תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

בדיקת תיק ביטוח – האם אתם מכוסים לגמרי?

תתארו לכם מצב שבו אתם רוצים להפעיל ביטוח, אך לרוע מזלכם הוא לא קיים. זה שאתם מנסים לכסות את עצמכם, זה לא אומר שאתם מצליחים לעשות זאת. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו הביטוחים לא מכסים אתכם כרצוי. בסיטואציה כזאת תרצו לעשות בדיקה מתאימה לפני שיהיה מאוחר מידיי. הרי אם תגלו בזמן אמת שהביטוח לא קיים, לא יהיה לכם מה לעשות בנידון. יש כאלה שנזכרים רק בדיעבד להפעיל ביטוח מסוים שאותו הם צריכים. מרבית חברות הביטוח לא יהיו מוכנות לבטח אתכם מבלי שדאגתם לעצמכם מבעוד מועד.

הכירו את כל הביטוחים שלכם

באמצעות בדיקת תיק ביטוח תוכלו לעשות היכרות ראשונה עם כל הביטוחים שרשומים על שמכם. מדובר על בדיקה קצרה שאמורה לשפוך אור על סימני השאלה שמציפים אתכם. במציאות של ימינו קיימים ביטוחים רבים, מה שעלול לגרום לכך שתאבדו את הכיוון. ברגע שתיכנסו לאתר הר הביטוח  תראו רשימה של כל הביטוחים שרשומים עליכם. זוהי הדרך הכי נוחה להכיר בזמן אמת את הביטוחים שאמורים להגן עליכם אם יקרה משהו.

הוזלה של הביטוחים הקיימים

כבר שקלתם כמה פעמים לוותר על ביטוח מסוים בגלל ששילמתם עליו ביוקר? מהיום אתם יכולים להוזיל את הביטוח באמצעות בדיקת תיק ביטוח שתעשו פעם בשנה. הבדיקה תאפשר לכם לראות כמה אתם משלמים לעומת חברות ביטוח אחרות. לא מן הנמנע כי ההצעה מחברת הביטוח האחרת תהיה משתלמת בהרבה לעומת ההצעה הנוכחית. רק תצטרכו לעשות צעד קטן שימנע מכם להמשיך לשלם סכומים מופרכים. הכוח בתור לקוחות נמצא בידיים שלכם, רק תדעו לנצל אותו בכל רגע קיים.

התאימו את הביטוח אליכם

יש לכם ביטוח שנדמה לכם שמתאים לכם? תמיד יהיה עליכם לעשות עוד בדיקות שמטרתן להתאים את הביטוח בצורה טובה ואפקטיבית. התאמת הביטוח אליכם חייבת להיעשות ביתר שאת כדי שלא תפספסו את ההזדמנות שיש לכם בידיים. רק כאשר תפעילו את הביטוח תוכלו לגלות כי הוא לא מתאים לכם כמו שחשבתם. בדיקת תיק הביצוע באמצעות אתר הר הכסף תשפוך המון אור על הביטוחים הקיימים. לאחר מכן יהיה לכם קל לעשות התאמות שונות שיאפשרו לכם להיות רגועים פי כמה.

כל הטפסים הדרושים במקום אחד

במהלך בדיקת תיק ביטוח תוכלו לגלות כי חברות אחרות יציעו לכם מחירים שווים בהרבה. אז מה אתם צריכים לעשות כדי לסגור את הביטוח בחברה חדשה? יהיה עליכם להשיג טופס היעדר תביעות. הר הביטוח העדר תביעות הוא טופס דיגיטלי שאותו תוכלו להשיג בזמן אמת בלחיצת כפתור אחת. הטופס יאפשר לכם לקבל הצעות מחיר משתלמות מחברות ביטוח אחרות בהתאם לכמות התביעות שעומדות מולכם. מהיום לא צריך להמתין זמן רב כדי לקבל טופס היעדר תביעות מחברת הביטוח הקיימת.  

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x