תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

דרכון רומני לילדים

ישראלים רבים חולמים להוציא אזרחות אירופאית אשר תאפשר להם להיכנס לארצות הבית ללא ויזה, ללמוד באירופה, ולהשקיע בצורה חופשית בנדל”ן אירופאי. למעשה, למרות שהדרכון הישראלי מאפשר כניסה להרבה מאוד מדינות ברחבי העולם, הדרכון האירופאי מספק יתרונות רבים יותר ומאפשר כניסה למדינות שישראלים לא מורשים להיכנס אליהן. רומניה היא מדינה המאפשרת לצאצאי האזרחים שלה לקבל גם אזרחות רומנית, במידה והם עומדים במספר תנאים ומגישים בקשה בצורה מסודרת. התהליך להוצאת דרכון רומני לילדים, קל הרבה יותר כאשר מדובר על הורים שהם ילידי רומניה אשר אזרחותם עדיין מוכרת על ידי הרשויות ברומניה. לעומת זאת, כאשר הגורם המזכה כבר איננו מוכר כאזרח רומניה (למרות שנולד שם) התהליך יהיה ארוך ומורכב יותר.

האם כדאי להוציא דרכון רומני לילדים?

אם אתם רוצים שגם הילדים שלכם יוכלו להנות מכל היתרונות של דרכון רומני אירופאי עם כל המשמעויות הנלוות, אין סיבה לוותר על הוצאת האזרחות הרומני בגלל החשש מן התהליך המורכב. למעשה, ישנן לא מעט חברות אשר מתעסקות בסיוע בהוצאה של דרכון רומני, והן ישמחו להפוך עבורכם את התהליך לתהליך פשוט ומהיר הרבה יותר. ולכן, אם אתם מפחדים מהתעסקות עם הרשויות בישראל וברומניה, אין ספק כי בחירה בחברה שתעשה עבורכם את העבודה תהיה ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. במקרים מורכבים יותר, מדובר בפועל על הדרך היחידה להוצאת האזרחות משום שלאדם מן השורה אין את הידע הנדרש כיצד להתמודד עם הקשיים הנערמים במהלך הדרך, ורק חברה עם אנשי מקצוע עם ניסיון בתחום תדע כיצד לסיים את התהליך בצורה מוצלחת, יעילה ומהירה.

כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני לילדים?

משך התהליך להוצאת דרכון רומני לילדים משתנה לפי מורכבות המקרה. בדרך כלל, החל משלב בדיקת הזכאות הראשונית ועד לסיום התהליך עובר פרק זמן של כשנה עד שנתיים, שבהם החברה שמגישה את הבקשה מבצעת את כל הדברים הנדרשים בכדי לבצע את התהליך כמה שיותר מהר. לעיתים, יש צורך בדברים כמו תיקון טעויות ישנות במרשם האוכלוסין הישראלי או במאגרים אחרים, או כל מיני דברים אחרים שלוקחים לא מעט זמן ובלעדיהם פשוט אי אפשר להגיש את הבקשה.

האם בן/בת הזוג של המבקש יכולים להנות גם מהאזרחות הרומנית?

לבן או בת הזוג של בעלי דרכון רומני ישנן זכויות שמהם הם יכולים להנות כמו תושבות או קבלת רישיון עבודה, בעת הצטרפותם לבן או בת הזוג שקיבל את האזרחות. בכל מקרה, חשוב מאוד לשתף פעולה באופן מלא עם החברה שמגישה עבורכם את הבקשה, ולדאוג להמציא לה את כל המסמכים הנדרשים בהקדם האפשרי בכדי שהמשרד יוכל להתקדם עם הגשת הבקשה ללא עיכובים מיותרים. עם זאת, חשוב לזכור שלא הכול ניתן לשליטה, ודברים הקשורים ברשויות בישראל וברומניה יכולים לקחת לא מעט זמן.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x