תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ביטוח עסק – מה הוא מכסה ומהי חשיבותו?

ביטוח עסק הוא ביטוח קריטי עבור כל בעל ובעלת עסק. הסיבה לכך פשוטה: הוא עוזר מאוד לכסות נזקים שנגרמו לרכוש ולהוצאות משפטיות של תביעות מסוימות. ללא ביטוח עסקי תאלצו להתמודד עם הוצאות משמעותיות ובלתי מתכוננות בכוחות עצמכם.

ביטוח עסק מעניק לכם שקט נפשי

מספיק אירוע אחד כדי לערער את יציבותו של העסק. הצפה, שריפה, פריצה, רעידת אדמה, כל אלה הם אירועים שאין עליהם שליטה. הם עלולים להופיע ללא התראה מוקדמת, לגרום לנזק משמעותי בעסק ולהוביל אתכם לסחרור של הוצאות כלכליות על מנת לשקמו.

במדינות מסוימות בעולם, עסקים מחויבים לפי חוק שיהיה להם פוליסת ביטוח לעסק, אבל בישראל, למרות שמדובר בביטוח חשוב, כל בעל עסק יכול לשקול אם לרכוש אותו או לוותר עליו. לצערנו הרב, עסקים רבים בוחרים לוותר על ביטוח חיוני זה, שעשוי להוות עבורם רשת ביטחון בקרות אירוע מהסוג שתיארנו. בעיקר מדובר בעסקים קטנים שבוחרים לעשות זאת משיקולים כלכליים. עם זאת חשוב לזכור, שמחיר הפרמיה שתשלמו מדי חודש על הביטוח הוא זעיר בהשוואה לעלויות של שיקום עסק שאתם עלולים להוציא לאחר שהוא נפגע.

בהחלט כדאי לשקול לרכוש ביטוח לעסק. לעולם אין לדעת מה יילד יום, אילו תביעות עלולות לצוץ נגד העסק שלכם ואילו מקרים עלולים להוביל לנזקים חסרי תקדים.

מהם הצרכים הבסיסיים של רוב בעלי העסקים?

הרבה בעלי מקצועות מתלבטים אם כדאי להם לעשות ביטוח עסקי, במיוחד אם יש להם עסק קטן. התשובה היא חד משמעית כן. לא משנה אם יש לכם עסק ענק עם מאות או אלפי עובדים או עסק קטן שבו אתם גם מטפלים בכל האדמיניסטרציה והשיווק וגם מספקים את השירות. כיום הפוליסות בנויות כך שניתן להתאים אותן לכל בעל עסק בהתאם לצורכיו הייחודיים.

יש כמה צרכים בסיסיים שמשותפים לכל בעלי העסקים באשר הם, או לפחות למרביתם. ביטוח לעסק כולל בדרך כלל כיסוי לנזקי רכוש ומבנה, ביטוח צד ג’, ביטוח חבות עובדים וביטוח אובדן נכסים. כל זאת על מנת לספק רשת ביטחון כלכלית מידית, לפחות ברמה הבסיסית ביותר.

מעבר לכך, על מנת להתאים את הביטוח לצורכי בעל העסק, קיימת שכבת הרחבות, הכוללת מגוון רחב של שירותים שאינם הכרחיים לכל בעלי העסקים. כאן למשל תוכלו למצוא כיסויים למקרים של רשלנות מקצועית, ביטוח סייבר, שבר מכני ועוד.

ביטוח עסק עושים רק עם המומחים

ביטוח עסק הוא עסק מורכב. קיימות היום חברות רבות שמציעות ביטוחים במחירים שונים ובתנאי תשלום שונים ולכן קיים צורך בהשוואה אמינה, יסודית ומעמיקה. רק כך תוכלו מצד אחד לחסוך על תשלום הפוליסה ומצד שני להיות מכוסים כמו שצריך.

כדי לעשות את זה נכון, פשוט פונים לסוכני ביטוח שמתמחים בתחום העסקי. בפתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח מעמידים לשירותכם בדיוק סוכנים כאלה, בעלי ידע וניסיון של עשרות שנים בתחום ועבודה בשיתוף פעולה פורה עם מיטב חברות הביטוח בארץ. נשמח לעמוד גם לשירותכם ולהתאים לכם את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x