תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

בגזרה הנכונה – בחירת בגדים מותאמים למבנה הגוף

כידוע, בכדי ליהנות מכל היתרונות של איפור פנים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את מוצרי האיפור, את הגוונים ואת סדר הפעולות למבנה הפנים ולנתונים ויזואליים נוספים.
גם כאשר זה נוגע לבחירת בגדים, ההמלצה היא להקפיד על התאמת הבגדים למבנה הגוף.
כחלק מכך, בהליך בחירת הבגדים קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים אשר בכוחם לסייע בהשגת המטרה – כאשר, כל אישה אמורה להכיר לעומק את מבנה גופה, את האזורים בגוף שהיא פחות אוהבת ומבקשת לטשטש או להסתיר ומהצד השני, גם את האזורים שהיא מבקשת להבליט באמצעות הבגדים.
אז להלן מבני גוף שונים של נשים וסוגי הבגדים אשר בכוחם להלום בצורה האופטימאלית את אותם המבנים:

כתפיים רחבות

אם את מרגישה שהכתפיים שלך הן מעט רחבות ואת מבקשת לטשטש את רוחב הכתפיים, תוכלי להשתמש בפרטי לבוש אשר בכוחם לתת תחושה של רוחב כתפיים מצומצם יותר.
כך לדוגמא, ההמלצה היא ללבוש חולצות אשר קו התפר שלהן הינו בעל נטייה לכיוון הפנים כמו חולצות גולף לדוגמא או חולצות מעט סגורות יותר.
אפשרות נוספת היא לעשות שימוש באביזרים שונים כמו שרשראות ובעונת החורף להשתמש בצעיפים.

ישבן רחב

נשים אשר חשות שהישבן שלהן הינו רחב או גדול וכחלק מכך, הן מבקשות לטשטש אותו, ההמלצה בעבורן תהיה לבחור ללבוש מכנסיים אשר מתאפיינים בגזרה ישרה.
מעבר לכך, מומלץ ללבוש חולצות שהינן ארוכות יותר – אשר יכולות להסתיר לפחות חלק מהישבן ולעל ידי כך להקנות לו מראה קטן או צר יותר.

חזה גדול

נשים אשר מרגישות שיש להן חזה גדול מדי ומבקשות להקנות לו מראה קטן יותר, יכולות להשתמש בחולצות מתאימות – בין האפשרויות הנחשבות למומלצות: חולצות כפתורים. ניתן לעשות שימוש בשרשראות אשר מגיעות עד החזה.
מעבר לכך, במקרים כאלה ההמלצה היא להימנע מחולצות שיש להן מחשופים גדולים.

רגליים קצרות

מי שמרגישה שהרגליים שלה הינן קצרות מדי והייתה רוצה להקנות להן מראה ארוך יותר – ובאופן כללי להיראות או להרגיש גבוהה יותר, תוכל לעשות שימוש לצורך המטרה במכנסים בגזרת 2/3 או 7/8 – כאשר, מדובר בגזרות אשר יכולות ליצור אשליה של רגליים ארוכות יותר.  
ההמלצה היא להשלים את ההופעה עם נעלי עקב, אשר גם הן יכולות להקנות אשליה של גובה.

ירכיים רחבות

נשים אשר מרגישות שהירכיים שלהן הינן רחבות מדי, יכולות לבחור וללבוש מכנסיים המתאפיינים בגזרה רחבה יותר – כאשר, בכוחה של גזרה שכזאת לטשטש במידה רבה את הירכיים.
מי שבכל זאת בוחרת ללבוש מכנסיים בגזרה צמודה, תוכל לטשטש את הירכיים באמצעות לבישת חולצה או טוניקה אשר מגיעה עד לאזור של אמצע הירכיים – ובעצם, בצורה כזאת תורמת טשטש אותן וליצירת מראה של ירכיים רזות יותר.

בטן גדולה

מי שנמנה על אותן נשים אשר מרגישות שהבטן שלהן הינה גדולה מדי, תוכל לעשות שימוש בבגדים אשר ייצרו מראה של בטן שטוחה או קטנה יותר.
ההמלצה היא לבחור בחולצות אשר מתאפיינות בגזרת A. מבחינת מכנסיים, ההמלצה היא להעדיף מכנסיים בגזרות שהינן גבוהות, אשר בכוחן לטשטש ולהסתיר את הבטן.

יישום הטיפים הללו, יאפשרו לכל אישה אשר מעוניינת להתאים את גזרת הגוף למבנה גופה, לטשטש את האזורים הפחות מחמיאים בגוף ולהבליט את האזורים שהיא חושבת אותם למרשימים. כמובן, שההמלצה לכל אישה היא לבחור קודם כל בבגדים שהיא אוהבת ושגורמים לה לתחושה טובה – ולכן, בעת בחירת הבגדים חשוב לשים דגש משמעותי ומרכזי על הפרמטר הזה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x