תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ד”ר שלום שאלתיאל – השתלת שיער בחצי זמן

השיטה החדשה והמתקדמת להשתלות שיער – מהר יותר, בטוח יותר, יפה יותר.

שיטת FUE חוללה מהפך בתחום השתלות השיער, ותעזור גם לכם להיראות טוב יותר – ובפרט אם תעברו את הטיפול אצל ד”ר שלום שאלתיאל, שמשתמש בציוד מתקדם במיוחד לצורך יישום השיטה

כמו פרוצדורות רבות במסגרת הרפואה האסתטית, גם השתלת שיער היא לא מה שהייתה פעם. הרצון של גברים רבים, וגם לא מעט נשים, לעבות את קו השיער ולהצמיח מחדש אזורים בקרקפת שהפכו דלילים, הוביל לפיתוח טכניקות חדשניות וגם מכשירים משוכללים מאוד ליישום אותן טכניקות. בפרט כדאי להכיר את שיטת FUE – שיטת השתלת שיער שכבר הפכה אנשים רבים למאושרים בזכות התוצאות המרשימות והיתרונות הנוספים שלה.

היתרונות המשמעותיים של שיטת FUE

השם FUE הוא ראשי תיבות של המונח Follicular Unit Extraction, וזו גם המהות שלה: חילוץ זקיקי שיער יחידים, כלומר אחד אחד, מאזור בקרקפת שמשופע בשיער והעברתם אל האזור הריק.

לשיטה זו מספר יתרונות משמעותיים בהשוואה לטכניקות קודמות ששימשו להשתלות שיער: ראשית, בגלל שכל זקיק מחולץ בנפרד ומושתל בנפרד, ולא בקבוצות, המראה המתקבל מדויק יותר ובעיקר טבעי מאוד.

מי שמכיר אתכם היטב ידע מן הסתם שעברתם השתלה, אבל אנשים אחרים לא יוכלו לזהות את הפעולה – אלא רק להתרשם מהשיער המלא והסמיך.

היתרון השני הוא החלמה מהירה יותר, גם כן בזכות העובדה שאין צורך לחתוך רצועות עור שלמות מהקרקפת. באופן כללי ההליך בטוח יותר, ומאפשר לכל אחד (ולכל אחת) להגשים את החלום על העלמת הקרחת.

קרדיט יח”צ

ד”ר שלום שאלתיאל – יישום מתקדם במיוחד של שיטת FUE

ד”ר שלום שאלתיאל הוא אחד הרופאים הראשונים שביצעו השתלות שיער בישראל, עוד בשנות ה-80 של המאה הקודמת. בהתאם הוא צבר ידע רחב היקף וחסר תקדים, וכשלוקחים בחשבון גם את העובדה שד”ר שאלתיאל מקפיד להתעדכן בכל החידושים בתחום, אין פלא שההשתלות שהוא מבצע מספקות את התוצאות המחמיאות ביותר האפשריות.

כמי שמקפיד להשתתף מדי שנה בכנסים מקצועיים בינלאומיים – בין אם בזום ובין אם פיזית, בהתאם לנסיבות – לא מפתיע לגלות שד”ר שאלתיאל היה אחד הראשונים גם ליישם את שיטת FUE. למעשה הוא אף מבצע את השתלות השיער בגרסה מתקדמת במיוחד של הטכניקה הזו, FUE+DHI, ולשם כך נעזר במכשיר מיוחד שמהווה סוד מקצועי.

בזכות השילוב בין הטכניקה, הניסיון והמכשיר, שיעור קליטת הזקיקים גבוה במיוחד, כך שהתוצאות טובות מאוד וגם יציבות מאוד. בנוסף מושג עוד יתרון משמעותי: השתלת שיער ב-6-7 שעות במקום 10-12 ואפילו 14 שעות.

תכנון מדויק שמוביל למראה מחמיא

חשוב להדגיש שהשתלת שיער היא לא פעולה טכנית בלבד. עוד לפני שליפת הזקיקים והשתלתם באזור הריק של הקרקפת, נדרש תכנון מדויק ומוקפד במיוחד של הפעולה, כדי שהיא תוביל לשינוי אמיתי לטובה. כשמלאכת התכנון מופקדת בידיים המקצועיות והמנוסות מאוד של ד”ר שאלתיאל, תוכלו להיות בטוחים שההשתלה תתבסס על המספר האופטימלי של הזקיקים, שכל זקיק יוחדר לנקודה הנכונה ביותר בקרקפת, ולא פחות חשוב, בזווית הנכונה ביותר – כך שהחיבור בין השיער הקיים לתוספת החדשה יהיה לא פחות ממושלם ויתקבל מראה טבעי מאוד.

מקסימום תשומת לב לכל פרט

דגש חשוב נוסף בתהליך השתלת שיער הוא תשומת לב גם להיבטים הרגשיים שבדרך. חשוב לזכור שעבור גבר מקריח החזרה לשיער שופע ומלא היא שינוי דרמטי – ושינויים דרמטיים, גם כשהם לטובה, מייצרים רגשות עזים. בנוסף ישנם חששות טבעיים מפני הטיפול, ביחס להיקלטות של הזקיקים ועוד. כשעוברים את השתלה בישראל, ובפרט במקום שמשדר מקצועיות ואחריות כמו המרפאה של ד”ר שאלתיאל, גם התוצאות מצוינות וגם הדרך אליהן נינוחה הרבה יותר. לפרטים נרחבים על השתלת שיער לחצו

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x