תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

בחירת מתנות לחג לעובדים

חלוקת מתנות לעובדים לפסח היא מסורת ארוכת שנים שהחלה עוד לפני יותר משלושים שנה, כשמהפכה גדולה התרחשה בעולם בתחום חווית העובד. חברות רבות, הבינו שכדי לשמר את העובדים לתקופה ארוכה בחברה, עליהם להשקיע משאבים רבים במשאב האנושי. מתנות לעובדים עוזרות לשפר בחברה, את האחדות, תחושת ה”יחד” וחוסן של העובדים בחברה. מתנות לחג לעובדים הן גם דרך להראות הערכה לעובדים עבור עבודתם הקשה. זוהי דרך קלה, יעילה וזולה יחסית לתת לעובדים שלכם תחושה שהם מוערכים, חשובים ומשמעותיים לחברה. מציאת מתנות לעובדים יכולה להיות משימה לא קלה בכלל. כאן, אנחנו כחברה מנוסה בתחום, באים לעזרתכם.

אתר בחירת מתנות לעובדים

אתר בחירת המתנות שלנו מיועד במיוחד לחברות שמחפשות את המתנות האידיאליות לעובדיהן. בין אם אתם מחפשים מתנות לאירוע מיוחד כמו פסח או סתם רוצים להביע את הערכתכם על בסיס קבוע, יש לנו מתנות לעובדים במגוון רחב מאוד, כך שכולם יכולים להיות מרוצים.אחד היתרונות הבולטים באתר שלנו הוא שהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות מתנות, כך שתמיד תוכלו למצוא מתנה שתתאים לתקציב שלכם ותענה על הצרכים של העובדים. בנוסף, המערכת המשוכללת שלנו מאפשרת ומיועדת לכך שאתם, כמקבלי ההחלטות בחברה – לא תצטרכו לעבוד יותר מידי, ממש ברמה אפסית על מנת לקבל את המתנות אליכם.דבר נוסף שמייחד את האתר של ניקלס מאתרים אחרים לבחירת מתנות או אירועים לעובדים הוא המחויבות שלנו לאיכות. אנו מציעים רק את הדברים הטובים ביותר מהמותגים הנחשבים ביותר, כך שתוכלו לסמוך על כך שהעובדים שלכם יקבלו משהו מיוחד באמת.

ימי כיף לעובדים

בנוסף למגוון רחב של אפשרויות למתנות לעובדים, אנו מציעים גם אירועים וימי כיף בהתאמה אישית. למעשה, אנחנו בניקלס נותנים מעטפת של 360 מעלות עבור חווית העובד בחברה. כל שעליכם לעשות הוא לדעת מה העובדים שלכם אוהבים, משם אנחנו ניקח את המושכות ונדאג שהעובדים שלכם יקבלו את המתנות והאירועים הטובים ביותר.אבל מציאת המתנה המושלמת היא רק ההתחלה. באתר בחירת המתנות שלנו, אנו מאמינים כי בחירת מתנות לעובדים צריכה להיות חוויה זריזה, קלה ונוחה למשתמש. לכן, בחרנו לתכנן את המערכת כך שהחוויה תהיה מדהימה גם בצד העובד וגם בצד הניהולי. תוכלו להנות מדאשבורד ייעודי שמאפשר מעקב צמוד על מי מהעובדים בחר או לא בחר מתנות לחג, תוכלו לשלוח מיילים לעובדים ועוד.

תמונות – קרדיט חן שורר

אתר בחירת מתנות כולל שירות מקצועי

אחרי שנים של ניסיון, הבנו בחברה ששירות לקוחות הוא הבסיס להכל. הבסיס להצלחה שלנו.לכן, אנו מציעים שירות לקוחות מעולה, כולל מנהל פרוייקט יעודי לכל עסקה / אתר בחירה שתבצעו מולנו. כל התהליך מתבצע מול אדם אחד, מה שמקל משמעותית על העבודה שלכם, חוסך לכם זמן ובסופו של דבר גם כסף לארגון.השירות לא מסתיים בכך, 30 יום לאחר קבלת מתנות חג לעובדים לביתיהם, אנחנו נמשיך ונספק שירות מקצועי, אדיב ואיכותי כך שהעובדים שלכם יהיו הכי מרוצים שיש.

לסיכום

אם אתם מחפשים את מתנות לחג מושלמות עבור העובדים שלכם, הקפידו תחילה לבדוק את ההיצע שקיים, שימו לב שאתם בוחרים את המתנות שיתאימו ביותר לעובדים שלכם, הקפידו לבדוק שאתם  מקבלים מענה ושירות לקוחות לאורך תקופת הפעילות ולאחריה. כל אלו, אמורים וצריכים להיות כתובים תחת הסכם עבודה משותף של החברה עם הארגון המבצע. בניקלס, אנחנו מציעים מגוון שירותים רחב, שכולל אירועי חברה, ימי כיף, מתנות לעובדים, מתנות Swag, ביגוד ממותג ועוד.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x