הבא, ניתן יהיה לקבוע מה יהיה סכום הכסף אשר יגבה מכל אחת מהמשתתפות עבור המסיבה – ולמעשה, כמות המשתתפות כפול אותו סכום כסף, יהווה את התקציב לאותו מסיבת רווקות – בהתאם לתקציב, תוכלו לקבל את כל ההחלטות האחרות.
יש לבחור בסכום שהינו הגיוני – מכיוון שזכום גבוה מדי יכול לייצר התנגדויות וסכום שהינו נמוך מדי, יכול למנוע ממכן את היכולת לארגן מסיבת רווקות מוצלחת ומושקעת – וכאן חשוב לציין, שיצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא יאפשרו לארגן מסיבה.

היכן המסיבה תתקיים?

גובה התקציב ישפיע במידה רבה על היכן מסיבת הרווקות תתקיים.
יש לא מעט לוקיישנים אשר יכולים להוות כבחירה המושלמת עבור קיום של מסיבת רווקות ובין האפשרויות: לופט, וילה, בר, מרכז ספא או אפילו בשטח (ניתן לקיים את מסיבת הרווקות בקמפינג).
כמובן, שאם התקציב הינו נמוך יחסית או שיש כמות קטנה של משתתפות, אחת מהאפשרויות היא לערוך את מסיבת הרווקות בבית של אחת מהבנות או בבית של בת משפחה של כלת השמחה (במידה והיא כמובן תשמח לנדב את הבית עבור המטרה).

מה הן יאכלו?

התשובה לשאלה מהן יאכלו תלויה הן בתקציב והן בהעדפות שונות.
אם התקציב הינו נמוך יחסית, קיימת אפשרות להכין רשימה של מאכלים שונים ולדאוג שכל משתתפת תכין את אחד מהמאכלים, כאשר הרשימה יכולה לכלול מאכלים כמו: סלטים, מאפים, פשטידות, קישים, פסטות ועוד..
אם התקציב הינו גבוה יותר, קיימת אפשרות לבחור באופציה אחרת של הזמנת קייטרינג או אוכל ממסעדה – וכאן כאמור, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

מה הן ישתו?

לרוב, מסיבת רווקות מוצלחת היא כזאת אשר מעורב בה אלכוהול – כמה שיותר אלכוהול יותר טוב וכמה שיותר איכותי יותר טוב.
מכיוון שככל הנראה לכל משתתפת יש את ההעדפות שלה לגבי אלכוהול, ההמלצה היא לדאוג לכמה שיותר סוגים של משקאות אלכוהוליים כאשר בין האפשרויות: יין לבן , יין אדום, בירות מסוגים שונים, וודקה, וויסקי ועוד.. אפשרות נוספת היא כמובן לנסות ולהכין קוקטיילים ולערבב משקאות אלכוהוליים עם משקאות אחרים.

מה הן יעשו?

חשוב לבחור בתבונה את התכנים של מסיבת הרווקות – לרוב, מסיבת הרווקות אמורה לכלול מפעיל, מפעילה או מספר מפעילים. יש לא מעט מפעילים אשר מתמחים באופן פרטני במסיבות רווקות ובין היתר: סקסולוגים, נומרולוגים, גרפולוגים, סטנדאפיסטים ורשימת האפשרויות עוד ארוכה.
ההמלצה היא כמובן להכיר לעומק כמה שיותר סוגי מפעילים – מאוד יכול להיות שתגלו הפעלות שאולי לא הכרתן טרם לכן והן יכולות להוות את הבחירה המושלמת עבור המסיבה שלכן.
כמובן, שגם כאשר זה נוגע לנושא הזה, לגובה התקציב אשר יוקצה למטרה, כמו גם לשאר ההחלטות אותן תקבלו, תהיה השפעה לא קטנה על הבחירה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x