תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

אריק דיזיין: כך תצליחו למצוא את הרהיטים המושלמים לדירתכם

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לשנות את כל פני דירתם מבחינה עיצובית. עד לפני מספר שנים בודדות כל נושא הנראות הכללית של הדירה ואופן עיצובה לא כל כך עיניין את הגרים בה, אך בשנים האחרונות נפל דבר. נושא העיצוב עלה לתודעתם של רבים שהחלו לשנות את כל פני דירתם בהתאם לקו עיצובי אחיד וחדשני. אם עד לפני מספר שנים בודדות מה שעמד לנגד עיניהם של הבוחרים להתחדש בפרטי ריהוט חדשים זה נוחות ופרקטיקה, הרי לנו שכיום, מה שעומד לנגד עיניהם של רבים זה הנראות, העיצוב, הצבע והסגנון. עליית המודעות לכל תחום עיצוב פנים הדירות הביאו לעליית ביקוש למגוון עשיר של סגנונות, דגמים וצבעים של רהיטים לבית. עליית הביקוש גרמה לכל יצרני רהיטים לבית ליישר קו עם צורכי קהל לקוחותיהם, כך שכיום יש לא מעט דגמים, צבעים וסגנונות לכל פרטי הריהוט הנדרשים לכל בית. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של רהיטים לבית בכל הסגנונות, הצבעים, הדגמים, הגדלים ומכל חומרי הגלם, כך שכל שנותר לכם לעשות זה להגיע ולבחור. אז אם גם אתם מעוניינים בהליך חידוש רהיטים לבית, שיפור המראה הכללי ויצירת קו עיצובי אחיד, אריק דיזיין הוא התשובה עבורכם.

כיצד ניתן להפיק את המירב מהמבחר הגדול ולהימנע מבלבול מיתר שיגרור בחירות שגויות? הכנו עבורכם סט טיפים מעשיים לבחירה נכונה ומדוייקת לטעמכם האישי, לגודל החלל ולתקציב העומד לרשותכם

אז כפי שהזכרנו, עם כל הדגמים והסגנונות של רהיטים לבית המוצעים לבחירתכם, כל שנותר לכם לעשות זה להגיע למעמד הרכישה ולבחור את הטוב ביותר עבור טעמכם האישי, הקו העיצובי בו בחרתם, גודל החלל והתקציב העומד לרשותכם. אך חשוב להדגיש כי אמנם יש מבחר עשיר של רהיטים לבית כך שללא ספק ישנם רהיטים מותאמים במדוייק עבור כל הצרכים שלכם, רק שממש לא פשוט לאתר אותם. אנשים רבים שמגיעים לא מספיק מוכנים למעמד הרכישה מדווחים על בלבול של ממש. הם לא מצליחים למצוא את עצמם בין כלל הדגמים, הסגנונות והצבעים, מה שגורר בלבול מיותר בחירות לא נכונות. אז איך נמנעים מכך? איך מצליחים להפיק את המירב מהמבחר הגדול של הסגנונות הקיימים ולאתר את הדגמים המותאמים ביותר עבור הצרכים שלכם? הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להגיע מוכנים למעמד הרכישה ולהימנע מבלבול מיתר. אך עוד קודם לכן, חשוב להדגיש כי אריק דיזיין אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע עבור כל לקוחותיו רהיטים לבית בכל הסוגים והסגנונות הקיימים כיום. בניגוד למקובל לחשוב, לא כולם מחפשים את הסגנונות החדשניים ביותר, מה שהוביל ליצירת סגנון כפרי ומעט מיושן. הסגנון הכפרי נחשב לאחד הסגנונות המבוקשים ביותר כיום וכולל סט רהיטים לבית שמצליחים ליצור קו עיצובי אחיד וחמים במיוחד. רגע לפני שאתם ממהרים למעמד הרכישה, קבלו סט כלים שיבטיח לכם בחירה ממוקדת ומדוייקת לטעמכם האישי, מדידות נכונות ומדוייקות למניעת עומס בחלל, יצירת קו עיצובי אחיד ומניעת חריגות מהתקציב שהקצבתם לטובת עיצוב פנים דירתכם.

מיקוד בשני שלבים: שלילת הדגמים שאינם מתאימים ובחירת הדגמים המתאימים ביותר מהרשימה המצומצמת

ראשית, חשוב לפתוח בהיכרות עמוקה עם טעמכם האישי. לא מעט אנשים בוחרים לדלג על שלב זה בטענה כי הם מכירים היטב את טעמם האישי לפרטי פרטים. כל אותם אנשים מגיעים למעמד הבחירה ומוצאים את עצמם אבודים לגמרי בין כלל הדגמים, הצבעים והסגנונות השונים. לכן, גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי במדוייק, אל לכם לוותר על שלב חיוני זה. כל שאתם נדרשים לעשות בכדי למקד את טעמכם האישי ולהגיע מוכנים למעמד הרכישה מסתכם בשני שלבים פשוטים. השלב הראשון כולל את שלילת כלל הדגמים, הצבעים והסגנונות שאינם באים בחשבון. חשוב להדגיש שככל שתורידו כבר בשלב הראשון כמה שיותר דגמים, צבעים וסגנונות שאינם מתאימים לטעמכם האישי או לקו העיצובי בו בחרתם, כך השלב השני יהיה פשוט יותר והליך המיקוד כולו יהיה מוצלח ומדוייק הרבה יותר. לאחר תום שלב השלילה, עוברים לשלב השני, השלב ההפוך. כעת אתם נדרשים לבחור מבין הרשימה המצומצמת את הדגמים, הצבעים והסגנונות של רהיטים לבית שתפסו את עיניכם לחיוב ויכולים להתאים הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם. לאחר השלמת שני השלבים הפשוטים הללו תישארו עם מספר מצומצם של אפשרויות שעברו שני שלבי סינון כך שתהיו ממוקדים במיוחד. אל תחרגו מהדגמים, הצבעים והסגנונות במעמד הבחירה וכך תצליחו לבחור נכון שלל רהיטים לבית בהתאמה מושלמת. אריק דיזיין מציע לכל לקוחותיו שלל דגמים וסגנונות של רהיטים לבית כך שתוכלו לאתר את האפשרות המותאמת ביותר עבורכם.

מדידות נכונות ומדוייקות: בזוויות ישרות ובהקבלה לקרקע בלבד!

טיפ נוסף וחשוב לא פחות הוא מדידות נכונות הן של חלל הדירה והן של שלל רהיטים לבית. טיפ זה אף הוא כולל שתי נקודות חשובות שיקחו אתכם יד ביד עד לבחירת המידה המדוייקת של רהיטים לבית. הנקודה הראשונה היא החשיבות של מדידות בזווית ישרה תוך הקבלה לקרקע. במידה ותמדדו את חלל דירתכם בצורה אלכסונית וללא הקבלה לקרקע, תמצאו שחלל הדירה גדול יותר מכפי שהוא באמת. מדידה לא נכונה של החלל תגרום לכם לבחור רהיטים לבית מותאמים לגודל המדידה, אך כשהם יגיעו לדירתכם תגלו שהם גדולים מידי ויוצרים תחושת עומס במקרה הטוב, או אף כלל לא נכנסים לחלל. לכן, קיימת חשיבות רבה לשלב המדידה שצריך להיעשות בהקפדה על זוויות ישרות והקבלה לקרקע. אך גם אם תמדדו נכון, כאשר תגיעו למעמד הבחירה ותמדדו את גודלם של רהיטים לבית, תדעו אם אכן יש די מקום עבורם או לא, אך לא תדעו בדיוק איך יראה הרהיט החדש בדירתכם. הנקודה הבאה תאפשר לכם לדעת בדיוק עד היכן יגיע הרהיט החדש בחלל וכיצד הוא ישתלב בדירה. כל שאתם נדרשים לעשות זה לצייר בראש רהיטים לבית בגודל אידיאלי עוד טרם הגיעכם למעמד הבחירה. לאחר שציירתם בראש את הפריט בגודל המיטבי, מדדו אותו כך שתוכלו להגיע למעמד הרכישה עם מידות מדוייקות של רהיטים לבית מותאמים לכל חלל. חשוב לקחת בחשבון במדידה גם את הידיות, הכיסאות, הדלתות וכלל הפרטים הקטנים שלפעמים שכוחים לכלול בחישובים.

הקפדה על כל הטיפים תבטיח לכם בחירה פשוטה, מדוייקת ומותאמת לטעמכם האישי, לגודל החלל, לקו העיצובי הכללי ולתקציב שלכם

לאחר שהשלמתם את כלל השלבים הללו בהצלחה, אתם מכירים היטב את טעמכם האישי ויודעים במדוייק גדלים של רהיטים לבית מותאמים עבור חלל דירתכם, כל שנותר הוא להקציב תקציב קבוע אותו תהיו מוכנים להוציא לטובת חידוש מראה דירתכם. לא מעט אנשים שהגיעו למעמד הבחירה של סלונים, פינות אוכל, ארונות וכלל רהיטים לבית ללא הקצבת סכום מראש, מצאו את עצמם נגררים לדגמים שעלותם חורגת מהתקציב העומד לרשותם. אריק דיזיין מציע עבור לקוחותיו סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, ארונות וכלל רהיטים לבית בכל הגדלים, הסגנונות והצבעים המיוצרים מכל חומרי הגלם השונים. אם תקפידו על כלל הנקודות שהובאו מעלה, ללא כל צל של ספק תצליחו להתחדש עם רהיטים לבית בהתאמה מושלמת לטעמכן האישי, לקו העיצובי בו בחרתם וכמובן ללא חריגות מהתקציב העומד לרשותכם.

אריק דיזיין – חנות רהיטים
דוד סחרוב 3, ראשון לציון
077-231-0349
arikdesign.co.il

קרדיט תמונה: אריק דיזיין

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x