תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

גיא קארו סיגל – מדקר סיני מומלץ בתל אביב והסביבה

אינספור אנשים שביצעו טיפול דיקור או נעזרו במטפלים הוליסטיים הודיעו כי נמצא שיפור בנפש והן בתפקודי הגוף שלהם. כשמדובר בבחירת מדקר סיני יש ללכת עם מישהו שכבר הצליח לעזור לאנשים רבים כמו גיא קארו סיגל.

דיקור סיני

דיקור סיני אמנם לא הוכח בצורה מדעית, אך מדובר באמנות עתיקה שכיום נחשבת רפואה אלטרנטיבית ואף אושרה בחוק. זאת עקב שיעורי ההצלחה שלה ויכולת הריפוי שמשתמשת בחומרים טבעיים והישענות על נקודות הצ’י של הגוף ואינה דורשת חומרים כימיים, כפי שניתן למצוא בתרופות. לכן, דיקור סיני מומלץ למי שסובל מבעיה ומעוניין לנסות שיטה טבעית של טיפול. בטיפול, מדקר סיני משתמש במחטים דקיקות בכדי לתקוע אותן בנקודות אנרגיה מרכזיות בגוף שאחראיות על הגורם בו רוצים לטפל. מדקר סיני טוב ידע לעשות דיקור סיני לכאבי גב, דיקור סיני לכאבי שרירים ובכלל, דיקור סיני לכאבים. ישנם מדקרים שמטפלים גם בבעיות עיכול, אלרגיות ואף במחזור ואיזון ההורמונים.

היכן למצוא מדקרים

בין אם אתם מחפשים דיקור סיני בתל אביב ובין אם אתם מחפשים דיקור סיני בצפון יכול להיות ותצטרכו לבצע את הטיפול בביתכם. מכיוון שהטיפול קשור גם לנפש, לפעמים טיפול בבית יכול למנוע מכם להתחייב לטיפול. זה יכול לקרות לאימהות עם ילדים, שדורשים תשומת לב, זה יכול לקרות כאשר ישנם שותפים או משפחה שגרה בבית וסיבות רבות נוספות אז התייעצו עם המדקר בנושא. ככלל, אפשר למצוא מדקרים שונים ברחבי הארץ שמקבלים לקוחות בביתם, במכוני טיפול או מגיעים עד בית הלקוח.

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני נמצא מועיל ובטוח גם לנשים בהריון ולא נמצאו בעיות ותופעות לוואי למטופלות בהריון שעברו דיקור. הטיפול, נמצא כמועיל לאיזון רמות האנרגיה וההורמונים של האם, מה שמסייע לבעיות תשישות, הקלה בבחילות והקאות, בעיות שינה, כאבי אגן, מתח, דכדוך וחרדה. ישנם גם טיפולים שמסייעים בהיפוך של העובר בעת צורך ונשים שאף זורזו ללידה בעזרת דיקור. ניתן לעשות טיפול בכל שלב של ההיריון ולהתייעץ עם המדקר על הבעיה בה רוצים לטפל. כדי להבטיח טיפול מוצלח חפשו אחר מדקר סיני מומלץ כמו גיא קארו סיגל.

ההבדל שבין דיקור מזרחי לדיקור מערבי

השיטה המזרחית מתייסת לדיקור הקלאסי בו תוקעים מחטים בנקודות אנרגיה (צ’י) שנמצאות לאורך 12 המרידיאנים הראשיים. המרידיאנים הם רקמות אשר ממוקמות בין שרירים ועצמות או בין שרירים לשרירים אחרים, כפי שהעור נמצא בכל הגוף אל נחשב לאיבר אחד, המרידיאנים מחלקים את הגוף בצורה שונה מה שיכול להסביר איך דקירה קטנה של הזרת יכולה להשפיע על כיווץ בעפעף. בשיטה המערבית הדיקור מופעל על נקודות טריגר בגוף למשך זמן קצר בשילוב של עיסוי באזור לפני או אחרי וכך, ניתן לטפל בכל סוג של כאב וכל אזור בגוף.

למידע נוסף:www.guyks.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x