תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

גיא קארו – דיקור סיני וצמחי מרפא

לצד הרפואה המערבית שלא מפסיקה להתפתח, גם לרפואה האלטרנטיבה יש כיום מקום של כבוד בישראל, עם מגוון של קליניקות ושיטות טיפול שמסייעות לאנשים ולעיתים אף מביאות לשינוי חיים של ממש. גיא קארו, מומחה לדיקור סיני וצמחי מרפא, רותם את רזי הרפואה הסינית לטיפול במגוון כאבים ומחלות, היישר מלב תל אביב.

טיפול איכותי ויעיל

דיקור סיני היא שיטת טיפול עתיקת יומין עם המלצות מוכחות בשטח. על אף שחלקים רבים בממסד הרפואי דוגלים ברפואה משולבת המביאה לאינטגרציה של רפואה מערבית ורפואה סינית, ישנם עוד כאלה שמפקפקים ביתרונותיו של טיפול בדיקור סיני.

למרות הפקפוקים, בקליניקות שלו בתל אביב ובעמק הירדן בקיבוץ דגניה ב’, גיא קארו מצליח לטפל באנשים הסובלים משלל מחלות ולהקל משמעותית על כאבים. זאת באמצעות טיפול בצמחי מרפא, טיפול סיני, ובעיקר שנים של ניסיון בתחום.

בתור מטפל ברפואה סינית, קארו מציע בין היתר דיקור סיני לחולי סרטן, דיקור סיני לחולי סוכרת, דיקור סיני לחולי פרקינסון, וכיוצא בזה. הדיקור יעיל נגד מגוון של כאבים, סימפטומים ואפילו מסייע להפחתת דיכאון. הוא מצוין כטיפול משלים ומוסיף הרבה לאיכות חייו של המטופל.  

שנים של ניסיון

לקארו יש שנים רבות של ניסיון בתחום הרפואה הסינית, גם בתחום של דיקור סיני וגם בתחום של טיפול בצמחים. בין היתר, קארו מרצה במכללת רידמן לרפואה סינית ובעבר שימש כמנחה סטאז’ ומרצה במכללות נוספות העוסקות בתחום.

נוסף על כך, מעבר לעבודה בקליניקה הפרטית עבד קארו בשירותי הרפואה המשולבת של בית החולים “אסף הרופא”, שם שימש כיועץ לענייני רפואה משלימה ועבד עם רופאים מומחים מהשורה הראשונה בישראל.

לקארו השכלה מעמיקה בתחום. אלה באות לידי ביטוי בשורה ארוכה של תעודות מוסמכות בתחום של צמחי מרפא ורפואה סינית (שיאצו, דיקור סיני ועוד), אך גם ביחס המקצועי שהוא מפגין כלפי כל אחד ממטופליו. בעבר למד רפואה סינית במכללה למנהל ועשה התמחות בבית החולים האוניברסיטאי של הנגז’ו, סין. קארו חבר האגודה הישראלית לריפוי סיני.

לצפון באהבה

כמרכז של ישראל (לפחות מבחינה כלכלית תרבותית), ניתן למצוא בתל אביב שפע של קליניקות איכותיות כמעט בכל תחום טיפול, כולל כמובן גם דיקור סיני וטיפול בצמחי מרפא. נוסף על פעילותו בתל אביב, קארו עובד גם בצפון הרחוק, קרוב לכינרת, ומציע דיקור סיני בצפון.

דיקור סיני בתל אביב הוא אמנם חשוב לא פחות, אך הפעילות הצפונית מאפשרת גישה לטיפול האלטרנטיבי גם למי שלא גר במרכז, ולכן יש בה גם משום ערך חשוב של העצמת הפריפריה ודאגה עמוקה לכלל.

מטפל מקצועי עם יחס חם

לסיכום, גיא קארו הוא מטפל סיני מוסמך, מרצה וחבר האגודה הסינית לריפוי. הוא מסייע לחולים ממגוון מחלות באמצעות שיטות טיפול עתיקות אך מתאימות גם לימינו אנו. עם ידע מקצועי נרחב ויחס חם הוא נותן את השירות הטוב לכולם בצפון ובמרכז.   

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x