תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ד”ר יעקב גולדיץ’ רופא עיניים מומחה לניתוחי קטרקט

נדרשים לניתוח קטרקט? חוששים לקראת הבאות ולא יודעים כיצד ובמי לבחור כדי לעבור את ההליך? אפשרו לנו להרגיע אתכם ולסייע לכם ברגעים המורכבים שאתם חווים. בראש ובראשונה נומר כי ניתוח קטרקט הוא ניתוח שכיח אשר מתרחש באופן קבוע ורב במהלך היום יום. השיטות לביצוע הניתוח הן מגוונות ומתאימות לכל אדם באופן אישי ובהתאמה מושלמת למצבו האישי לרבות מצב העין, היסטוריה רפואית, גיל המטופל ועוד ועל כן, המפגש הראשון עם המנתח, הוא אבחון והכרת הבעיה בדיוק המרבי.

הכירו את ד”ר יעקב גולדיץ’

קטרקט בעין מאובחן על ידי רופא עיניים באמצעות בדיקה פשוטה ולא פולשנית ולאחר שימוש בטיפות מרחיבי עישונים. ד”ר יעקב גולדיץ’ רופא עיניים מומחה לניתוחי קטרקט בוגר בית הספר לרפואה הדסה ירושלים שאת התמחותו ערך בבית החולים אסף הרופא שם צבר ניסיון ומקצועיות. במהלך עבודתו ערך ד”ר גולדיץ’ השתלמויות בקנדה שם רכש ניסיון מקיף בכל הנוגע לניתוחי עיניים בכלל והשתלת קנית בפרט.

מעבר להיותו רופא מומחה ומקצועי, משמש גולדיץ’ כרופא פרטי אשר עובד בשיתוף פעולה מלא עם קופות החולים השונות ועם חברות הביטוח, כך שכל אדם מהישוב יכול להרשות לעצמו להגיע לטיפול תחת ידיים מקצועיות מבלי להיכנס לחובות כלכלים שמקשים על החיים.

איך מגיעים אל המרפאה של ד”ר יעקב גולדיץ’

כאמור ד”ר גולדיץ’ מבצע בין היתר ניתוח קטרקט בלייזר כך שאם אבחנו אתכם כסובלים מקטרקט, אתם לבטח מחפשים אותו. ד”ר גולדיץ’ ממוקם בראשון לציון – הוא מנהל את מכון העיניים “מאור” . במקביל הוא משמש כרופא ומנתח בכיר בבית החולים “אסף הרופא” ובמקביל משמש כמנתח חיצוני של בתי חולים מגוונים ובין היתר: במדיקה, עין טל, עתידים, אסותא ועוד.

אם גם אתם מחפשים רופא עיניים פרטי, בררו אודות גולדיץ’ והניחו את עיניכם בידיים המקצועיות והמיומנויות של ד”ר גולדיץ’. אם אתם חוששים הרי שישנן לא מעט המלצות ומטופלי עבר שיוכלו להעניק לכם את המידע אותו אתם מחפשים.

כך תבררו אודות רופא עיניים מומחה

אם אתם מתקשים לקבל החלטה אודות הרופא המטפל כל שאתם צרכים לעשות הוא לברר אודותיו ברשת האינטרנט ובין היתר באמצעות מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות וכיוצא בזאת. הפעולה הראשונה שנכון לבצע היא להקליד את השם של הרופא במנוע החיפוש ולהמתין לתוצאות וכשאלו מגיעות להתחיל לקרוא אודות – שימו לב שאתם ממשיכים גם לדפים הפנימיים ולא נשארים רק בתוצאות הראשונות.

לאחר שעיינתם בתוצאות, היכנסו אל הרשת החברתית המועדפת עליכם ושאלו אודותיו בצורה כנה ופשוטה. אתם יכולים להתחבר לקבוצות ייעודיות שם תקבלו המלצות במהירות יתרה ובכל מקרה בו אתם מעוניינים לדבר עם מטופל עבר, פשוט בקשו את הטלפון שלו ושוחחו איתו. הבדיקה היא חשובה לביטחונכם ולשקט הנפשי שלכם.

נכתב בשיתוף ד”ר יעקב גולדיץ https://www.dr-goldich.co.il /

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x