תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

גישור משפחתי במודיעין: כך תעשו את זה נכון

כיום, מערכת המשפט קורסת תחת לחץ תמידי, דבר שהופך את הגישור לאפשרות טובה ויעילה במיוחד לשני הצדדים הנמצאים תחת דיון משפטי, זאת על מנת להקל על התהליך המשפטי ככל הניתן. למעשה, גישור מאפשר לשני הצדדים לברר ואף לסכם על עניין הדין, במהירות משמעותית הרבה יותר מאשר בבית המשפט שכן, בכל דרך אחרת הדבר עשוי להימשך חודשים ארוכים ומיותרים. לדוגמא, אורכו של הליך גירושין בבתי המשפט הוא כשנתיים בממוצע, לעומת הליך גישור, בו הסיכויים לפשרה כאמור עולים משמעותית, הזמן הממוצע הוא פחות מחודש, לצד עלויות נמוכות בהרבה מהעלויות המתלוות אל  ההליך משפטי. על כן, בעת בה אנו מדברים על הליך גירושין או לחילופין סכסוכים אחרים שעלינו לסיים, רבות הפעמים בהן הדבר יגרום לנו להגיע למחוזות לא נעימים, שלא לדבר על מיותרים, יקרים וארוכים באופן בלתי נסבל. הליך הגישור הוא בעצם זה המבטיח לשני הצדדים המתדיינים את כל זכויותיהם תוך כדי וידוא כי יגיעו להסכם המתחשב בצרכי שני הצדדים, תוך פרק זמן קצר יחסית.

יש דרך אחרת

כאמור, הליכים משפטיים הם עסק יקר, הן מבחינה כספית והן מבחינת הזמן היקר והמשאבים הרבים שלוקחים על מנת להגיע לתומם. על צורך זה, עונה עורך דין, כזה המתמחה בתחום של גישור משפחתי מודיעין זאת על ידי שיטת עבודה מקצועית, הנעשית על ידי מגשר מוסמך, אשר ינסה לעזור ככל הניתן לשני הצדדים השונים להגיע לפשרה, במטרה שיוכלו להמשיך בחייהם במהרה במקום להיגרר לדיונים ממושכים ומיותרים. כמו כן, בעת הגישור ייערך משא ומתן, במסגרתו לכל צד יהיה מקום להביע את עמדותיו ולדבר על רגשותיו באווירה ניטרלית, מקצועית ונטולה מכל שיפוט, על מנת לוודא כי שני הצדדים יגיעו לתוצאה משביעת רצון. בהתחשב בכל המשתנים, בסופו של המשא ומתן המגשר ינסח הסכם, הסכם שמטרתו להביא לידי ביטוי את הרצונות העמוקים ביותר של שני הצדדים. בדרך כלל ההסכם יהיה ארוך טווח, כזה שבעצם מסדיר נושאי ממון, רכוש וכן גם נושא הילדים (אם ישנם) במשך שנים קדימה, דבר המבטיח את השקט הנפשי של שני הצדדים.

יתרונות מובהקים של גישור

כזכור לעיל, לשכירת שירותיו של מגשר משפחתי שלל יתרונות, יתרונות אשר באים לידי ביטוי במגוון רחב של צורות שונות. ראשית, טובת הילדים תהיה אחד היתרונות המרכזיים של השימוש בשירותיו של מגשר משפחתי. למעשה, בעת הליך הגישור ישנה נקודת מוצא, שתכליתה לאפשר לשני הצדדים להמשיך להיות הורים נוכחים, זאת על מנת לוודא כי לא תיתכן אפשרות של ניכור הורי מאחד מהם ולהבטיח כי שני הצדדים יוכלו להסתדר בכל הנוגע לגידול ילדיהם, זאת על ידי שימוש בצד שלישי, כזה שאינו מתלווה לשום  אינטרס. נוסף על כך, ישנו יתרון בירוקרטי משמעותי, שכן, ישנו מסלול ייחודי ומהיר בבתי המשפט ובתי הדין הרבניים בכל הנוגע לענייני משפחה, דבר אשר נוצר במטרה לאשר הסכמים שנעשו בגישור בצורה יעילה ומהירה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x