תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

גם אתם צריכים פורץ דלתות? הנה לכם כמה נקודות חשובות שכדאי שתכירו

אנשים רבים נדרשים לסיועו של פורץ דלתות מקצועי במטרה להתמודד עם דלת נעולה שמסרבת להיפתח. במידה וגם אתם נקלעתם למצב כזה, חשוב לדעת כי פורץ דלתות ישמח לסייע לכם להתמודד עם כל בעיה בכל שעות היממה.

אילן המנעולן מכיר היטב את כל השיטות והדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הליך פריצה, גם ללא הרס הצילינדר הקיים. ברוב המקרים פורץ מנעולים ממליץ ללקוחותיו להחליף צילינדר באותה הזדמנות, גם במקרים בהם הצילינדר נשאר תקין לאחר הליך הפריצה, במטרה למנוע תקלות חוזרות ונשנות בתדירות גבוהה. כיום יש לא מעט סוגים שונים של צילינדרים במגוון מחירים כך שגם מבחינת העלויות, כדאי להחליף צילינדר ישן ובעייתי. אז רגע לפני שאתם מזעיקים את שירותיו של פורץ דלתות מקצועי להתמודדות עם הדלת הנעלה שלכם, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות אופן פעולתו ולחשוב מכך, אודות הדרכים להימנע ממצבים דומים בעתיד הקרוב.

המנעולים החכמים והעמידים מהשנים האחרונות – נוצרו בכדי להוריד את כמויות הפריצות

אך עוד קודם לכן, חשוב להדגיש ולומר כי כל עולם המנעולנות עובר לא מעט שינויים בשנים האחרונות. שינויים אלה באים לידי ביטוי בשיפור וקידום צילינדרים חכמים ובעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד. צילינדרים אלה נועדו בכדי למנוע כמה שיותר מקרי פריצות עויינות ורבים בוחרים לעשות בהם שימושים לשלל מטרות. לכן, פורץ דלתות מקצועי חייב ליישר קו עם קידמת המנעולים הקיימים כיום במטרה להבטיח שירות יעיל ומקצועי עבור כל לקוחותיו. פורץ דלתות מקצועי שלא מקפיד על השתלמויות מקצועיות כל העת עלול להגיע למקרים בהם הוא פשוט לא יצליח לפרוץ את הצילינדרים המתקדמים ביותר שכלל לא היו קיימים בעת מסלול הכשרתו. אילן המנעולן מקפיד לעבור את כל ההשתלמויות המקצועיות הנדרשות בהתאם לקצב השינויים בעולם המנעולנות בכדי להבטיח את השירות הטוב, היעיל, המקצועי והמוצלח ביותר עבור לקוחותיו. כעת ניתן לעבור לאופן פעולתו של פורץ דלתות מקצועי.

פורץ מנעולים מקצועי יודע להתמודד עם כל מנעול ביעילות ובמקצועיות

פורץ דלתות מקצועי ומיומן מגיע מצוייד עם כל הציוד הנדרש להתמודדות עם צילינדרים חכמים ועמידים במיוחד. מעבר לציוד הפיזי, הוא מצוייד בידע נרחב וניסיון המאפשר לו להתגבר על כל בעיה בקלות רבה. יש להדגיש ולומר כי ישנם אנשים רבים אשר מזעיקים את שירותו של פורץ דלתות מקצועי גם כאשר הדלת פתוחה ומסרבת להינעל. אמנם אין צורך לשירותי פריצה כאשר הדלת פתוחה ולא ננעלת, אך פורץ דלתות מקצועי יודע להעניק שירות מלא ומקיף שכולל גם שירותי החלפת צילינדר או תיקון הצילינדר הקיים במידת האפשר. כאשר פורץ מנעולים מקצועי מגיע להתמודדות עם דלת פתוחה שאינה ננעלת, הוא יכול לבחון היטב את המנעול כולו ולנסות לאתר את גורם הבעיה. במקרים רבים פורץ דלתות מקצועי אכן יצליח לאתר את מקור הבעיה ואף להתגבר עליה, אך בכל זאת ימליץ ללקוחותיו לבחור להחליף את הצילינדר הישן. כפי שציינו לעיל, כיום יש לא מעט סוגים של צילינדרים שיכולים להתאים לכל כיס. אי החלפת הצילינדרים עלולה לגרור תלאות רבות נוספות שיצריכו מהלקוחות להזעיק שוב ושוב את שירותיו של פורץ דלתות מקצועי.

התמודדות עם דלת נעולה שלא נפתחת – אפשרויות הפריצה

במקרים בהם פורץ דלתות מקצועי ומיומן מגיע להתמודדות עם דלת נעולה שמסרבת להיפתח, לא תהיה ברירה אלא להתחיל בהליך הפריצה. ישנן שתי דרכים לפריצת דלתות, הדרך הראשונה ידידותית למדי ומאפשרת פריצה ללא כל פגיעה בצילינדר. דרך זו נחשבת קשה ומורכבת יותר אך בסופה, הצילינדר הקיים לא יפגע, מה שיאפשר לפורץ הדלתות שלכם לבחון את מקור הבעיה ולנסות לטפל בה ללא צורך בהחלפת הצילינדר. במקרים בודדים, בהם התקלה מונורית ולא משמעותית, ניתן יהיה לחסוך את שירותי החלפת הצילינדר. האפשרות השניה של פורץ דלתות מקצועי להתמודדות עם דלת נעולה כוללת קידוחים בנקודות אסטרטגיות ופגיעה ישירה ביעילותו של הצילינדר. שיטה זו נחשבת לה ובטוחה ולכן פרצי מנעולים רבים בוחרים דווקא בה. שיטה זו בעצם תחייב את הלקוח להחליף את הצילינדר קיים בצילינדר חדש בהתאם לצרכיו. כפי שציינו מעלה, כיום יש מבחר גדול של צילינדרים, אילן המנעולן מגיע מצוייד במבחר צילינדרים המתאימים לצורכי הלקוח במטרה לאפשר לו לבחור את הצילינדר המתאים ביותר לצרכיו.

כיצד תוכלו למנוע את התקלה הבאה בצילינדר שלכם?

אנשי מקצוע רבים בתחום נשאלו מהן הסיבות השכיחות ביותר שגורמות ללקוחות רבים להזעיק את שירותם וכדאי שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר. היכרות עם הגורמים השכיחים להזעקתו של פורץ מנעולים מקצועי בתוספת דרכי מניעה לכלל הגורמים הללו יאפשרו לכם להימנע מהצורך להזעקתו בעתיד. אחת הסיבות השכיחות ביותר בגינה אנשים רבים נאלצים להזעיק פורץ דלתות מקצועי ומיומן היא שהמפתחות פשוט לא מסתובבים בפנים הצילינדר. מפתחות שאינם מסתובבים לא יוכלו להשלים את פעולת הנעילה או הפתיחה, מה שמצריך סיוע מקצועי של פורץ מנעולים מיומן. אז מה הסיבה לכך שהמפתחות פשוט מסרבים להסתובב אתם שואלים? הצטברות לכלוך מיותר בפנים הצילינדר! אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי שימוש במפתחות מלוכלכים עלול לגרום להרס הצילינדר עד כדי צורך בהתערבותו של פורץ דלתות מקצועי. לכן חשוב להדגיש ולומר כי שימוש במפתחות שאינם מספיק נקיים עלולים לגרום לפגיעה בתקינותו של הצילינדר שלכם. הקפידו לנקות את המפתחות מכל שאריות הלכלוך שעליהם טרם הכנסתם לפנים המנעול. גם אבק בלבד עלול להצטבר במרוצת השנים ולפגוע בתקינות הצילינדר.

הקפידו להניח את המפתחות במקום קבוע

סיבה נוספת ושכיחה לא פחות אותה ציינו מנעולנים רבים היא איבוד המפתחות. לא מעט אנשים מזעיקים פורץ דלתות מקצועי עקב איבוד המפתחות. במידה וגם אתם רגילים לאבד מפתחות בפרט או מגוון פריטים בכלל, חשוב שתכירו טיפ טוב שיוכל לסייע לכם לשמור על המפתחות שלכם לאורך שנים. אתם צריכים לבחור מקום קבוע בו תניחו את המפתחות שלכם מיד בתום השימוש בהם. כאשר אתם נכנסים לדירה או יוצאים ממנה, הניחו מיד את המפתחות במקום שקבעתם ללא כל שינוי. לאחר תקופה קצרה פעולה זו תהפוך להרגל ובכך תאפשר לכם למנוע את האבדה הבאה.

כל מה שחשוב שתכירו אודות הצילינדרים השונים

לאחר שבחרתם פורץ מנעולים מקצועי להתמודדות עם הבעיה האישית שלכם, קיימים סיכויים גדולים שתידרשו להחליף צילינדר. אילן המנעולן אשר עוסק בתחום במקצועיות רבה מגיע מצוייד עם צילינדרים שיכולים להתאים לצרכים שלכם. אך מה ההבדל בין הצילינדרים השונים? התשובה היא בעיקר רמת האבטחה שלהם. ככל שהצילינדר עמיד וקשה יותר לפריצה, כך המחיר שתידרשו לשלם עליו עולים. מנעולן יודע להתאים עבור צורכי לקוחותיו צילינדרים מותאמים כך שמצד אחד הם יוכלו ליהנות מרמת אבטחה גבוהה ומצד שני לא ידרשו לשלם מחירים מופקעים על כך. חשוב להדגיש ולומר כי ישנם אנשי מקצוע שמציעים ללקוחותיהם צילינדרים שאינם חדשים ולכן חשוב לוודא כי הצילינדר שמוחלף לכם אכן חדש מהקופסא וכולל חמישה מפתחות חלופיים. אילן המנעולן ישמח להעניק לכם שירות מלא הכולל פריצה במידת הצורך, מכירת צילינדרים חדשים בלבד וכמובן מתן שירותי החלפתם לדלת דירתכם.

אנחנו בפייסבוק: אילן המנעולן

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x